laporan jawatankuasa siaraya ramah tamah aidilfitri smk riam 2012

2
LAPORAN JAWATANKUASA SIARAYA RAMAH TAMAH AIDILFITRI SMK RIAM 2012. Pada hari sambutan Ramah Tamah Aidilfitri SMK RIAM 2012, jawatan kuasa siaraya telah mengunakan alatan siaraya seperti berikut: A. Mikrofon B. Mixer/Equalizer C. Stand Speaker D. Extension plug E. Dvd Seramai 4 orang pengawas dati tingkatan 4 telah ditugaskan untuk membantu guru dalam menyediakan peralatan siaraya iaitu Johnny Liaw Ping Hong, Philimon Agas Anak Jawi, Gabriel Anak Gima dan Gerald Anak Gima. Mereka ini telah memberikan bantuan yang cukup baik kepada guru yang bertugas. Semua peralatan berada dalam keadaan baik semasa dikembalikan. Yang Benar.

Upload: argos-markos

Post on 02-Aug-2015

50 views

Category:

Documents


5 download

TRANSCRIPT

Page 1: Laporan Jawatankuasa Siaraya Ramah Tamah Aidilfitri Smk Riam 2012

LAPORAN JAWATANKUASA SIARAYA RAMAH TAMAH AIDILFITRI SMK RIAM 2012.

Pada hari sambutan Ramah Tamah Aidilfitri SMK RIAM 2012, jawatan kuasa siaraya telah mengunakan alatan siaraya seperti berikut:

A. MikrofonB. Mixer/EqualizerC. Stand SpeakerD. Extension plugE. Dvd

Seramai 4 orang pengawas dati tingkatan 4 telah ditugaskan untuk membantu guru dalam menyediakan peralatan siaraya iaitu Johnny Liaw Ping Hong, Philimon Agas Anak Jawi, Gabriel Anak Gima dan Gerald Anak Gima. Mereka ini telah memberikan bantuan yang cukup baik kepada guru yang bertugas.

Semua peralatan berada dalam keadaan baik semasa dikembalikan.

Yang Benar.

____________________

Muhammad bin Mohd Zain.

Ajk Siaraya.