pelan tindakan linus 2012

1
PELAN TINDAKAN LINUS 2012(KOHORT 1) Bil Perkara/Isu Nama/Status Pelajar Terlibat Program/Tindakan Tempoh/Tarikh Pelaksanaan Indikator Kejayaan Pegawai Bertanggungjawab Catatan 1. Augustine mempunyai masalah penguasaan yang lambat dalam pembelajaran. Augustine Mujah(Literasi) Mengeja dan membunyikan suku kata setiap hari. Murid diberi latihan menulis suku kata dalam buku latihan. Murid belajar menggunakan program Bacalah Sayang dan Literasi menggunakan CD yang diberi oleh Fasilitator LINUS. Murid membaca buku Bacalah Sayang setiap hari. Januari hingga November 2012 Murid boleh membunyikan suku kata terbuka (konstuk 2)pada Saringan 8 Murid boleh menguasai Konstuk yang terbabit pada saringan berikutnya. Sopia ak Manju Guru BM Tahun 2 Surat dari doktor disertakan bersama.

Upload: sopia-pia

Post on 20-Jul-2015

764 views

Category:

Documents


6 download

TRANSCRIPT

Page 1: Pelan tindakan linus 2012

PELAN TINDAKAN LINUS 2012(KOHORT 1)

Bil Perkara/Isu Nama/Status Pelajar Terlibat

Program/Tindakan Tempoh/Tarikh Pelaksanaan

Indikator Kejayaan

Pegawai Bertanggungjawab

Catatan

1. Augustine mempunyai masalah penguasaan yang lambat dalam pembelajaran.

Augustine Mujah(Literasi)

Mengeja dan membunyikan suku kata setiap hari. Murid diberi latihan menulis suku kata dalam buku latihan. Murid belajar menggunakan program Bacalah Sayang dan Literasi menggunakan CD yang diberi oleh Fasilitator LINUS. Murid membaca buku Bacalah Sayang setiap hari.

Januari hingga November 2012

Murid boleh membunyikan suku kata terbuka (konstuk 2)pada Saringan 8 Murid boleh menguasai Konstuk yang terbabit pada saringan berikutnya.

Sopia ak Manju Guru BM Tahun 2

Surat dari doktor disertakan bersama.