kertas kerja pertandingan boling 2010

3
KERTAS KERJA PERTANDINGAN DALAMAN BOLING PERINGKAT SEKOLAH 2010 PASCA PEMILIHAN PEMAIN MSSD GOMBAK 1. PENDAHULUAN Permainan boling adalah satu permainan yang banyak menaikkan nama SK. Taman Bukit Indah di peringkat MSSD Gombak,MSS Selangor dan MSSM. Sehubungan dengan itu Unit Kokurikulum mengambil pendekatan positif untuk menganjurkan Pertandingan Boling Peringkat Sekolah 2010 bagi mencungkil bakat baharu untuk diketengahkan untuk terus mengharumkan nama sekolah. 2. OBJEKTIF 2.1 Meningkatkan pengetahuan dan kemahiran di dalam bidang permainan boling. 2.2 Memberikan pendedahan kepada murid tentang permainan boling. 2.3 Mencari bakat baharu sukan boling untuk mewakili sekolah ke peringkat MSSD Gombak. 2.4 Mengeratkan ikatan silaturahim di antara semua murid melalui aktiviti yang diadakan bersama. 2.5 Mewujudkan persefahaman melalui aktiviti bersama dan dipadankan kearah integrasi kaum yang lebih mantap. 3. TEMA “GEMILANG SUKAN,SKTBI TERBILANG” 4. SASARAN 37 orang murid tahun 4,5 dan 6.(Memilih Wakil Sekolah) 20 orang murid lelaki 17 orang murid perempuan 5. TEMPAT 1. Pusat Boling-Super Bowl Ampang Point. 6. TARIKH 22 Mac 2010 3.00 hingga 5.00 petang.

Upload: jazid-iman

Post on 18-Jul-2015

1.430 views

Category:

Documents


13 download

TRANSCRIPT

Page 1: Kertas kerja pertandingan boling 2010

KERTAS KERJAPERTANDINGAN DALAMAN BOLING PERINGKAT SEKOLAH 2010

PASCA PEMILIHAN PEMAIN MSSD GOMBAK

1. PENDAHULUAN

Permainan boling adalah satu permainan yang banyak menaikkan nama SK. Taman Bukit Indah di peringkat MSSD Gombak,MSS Selangor dan MSSM. Sehubungan dengan itu Unit Kokurikulum mengambil pendekatan positif untuk menganjurkan Pertandingan Boling Peringkat Sekolah 2010 bagi mencungkil bakat baharu untuk diketengahkan untuk terus mengharumkan nama sekolah.

2. OBJEKTIF

2.1 Meningkatkan pengetahuan dan kemahiran di dalam bidang permainan boling. 2.2 Memberikan pendedahan kepada murid tentang permainan boling. 2.3 Mencari bakat baharu sukan boling untuk mewakili sekolah ke peringkat MSSD Gombak. 2.4 Mengeratkan ikatan silaturahim di antara semua murid melalui aktiviti yang diadakan bersama. 2.5 Mewujudkan persefahaman melalui aktiviti bersama dan dipadankan kearah integrasi kaum yang lebih mantap.

3. TEMA

“GEMILANG SUKAN,SKTBI TERBILANG”

4. SASARAN

37 orang murid tahun 4,5 dan 6.(Memilih Wakil Sekolah)• 20 orang murid lelaki• 17 orang murid perempuan

5. TEMPAT

1. Pusat Boling-Super Bowl Ampang Point.

6. TARIKH

22 Mac 2010 3.00 hingga 5.00 petang.

Page 2: Kertas kerja pertandingan boling 2010

7. NAMA JAWATANKUASA

A. Pendaftaran : Nur Raihan bt. Yaacob (K)

B. Keselamatan : Zabidi b. Alias (K) Normayadi b. Othman

C. Pengurusan Peserta : Mohd. Fahmi b. Zainol (K) Nik Muhammad Yusrizal b. Kamaruzaman

D. Pengurusan Tempat/Alatan : Pihak Pengurusan Pusat Boling

9. HADIAH:LELAKI DAN PEREMPUAN

JUARA : PIALA DAN SIJIL PENYERTAANNAIB JUARA: PIALA DAN SIJIL PENYERTAANTEMPAT KETIGA : PIALA DAN SIJIL PENYERTAAN

10. ANGGARAN PERBELANJAAN HADIAH

BIL PERKARA BILANGAN HARGA1 Sewa Lane2 Piala Johan,Naib Johan dan

Tempat Ketiga

JUMLAHSUMBER PENDAPATAN: ______SETIAP MURID YANG MENGAMBIL PENYERTAAN.

11. PENUTUP

Adalah diharapkan agar program ini akan mencapai objektif seperti yang telah direncanakan dan mendatangkan faedah kepada semua murid pelbagai kaum.Sehubungan dengan itu, murid murid dapat dipilih untuk mewakili sekolah ke pertandingan boling yang akan diadakan nanti.

Disediakan oleh, Disahkan oleh,

__________________, ____________________,(EN.ZABIDI B. ALIAS) (PN. ZAINAP BT. AHAD)Setiausaha Sukan, Penolong Kanan Kokurikulum,SK. Taman Bukit Indah. SK. Taman Bukit Indah.

.

Page 3: Kertas kerja pertandingan boling 2010