surat sumbangan dato 2015

2
PERSATUAN IBU BAPA DAN GURU ( PIBG ) SK BUKIT RAWANG JAYA 48000 RAWANG, SELANGOR DARUL EHSAN TEL : 03-60935044 FAX : 03-60935043 N! "#$%&'(&)&$ : SEL 939 Kepada : …………………………………………… …………………………………………… …………………………………………… Yang Berbahagia Dato’ / Datin / Tuan / Puan, *E*OHON SU*BANGAN SE*"ENA "ROGRA* JOGATHON A*AL KELUARGA +ERIA SKBRJ 0 5 Dengan segala hormatnya, perkara di atas adalah dirujuk ! "uka#ita dimaklumkan baha$a P%B& "K Bukit 'a$ang (aya akan mengadakan Prog (ogathon )mal Keluarga *eria "KB'( Tujuan program ini adalah untuk mengumpul dana bagi membantu program+program pembangunan modal insan,menampung akti iti+akti iti berkaitan kurikulum dan ko+kurikulum yang sentiasa menjadi keutamaan sekolah dan P%B& Disamping itu yang dikumpul juga akan digunakan untuk mengindahkan persekitaran, kebersihan dan ke#eriaa demi kesejahteraan dan keselesaan $arga sekolah - "ehubungan dengan itu, besarlah harapan kami sekiranya Yang Berbahagia Dato’ / Datin Puan dapat menyumbangkan sumbangan ikhlas agar program ini dapat berjalan dengan lan#er " sumbangan untuk program ini boleh dibuat seperti berikut: % *ek atas nama : PIBG SK BUKIT RAWANG JAYA %% Bank : Maybank . o )kaun: 5120173275! %%% 0ang Tunai 1*ash / Bank in / 2nline Trans3er 4 5 Bersama dengan ini, disertakan kad Program (ogathon )mal Keluarga *eria "KB'( !678 u butiran lebih lanjut Kad perlu dikembalikan semula kepada "K Bukit 'a$ang (aya sebelum a 2ktober !678 8 Kesudian pihak Yang Berbahagia Dato’ / Datin / Tuan / puan untuk menyumbang ama ertinya dan kami dahului dengan u#apan ribuan terima kasih "ekian, terima kasih "BERK#IDMAT UNTUK NEGARA$ "aya yang menurut perintah, …………………………………… (EN% #AS#IM TEE ABDU&&A#) Yang Dipertua P%B& "K Bukit 'a$ang (aya

Upload: sahreel

Post on 02-Nov-2015

236 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

sumbangan dato

TRANSCRIPT

PERSATUAN IBU BAPA DAN GURU ( PIBG ) SK BUKIT RAWANG JAYA48000 RAWANG, SELANGOR DARUL EHSANTEL : 03-60935044FAX : 03-60935043 No. Pendaftaran : SEL 939

Kepada :

Yang Berbahagia Dato / Datin / Tuan / Puan,

MEMOHON SUMBANGAN SEMPENA PROGRAM JOGATHON AMAL KELUARGA CERIA SKBRJ 2015

Dengan segala hormatnya, perkara di atas adalah dirujuk.2.Sukacita dimaklumkan bahawa PIBG SK Bukit Rawang Jaya akan mengadakan Program Jogathon Amal Keluarga Ceria SKBRJ. Tujuan program ini adalah untuk mengumpul dana bagi membantu program-program pembangunan modal insan, menampung aktiviti-aktiviti berkaitan kurikulum dan ko-kurikulum yang sentiasa menjadi keutamaan sekolah dan PIBG. Disamping itu, dana yang dikumpul juga akan digunakan untuk mengindahkan persekitaran, kebersihan dan keceriaan sekolah demi kesejahteraan dan keselesaan warga sekolah.

3.Sehubungan dengan itu, besarlah harapan kami sekiranya Yang Berbahagia Dato / Datin / Tuan / Puan dapat menyumbangkan sumbangan ikhlas agar program ini dapat berjalan dengan lancer. Segala sumbangan untuk program ini boleh dibuat seperti berikut: I. Cek atas nama : PIBG SK BUKIT RAWANG JAYAII. Bank : Maybank No Akaun: 512017327548III. Wang Tunai. (Cash / Bank in / Online Transfer )

4.Bersama dengan ini, disertakan kad Program Jogathon Amal Keluarga Ceria SKBRJ 2015 untuk butiran lebih lanjut. Kad perlu dikembalikan semula kepada SK Bukit Rawang Jaya sebelum atau pada 12 Oktober 2015.

5. Kesudian pihak Yang Berbahagia Dato / Datin / Tuan / puan untuk menyumbang amat besar ertinya dan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

Sekian, terima kasih.BERKHIDMAT UNTUK NEGARASaya yang menurut perintah,

(EN. HASHIM TEE ABDULLAH)Yang Dipertua PIBGSK Bukit Rawang Jaya