128198553 penghargaan big

1
PENGHARGAAN Pertama sekali, kami ingin memanjatkan kesyukuran ke hadrat Allah di atas segala petunjuk dan hidayah-Nya. Alhamdulillah, tugasan ini telah berjaya disiapkan dengan ilham, kurnia dan petunjuk yang telah dianugerahkan oleh-Nya. Terima kasih yang amat terhingga kepada kedua-dua pensyarah kami iaitu Puan Hayati Binti Ismail yang telah banyak membimbing dan memberi tunjuk ajar kepada kami dalam menyiapkan tugasan ini. Sekalung ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada keluarga kerana memahami kekangan masa bersama mereka dalam menyiapkan tugasan ini. Seterusnya tidak dilupakan ucapan ribuan terima kasih khas buat kawan-kawan dalam kumpulan PPG Sains B dan mereka yang terlibat secara langsung atau tidak kerana banyak memberi sokongan dan dorongan disamping idea-idea yang bernas pada masa ketandusan idea serta telah memberi kerjasama dan pertolongan yang antara satu sama lain. . . Terima kasih sekalung budi. Wassalam…

Upload: izhamrashid

Post on 24-Sep-2015

225 views

Category:

Documents


5 download

DESCRIPTION

big

TRANSCRIPT

PENGHARGAANPertama sekali, kami ingin memanjatkan kesyukuran ke hadrat Allah di atas segala petunjuk dan hidayah-Nya. Alhamdulillah, tugasan ini telah berjaya disiapkan dengan ilham, kurnia dan petunjuk yang telah dianugerahkan oleh-Nya.

Terima kasih yang amat terhingga kepada kedua-dua pensyarah kami iaitu Puan Hayati Binti Ismail yang telah banyak membimbing dan memberi tunjuk ajar kepada kami dalam menyiapkan tugasan ini.

Sekalung ucapan terima kasih yang tidak terhingga kepada keluarga kerana memahami kekangan masa bersama mereka dalam menyiapkan tugasan ini. Seterusnya tidak dilupakan ucapan ribuan terima kasih khas buat kawan-kawan dalam kumpulan PPG Sains B dan mereka yang terlibat secara langsung atau tidak kerana banyak memberi sokongan dan dorongan disamping idea-idea yang bernas pada masa ketandusan idea serta telah memberi kerjasama dan pertolongan yang antara satu sama lain.

.

. Terima kasih sekalung budi. Wassalam