refleksi 0325

1
Refleksi Nama Aktiviti Penerangan aktiviti Perasaan semasa menjalankan aktiviti Kegunaan aktiviti Tindakan susulan Perkembangan Murid dibahagikan 8 kumpulan untuk menjalankan 4 aktiviti. Setiap 2 kumpulan menjalankan aktiviti yang sama. -Saya berasa amat kecewa kerana saya tidak dapat menguruskan displin murid dengan baik. Membahagikan murid kepada 8 kumpulan dan menetapkan setiap 2 kumpulan menjalankan aktiviti yang sama bertujuan memupuk semangat bekerjasama antara murid dan melatih murid supaya mejalankan aktiviti pada masa yang ditetapkan. Untuk P&P yang akan datang, saya akan membahagikan murid kepada 6 kumpulan dan menjalankan 3 jenis aktiviti sahaja untuk memudahkan saya mengawal displin murid.

Upload: pl-lee

Post on 05-Aug-2015

334 views

Category:

Documents


2 download

TRANSCRIPT

Page 1: Refleksi 0325

Refleksi

Nama Aktiviti

Penerangan aktiviti

Perasaan semasa menjalankan

aktivitiKegunaan aktiviti

Tindakan susulan

Perkembangan

Murid dibahagikan 8 kumpulan untuk menjalankan 4 aktiviti. Setiap 2 kumpulan menjalankan aktiviti yang sama.

-Saya berasa amat kecewa kerana saya tidak dapat menguruskan displin murid dengan baik.

Membahagikan murid kepada 8 kumpulan dan menetapkan setiap 2 kumpulan menjalankan aktiviti yang sama bertujuan memupuk semangat bekerjasama antara murid dan melatih murid supaya mejalankan aktiviti pada masa yang ditetapkan.

Untuk P&P yang akan datang, saya akan membahagikan murid kepada 6 kumpulan dan menjalankan 3 jenis aktiviti sahaja untuk memudahkan saya mengawal displin murid.