laporan perhimpunan harian_ 20 april 2016

2
LAPORAN PERHIMPUNAN HARIAN TARIKH : 20 APRIL 2016 HARI : RABU BI L PERKARA DARIPADA KEPADA 1. Pelajar berkumpul di Dewan Zaaba tepat jam 12.30pm mengikut barisan kelas masing-masing. - - 2. Pelajar diarahkan untuk beratur secara “Smart Penguin” dan duduk dalam barisan yang telah ditetapkan. Pelajar diminta untuk mengeluarkan buku catatan dan bersedia untuk perhimpunan harian. GURU BERTUGAS SEMUA PELAJAR 3. Lets Speak English: (Ordering Food) Form 1: What would you like to order? Form 2 : Welcome, what would you like to order? PRS SEMUA PELAJAR 4. MBMMBI Perkataan : Lisut Maksud : Kecut dan kendur Ayat : Kulitnya mulai lisut kesan ubat yang digunakan. PRS SEMUA PELAJAR 5. TAKLIMAT GURU: UNIT DISIPLIN - Guru telah menegur pelajar lelaki mengenai pemakaian tali leher agar memakainya dengan kemas serta memasukkan baju ke dalam seluar dengan rapi. - Guru memberitahu pelajar bahawa esok akan diadakan penyemakan kuku pelajar. Pelajar dinasihatkan agar memotong kuku di rumah. - Pelajar yang memakai baju sekolah atau baju rumah sukan dikehendaki untuk berada di hadapan Dewan Zaaba untuk tindakan disilpin. CIK HAFIZAH GHANI SEMUA PELAJAR 6. Tiada sebarang pengumuman - - 7. CERGAS MINDA: Pergerakan jari dan tangan : “Hands up, thumbs up” PRS SEMUA PELAJAR 8. Semua pelajar berdiri tegak dan melaungkan PRS SEMUA

Upload: takeshi-chan

Post on 10-Jul-2016

224 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

contoh laporan harian bertugas

TRANSCRIPT

Page 1: Laporan Perhimpunan Harian_ 20 April 2016

LAPORAN PERHIMPUNAN HARIANTARIKH : 20 APRIL 2016

HARI : RABU

BIL PERKARA DARIPADA KEPADA1. Pelajar berkumpul di Dewan Zaaba tepat jam 12.30pm mengikut

barisan kelas masing-masing.- -

2. Pelajar diarahkan untuk beratur secara “Smart Penguin” dan duduk dalam barisan yang telah ditetapkan. Pelajar diminta untuk mengeluarkan buku catatan dan bersedia untuk perhimpunan harian.

GURU BERTUGAS

SEMUA PELAJAR

3. Lets Speak English: (Ordering Food)Form 1: What would you like to order?Form 2 : Welcome, what would you like to order?

PRS SEMUA PELAJAR

4. MBMMBIPerkataan : LisutMaksud : Kecut dan kendurAyat : Kulitnya mulai lisut kesan ubat yang digunakan.

PRS SEMUA PELAJAR

5. TAKLIMAT GURU: UNIT DISIPLIN- Guru telah menegur pelajar lelaki mengenai pemakaian tali leher agar memakainya dengan kemas serta memasukkan baju ke dalam seluar dengan rapi.- Guru memberitahu pelajar bahawa esok akan diadakan penyemakan kuku pelajar. Pelajar dinasihatkan agar memotong kuku di rumah.- Pelajar yang memakai baju sekolah atau baju rumah sukan dikehendaki untuk berada di hadapan Dewan Zaaba untuk tindakan disilpin.

CIK HAFIZAH GHANI

SEMUA PELAJAR

6. Tiada sebarang pengumuman - -7. CERGAS MINDA:

Pergerakan jari dan tangan : “Hands up, thumbs up”PRS SEMUA

PELAJAR

8. Semua pelajar berdiri tegak dan melaungkan “SORAKAN CEMERLANG” yang telah diketuai oleh pelajar PRS yang bertugas.

PRS SEMUA PELAJAR

9. Semua pelajar dikehendaki bersedia dan berdiri tegak semasa menyanyikan lagu sekolah tanpa iringan muzik.

GURU BERTUGAS

SEMUA PELAJAR

10. Guru waktu pertama diarahkan untuk mengambil pelajar masing-masing dan mengiringi pelajar ke kelas dalam keadaan beratur.

GURU BERTUGAS

GURU DAN SEMUA PELAJAR

Disediakan oleh,............................................(NURAFIFAH MOHD ARIFIN)