hhhc9801 kemahiran kreatif dan inovatif

Post on 22-Feb-2016

114 Views

Category:

Documents

2 Downloads

Preview:

Click to see full reader

DESCRIPTION

HHHC9801 KEMAHIRAN KREATIF DAN INOVATIF. NAMA : NUR AMIRAH BINTI ISHAK NO. MATRIK : A 145897. PROGRAM: MAJLIS MAKAN MALAM SAINS MAKANAN & PEMAKANAN (KESAMAP). KERTAS KERJA PROGRAM. SURAT KELULUSAN PROGRAM & SURAT PERTUKARAN TARIKH BARU PROGRAM . - PowerPoint PPT Presentation

TRANSCRIPT

HHHC9801 KEMAHIRAN KREATIF DAN

INOVATIF

NAMA : NUR AMIRAH BINTI ISHAKNO. MATRIK : A 145897

PROGRAM:MAJLIS MAKAN MALAM

SAINS MAKANAN & PEMAKANAN (KESAMAP)

KERTAS KERJA PROGRAM

SURAT KELULUSAN PROGRAM & SURAT PERTUKARAN TARIKH BARU PROGRAM

PERSIAPAN SEBELUM MAJLIS MAKAN MALAM BERLANSUNG

Elemen kreatif dan inovatif telah digunakan semasa proses persiapan sebelum majlis makan malam.

Replika ‘mask’ ataupun topeng yang bersaiz besar ini telah diletakkan sebagai latarbelakang pentas. Ianya sebagai simbol bahawa majlis makan malam ini bertemakan ‘Royal Masquarade’. Medium yang digunakan untuk melakukan topeng besar ini adalah daripada ‘banner’ terpakai. Campuran pelbagai warna air digunakan bagi menaikkan seri topeng ini.

Dekorasi di dinding ini adalah antara yang unik kerana menggunakan hanya surat khabar lama. Surat-surat khabar ini pada mulanya dibentuk menjadi kipas dan kemudian dicantumkan menjadi bulatan. Dekorasi ini telah dilekatkan di dinding laluan pintu masuk utama. Tujuannya untuk menghidupkan lagi suasana majlis dan boleh juga dijadikan tempat untuk mengambil gambar kenang-kenangan.

Ranting-ranting pokok juga telah digunakan sebagai medium dekorasi. Ranting-ranting tersebut telah dicat semula bagi mencantikkan lagi warna ranting tersebut. Kemudian ianya telah diserikan lagi dengan meletakkan beberapa replika bunga mawar disetiap ranting-ranting itu. Replika bunga mawar tersebut adalah hasil buatan sendiri daripada tisu yang telah dicelup warna.

PENAMBAHAN

MINIT MESYUARAT

1

2

3

4

5

6

7

SEMASA SESI MESYUARAT

SEMASA MAJLIS MAKAN MALAM BERLANGSUNG

SEKIAN

TERIMA KASIH

top related