contoh surat rayuan kpli 2010

2
nama alamat melaka BAHAGIAN PENDIDIKAN GURU KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA ARAS 2-6, BLOK E 13, KOMPLEKS KERAJAAN PARCEL E PUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN PUTRAJAYA 62604 PUTRAJAYA 2 JANUARI 2010 (up: BAHAGIAN PENGAMBILAN KPLI-SR) Tuan, RAYUAN PERMOHONAN TAWARAN KURSUS PERGURUAN LEPASAN IJAZAH (KPLI-SR) AMBILAN JANUARI 2010 Merujuk kepada perkara di atas, saya nama, No K/P memohon rayuan agar terpilih dalam tawaran kursus perguruan lepasan ijazah ambilan Januari 2010. 2. Saya telah menghadiri temuduga pada 9 November 2009 di IPGM Kampus , negeri ?. Kursus yang di pohon adalah (nama kursus) dan kod pusat ______. Untuk maklumat pihak tuan, saya telah mempunyai pengalaman mengajar selama _________ tahun sebagai guru ganti dan guru sandaran tidak terlatih (GSTT) di sekolah rendah dan menengah. Saya amat meminati kerjaya sebagai guru kerana ____________________________________________________________________ ________. 3. Oleh itu, saya amat berharap rayuan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan. Segala kerjasama dan perhatian dari pihak tuan amat di harapkan dan dihargai. Sekian, Terima Kasih. " kata kata semanggat" Yang Benar,

Upload: joe-lozzoll

Post on 15-Jun-2015

49.700 views

Category:

Documents


1 download

DESCRIPTION

contoh surat rayuan untuk anda rujuk dalam kes rayuan

TRANSCRIPT

Page 1: Contoh Surat RAYUAN KPLI 2010

namaalamatmelaka

BAHAGIAN PENDIDIKAN GURU KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIAARAS 2-6, BLOK E 13, KOMPLEKS KERAJAAN PARCEL EPUSAT PENTADBIRAN KERAJAAN PERSEKUTUAN PUTRAJAYA62604 PUTRAJAYA 2 JANUARI 2010(up: BAHAGIAN PENGAMBILAN KPLI-SR)

Tuan,

RAYUAN PERMOHONAN TAWARAN KURSUS PERGURUAN LEPASAN IJAZAH (KPLI-SR) AMBILAN JANUARI 2010

Merujuk kepada perkara di atas, saya nama, No K/P memohon rayuan agar terpilih dalam tawaran kursus perguruan lepasan ijazah ambilan Januari 2010.

2. Saya telah menghadiri temuduga pada 9 November 2009 di IPGM Kampus , negeri ?. Kursus yang di pohon adalah (nama kursus) dan kod pusat ______. Untuk maklumat pihak tuan, saya telah mempunyai pengalaman mengajar selama _________ tahun sebagai guru ganti dan guru sandaran tidak terlatih (GSTT) di sekolah rendah dan menengah. Saya amat meminati kerjaya sebagai guru kerana ____________________________________________________________________________.

3. Oleh itu, saya amat berharap rayuan saya ini dipertimbangkan oleh pihak tuan. Segala kerjasama dan perhatian dari pihak tuan amat di harapkan dan dihargai.

Sekian, Terima Kasih." kata kata semanggat"

Yang Benar,

(nama dan ic)

Ruj. Tuan :