surat pelantikan 2014

2
MAAHAD ISLAHIAH ADDINIAH, BATU 10 LEKIR, 32020 SITIAWAN, PERAK DARUL RIDZUAN. TEL/FAX : 05-6792350 E-MEL : [email protected] ___________________________________________________________________________ “1 MALAYSIA : RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN ” Ruj. Kami : Tarikh : 04 Februari 2014 Semua guru PBS 2014 Tuan, PELANTIKAN PENTAKSIR SEKOLAH BAGI SESI PERSEKOLAHAN 2014 Sukacita dimaklumkan bahawa tuan/puan dilantik sebagai Pentaksir Sekolah sesi persekolahan 2014 bagi matapelajaran KBSM yang berkenaan. 2. Sehubungan dengan itu tuan/puan selaku pentaksir sekolah TANPA GAGAL adalah bertanggungjawab atas urusan berikut ; 2.1 Menghadiri mesyuarat, kursus, seminar atau bengkel di peringkat sekolah/PPD/JPN mana-mana peringkat di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia mengikut surat panggilan atau arahan. 2.2 Mentaksir murid termasuk kes khas menggunakan evidens murid yang ditetapkan atau disediakan dengan kelulusan atau arahan dan mengikut takrifan band yang berkuatkuasa. 2.3 Menyediakan dan mengurus fail portfolio guru, potfolio perkembangan murid, fail showcase dan fail kes khas berkaitan bidang dan murid yang ditaksir. 2.4 Merekod capaian atau skor murid ke dalam aplikasi SPBS mengikut jadual yang ditetapkan. 2.5 Merekod atau melengkapkan borang skor individu murid serta difailkan. 2.6 Menyediakan dan mengurus salinan atau rekod evidens ke dalam fail dan disimpan ditempat selamat.

Upload: maynie-yusof-dfarra

Post on 21-Oct-2015

25 views

Category:

Documents


4 download

TRANSCRIPT

Page 1: Surat Pelantikan 2014

MAAHAD ISLAHIAH ADDINIAH, BATU 10 LEKIR, 32020 SITIAWAN,PERAK DARUL RIDZUAN. TEL/FAX : 05-6792350 E-MEL : [email protected]

___________________________________________________________________________

“1 MALAYSIA : RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN ”

Ruj. Kami : Tarikh : 04 Februari 2014

Semua guru PBS 2014

Tuan,

PELANTIKAN PENTAKSIR SEKOLAH BAGI SESI PERSEKOLAHAN 2014

Sukacita dimaklumkan bahawa tuan/puan dilantik sebagai Pentaksir Sekolah sesi persekolahan 2014 bagi matapelajaran KBSM yang berkenaan.

2. Sehubungan dengan itu tuan/puan selaku pentaksir sekolah TANPA GAGAL adalah bertanggungjawab atas urusan berikut ;

2.1 Menghadiri mesyuarat, kursus, seminar atau bengkel di peringkat sekolah/PPD/JPN mana-mana peringkat di bawah Kementerian Pelajaran Malaysia mengikut surat panggilan atau arahan.2.2 Mentaksir murid termasuk kes khas menggunakan evidens murid yang ditetapkan atau disediakan dengan kelulusan atau arahan dan mengikut takrifan band yang berkuatkuasa.2.3 Menyediakan dan mengurus fail portfolio guru, potfolio perkembangan murid, fail showcase dan fail kes khas berkaitan bidang dan murid yang ditaksir.2.4 Merekod capaian atau skor murid ke dalam aplikasi SPBS mengikut jadual yang ditetapkan.2.5 Merekod atau melengkapkan borang skor individu murid serta difailkan.2.6 Menyediakan dan mengurus salinan atau rekod evidens ke dalam fail dan disimpan ditempat selamat.2.7 Menyediakan, mencetak, menyimpan dan melaporkan kepada pentadbir dan ibubapa akan perkembangan setiap murid yang ditaksir melalui laporan formatif dan sumatif PBS.2.8 Membuat rumusan dan analisa capaian band murid yang ditaksir di akhir setiap penggal.

3. Kerjasama dari pihak tuan amatlah kami harapkan dan didahului dengan ucapan ribuanterima kasih.

Sekian, terima kasih.

“ BERKHIDMAT UNTUK NEGARA ”

Saya yang menurut perintah,

………………………………………………..TN HJ ABDUL RAHMAN BIN HJ RAMLI

Page 2: Surat Pelantikan 2014

Pk PentadbiranSABK Maahad Islahiah Addiniah