minit mesyuarat 2012

3
MINIT MESYUARAT PUSAT SUMBER SK BALOK BARU 2011 KALI KEDUA TARIKH : 27 OKTOBER 2011 HARI : KHAMIS MASA : 1.15 TENGAH HARI TEMPAT ; PERPUSTAKAAN SKBB KEHADIRAN : 1. PUAN WAN SALAWATI BT WAN ABU OTHMAN (PENYELARAS PSS DAN MEDIA) 2. PUAN ARBAIYAH BT BADIUZZAMAN (PERPUSTAKAAN) 3. PUAN HIDAYATI (NILAM) 4. PUAN ROS ARNIZA ( MEDIA ) 5. CIK NURUL HUDA (MEDIA) 6. PUAN UMI HAMIZAN (ABM) 7. EN MOHA ARIF ( MEDIA ) 8. PN MARIANI BT SALLEH ( UNIT PERPUSTAKAAN ) BIL AGENDA CATATAN 1 Ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Majlis 1.1 Pengerusi mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang hadir ke mesyuarat kali ke 2. Penyelaras PSS 2 Pengesahan minit mesyuarat yang lalu Dicadang oleh Puan Arbaiyah Disokong oleh Cik Nurul Huda Pn Arbaiyah Cik Nurul Page 1

Upload: cik-iha

Post on 11-Jul-2016

225 views

Category:

Documents


2 download

TRANSCRIPT

Page 1: MINIT MESYUARAT 2012

MINIT MESYUARAT PUSAT SUMBER SK BALOK BARU 2011KALI KEDUA

TARIKH : 27 OKTOBER 2011

HARI : KHAMIS

MASA : 1.15 TENGAH HARI

TEMPAT ; PERPUSTAKAAN SKBB

KEHADIRAN : 1. PUAN WAN SALAWATI BT WAN ABU OTHMAN (PENYELARAS PSS DAN MEDIA)

2. PUAN ARBAIYAH BT BADIUZZAMAN (PERPUSTAKAAN)

3. PUAN HIDAYATI (NILAM)

4. PUAN ROS ARNIZA ( MEDIA )

5. CIK NURUL HUDA (MEDIA)

6. PUAN UMI HAMIZAN (ABM)

7. EN MOHA ARIF ( MEDIA )

8. PN MARIANI BT SALLEH ( UNIT PERPUSTAKAAN )

BIL AGENDA CATATAN

1 Ucapan alu-aluan oleh Pengerusi Majlis

1.1 Pengerusi mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang hadir ke mesyuarat kali ke 2.

Penyelaras PSS

2 Pengesahan minit mesyuarat yang lalu

Dicadang oleh Puan Arbaiyah

Disokong oleh Cik Nurul Huda

Pn Arbaiyah

Cik Nurul Huda

3 Isu-isu berbangkit

3.1 Penyelaras PSS mengucapkan terima kasih kepada semua ajk PSS yang telah memberi kerjasama untuk menjayakan aktiviti PSS sepanjang tahun 2011.Beliau berharap kerjasama ini dapat diteruskan pada tahun 2012.

3.2 Puan Arbaiyah meminta guru-guru B.M dan B.I masuk ke perpustakaan mengikut jadual yang telah ditetapkan supaya tidak bertembung dengan kelas lain.

Page 1

Page 2: MINIT MESYUARAT 2012

3.3 Penyelaras PSS memaklumkan pada tahun hadapan pakaian seragam pengawas PSS akan bertukar kepada seragam yang baru sama seperti pengawas sekolah.

3.4 Puan Hidayati meminta supaya guru-guru B.M dan B.I boleh menggalakkan murid-murid mereka lebih aktif dalam projek NILAM.

3.5 Cik Nurul Huda telah memaklumkkan bahawa penggunaan Bilik Media telah meningkat di kalangan guru berikutan tayangan ASTRO yang telah Berjaya dibaikpulih.

3.6 Penyelaras juga mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada Pn Mariani, Pn Ros Arniza dan Pn Umi Hamizan di atas sumbangan tenaga dalam menyiapkan langsir dan keceriaan PSS 2011 dan juga semua AJK yang sama-sama menjayakan gotong-royong yang diadakan sepanjang tahun 2011.

4 Cadangan dan hal-hal lain

4.1 Puan Mariani mencadangkan lebih banyak kempen untuk meningkatkan kesedaran membaca di kalangan murid-murid dan mencatatkan dalam buku NILAM.

4.2 Puan Arbaiyah mencadangkan supaya kelas-kelas yang memasuki perpustakaan dihadkan kepada tiga kali seminggu sahaja bagi setiap minggu kecuali jika ada aktiviti panitia yang dijalankan.

4.3 Penyelaras memohon maaf di atas semua kekurangan dan kelemahan diri beliau yang menyebabkan banyak perkara lagi yang tidak dapat dipertingkatkan sepanjang 11 bulan dalam mengambilalih PSS. Beliau juga berjanji akan cuba sedaya upaya memperbaiki kelemahan yang ada agar lebih baik lagi pada tahun 2012.

Mesyuarat telah ditangguhkan pada pukul 2.30 petang.

Disediakan oleh, Disahkan oleh,

………………………………….. ……………………………………..

(Puan Arbaiyah bt Badiuzzaman) (Puan Wan Salawati Bt Wan Abu othman)Penolong Penyelaras PSS, Penyelaras PSS,SK Balok Baru. SK Balok Baru

Page 2