1 gsp 25711

2
BORANG PP 1/98 MINIT CURAI Arahan : 1. Borang ini hendaklah diisikan oleh semua guru/staf yang menghadiri Kursus, Seminar, Mesyuarat, Bengkel, Taklimat, Perjumpaan Rasmi di luar sekolah. 2. Borang minit curai yang telah dilengkapkan hendaklah dihantar ke meja Pengetua sekembalinya daripada urusan berkaitan. Nama Pegawai Syadiyah binti Kamis Tarikh 25 Julai 2011 Masa 8.00 pagi – 2.00 petang Tajuk/Aktiviti Bengkel Geometer Sketch Pad (GSP) Dalam Pembelajaran dan Pengajaran Matematik dan Matematik Tambahan Tahun 2011 Tempat Makmal Komputer SMK Bukit Selambau Perkara / Agenda Penggunaan Perisian GSP Pekeliling/Surat/ Risalah/Buku yang perlu diserah ke sekolah Modul Penggunaan Perisian GSP Matlamat Umum Kursus ini dilaksanakan untuk memantapkan pedagogi guru supaya dapat menghasilkan kreativiti dalam pengajaran dan pembelajaran dengan menggunakan aplikasi GSP. Objektif Mendedahkan guru kepada penggunaan GSP yang banyak memudahkan guru dalam penyediaan soalan dan P&P. Kekuatan Melalui bengkel ini, banyak ilmu yang diperoleh. Bengkel ini sangat bermanfaat kerana cara penyampaian yang mudah dan disediakan modul sebagai rujukan dan guru boleh membina apa sahaja bentuk geometri berdasarkan modul yang disediakan. Memberikan motivasi kepada guru untuk 1 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CHE TOM, 08000 SUNGAI PETANI, KEDAH DARUL AMAN.

Upload: syadiyah-kamis

Post on 29-Jul-2015

71 views

Category:

Documents


1 download

TRANSCRIPT

Page 1: 1 gsp 25711

BORANG PP 1/98

MINIT CURAI

Arahan :

1. Borang ini hendaklah diisikan oleh semua guru/staf yang menghadiri Kursus, Seminar, Mesyuarat, Bengkel, Taklimat, Perjumpaan Rasmi di luar sekolah.

2. Borang minit curai yang telah dilengkapkan hendaklah dihantar ke meja Pengetua sekembalinya daripada urusan berkaitan.

Nama Pegawai Syadiyah binti KamisTarikh 25 Julai 2011Masa 8.00 pagi – 2.00 petangTajuk/Aktiviti Bengkel Geometer Sketch Pad (GSP) Dalam

Pembelajaran dan Pengajaran Matematik dan Matematik Tambahan Tahun 2011

Tempat Makmal KomputerSMK Bukit Selambau

Perkara / Agenda Penggunaan Perisian GSPPekeliling/Surat/Risalah/Buku yang perlu diserah ke sekolah

Modul Penggunaan Perisian GSP

Matlamat Umum Kursus ini dilaksanakan untuk memantapkan pedagogi guru supaya dapat menghasilkan kreativiti dalam pengajaran dan pembelajaran dengan menggunakan aplikasi GSP.

Objektif Mendedahkan guru kepada penggunaan GSP yang banyak memudahkan guru dalam penyediaan soalan dan P&P.

Kekuatan Melalui bengkel ini, banyak ilmu yang diperoleh.Bengkel ini sangat bermanfaat kerana cara penyampaian yang mudah dan disediakan modul sebagai rujukan dan guru boleh membina apa sahaja bentuk geometri berdasarkan modul yang disediakan.Memberikan motivasi kepada guru untuk terus mencuba dan berupaya menarik minat untuk mendalami perisian ini.

Kelemahan Masa yang diperuntukkan terlalu singkat.

CadanganPihak Jabatan Pelajaran perlu menyediakan lebih banyak modul penggunaan GSP dan diedarkan ke sekolah supaya guru boleh berbengkel di sekolah dengan bantuan guru yang pakar dalam GSP di sekolah.

Tindakan Guru(Arahan PPD)

Maklum balas mengenai keberkesanan kursus selepas 6 bulan menghadiri kursus ini perlu diserahkan kepada PPD.

Disediakan oleh , Disahkan oleh,

1

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CHE TOM,

08000 SUNGAI PETANI, KEDAH DARUL AMAN.

............................................ (SYADIYAH BINTI KAMIS)