penerbit ums jayakan 8engkel penulisan iimiaheprints.ums.edu.my/14902/1/nc0000003219.pdfmenganjurkan...

1
Penerbit UMS jayakan 8engkel Penulisan IImiah 2016: Tesis ke buku NST t::L. KOTA KINABALU: Bersempena dengan Program Budaya . Ilmu Universiti Malaysia Sabah (VMS) 2016, Penerbit VMS dengan kerjasama Perpustakaan VMS menganjurkan Bengkel Penulisan Ilmiah 2016: Tesis ke Buku bam-bam ini di Galeri Majlis, VMS. Penerbit UMS dalam satu kenyataan menjelaskan, bengkel sehari ini diadakan bertujuan untuk memberikan pendedahan dan memantapkan kemahiran para pensyarah dan pelajar sarjana dalam menghasilkan buku dan artikel daripada tesis masing-masing. Di samping itu, bengkel ini juga turut mampu meningkatkan bilangan penerbitan para peserta khasnya, dan universiti am- nya. PESERTA ... Pata peserta Bengkel Penulisan IImiah 2016 merakamkan gambar kenangan. Bengkel tersebut disampaikan oleh Profesor Dr Kamaruza- Pada bengkel ini para peserta amat bertuah kerana dapat man Yusof dan Dr Mansoureh Ebrahimi, kedua-duanya meru- berkongsi pengalaman dengan Dr Mansoureh yang berjaya pakan pensyarah dari Fakulti Tamadun Islam, Universiti menerbitkan bukunya bersama Springer berjudul 'The British Teknologi Malaysia (UTM) yang telah banyak menghasiikan Role in Iranian Domestic Politics (1951-1953),' yang diolah penerbitan di peringkat tempatan mahupun antarabangsa. druipada tesis beliau.

Upload: others

Post on 07-Feb-2021

10 views

Category:

Documents


0 download

TRANSCRIPT

  • Penerbit UMS

    jayakan 8engkel

    Penulisan IImiah

    2016: Tesis ke buku

    NST ~.I\.~ol" t::L.

    KOTA KINABALU: Bersempena dengan Program Budaya .

    Ilmu Universiti Malaysia Sabah (VMS) 2016, Penerbit VMS

    dengan kerjasama Perpustakaan VMS menganjurkan Bengkel

    Penulisan Ilmiah 2016: Tesis ke Buku bam-bam ini di Galeri

    Majlis, VMS.

    Penerbit UMS dalam satu kenyataan menjelaskan, bengkel sehari ini diadakan bertujuan untuk memberikan pendedahan dan memantapkan kemahiran para pensyarah dan pelajar sarjana dalam menghasilkan buku dan artikel daripada tesis masing-masing.

    Di samping itu, bengkel ini juga turut mampu meningkatkan bilangan penerbitan para peserta khasnya, dan universiti amnya.

    PESERTA ... Pata peserta Bengkel Penulisan IImiah 2016 merakamkan gambar kenangan.

    Bengkel tersebut disampaikan oleh Profesor Dr Kamaruza Pada bengkel ini para peserta amat bertuah kerana dapat man Yusof dan Dr Mansoureh Ebrahimi, kedua-duanya meru berkongsi pengalaman dengan Dr Mansoureh yang berjaya pakan pensyarah dari Fakulti Tamadun Islam, Universiti menerbitkan bukunya bersama Springer berjudul 'The British Teknologi Malaysia (UTM) yang telah banyak menghasiikan Role in Iranian Domestic Politics (1951-1953),' yang diolah penerbitan di peringkat tempatan mahupun antarabangsa. druipada tesis beliau.