isi kandungan bmm 3173e

2
ISI KANDUNGAN Muka Surat HALAMAN PENGAKUAN i PENGHARGAAN ii ISI KANDUNGAN iii 1.0 PENDAHULUAN 2.0

Upload: nik-zarina-yunus

Post on 21-Nov-2015

16 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

isi kandungan bmm 3173E

TRANSCRIPT

ISI KANDUNGAN

Muka SuratHALAMAN PENGAKUAN iPENGHARGAAN iiISI KANDUNGAN iii

1.0PENDAHULUAN2.0

PENGHARGAAN

,Alhamdulillah setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kepda Allah S.W.T dan junjungan Nabi Muhamamd S.A.W, tugasan BMM3173E (Kaedah Pengajaran Bahasa Melayu Sekolah Rendah). Dengan limpah dan rahmatNya, bersyukur saya ke hadrat Ilahi akhirnya tugasan BMM3173E ini dapat disempurnakan dengan jaya di sepanjang lima interaksi pembelajaran bagi semester enam untuk Prgram Pensiswazahan Guru.

Sekalung penghargaan terima kasih ditujukan kepada Cik Noorzihan bt Adnan, pensyarah Subjek BMM3173E yang telah menyampai dan menjelaskan kandungan BMM3173E. Terima kasih juga kepada Dr. Jeyagobi a/l Dhamodarem, Ketua Jabatan Pengajian Melayu dan pensyarah-pensyarah Jabatan Pengajian Melayu yang telah memberi kerjasama menjayakan penulisan projek ini.

Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pensyarah-pensyarah di Jabatan Pengajian Matematik yang turut memberi bimbingan dan sokongan bagi menyiapkan tugasan BMM3173E ini.

Jutaan penghargaan juga ditujukan kepada keluarga tercinta yang banyak memberi sokongan dan dorongan dalam menghasilkan tugasan ini. Tanpa sokongan dan pengorbanan mereka, mungkin saya tidak dapat menyiapakannya dengan sempurna.

Akhir sekali saya rakamnkan berbanyak-banyak terima kasih dihulurkan untuk rakan-rakan taulan yang sudi berkongsi pandangan dan maklumat rakan- rakan seperjuangan yang sama-sama bertungkus-lumus menghasilkan tugasan ini dan juga bertukar-tukar idea dalam membantu menyiapkan kerja kursus ini.

Sekian terima kasih.

ii