post mortem rbt tahun 2014

2
POST MORTEM TAHUN 2014 MATA PELAJARAN : REKA BENTUK DAN TEKNOLOGI BI L PERKARA ISU TINDAKAN 1 Jadual Waktu : Semester 1- 4 C Semester 2 – 4 G Murid tidak keliru antara masa TMK dan RBT kerana dijalankan mengikut semester. Terdapat DSKP/ Sukatan tidak dapat dihabiskan. Mulai tahun 2015, kelas RBT dan TMK dijalankan secara berselang. 2. Hadiah Matapelajaran Terbaik –Hari Anugerah Cemerlang Hanya satu kelas pada semester pertama yang menerima hadiah. Tidak dapat diuji pada kelas yang kedua (TMK) 2015 akan dapat beri peluang kedua-dua kelas untuk menjalani ujian. 3. Pengetahuan sedia ada murid Kurang pendedahan kepada penggunaan peralatan Penggunaan alatan yang bersesuaian perlu dinyatakan.

Upload: ctsara3

Post on 15-Nov-2015

329 views

Category:

Documents


8 download

DESCRIPTION

asli

TRANSCRIPT

POST MORTEM TAHUN 2014MATA PELAJARAN : REKA BENTUK DAN TEKNOLOGIBILPERKARAISUTINDAKAN

1Jadual Waktu :Semester 1- 4 CSemester 2 4 G Murid tidak keliru antara masa TMK dan RBT kerana dijalankan mengikut semester. Terdapat DSKP/ Sukatan tidak dapat dihabiskan.

Mulai tahun 2015, kelas RBT dan TMK dijalankan secara berselang.

2.Hadiah Matapelajaran Terbaik Hari Anugerah Cemerlang Hanya satu kelas pada semester pertama yang menerima hadiah. Tidak dapat diuji pada kelas yang kedua (TMK)

2015 akan dapat beri peluang kedua-dua kelas untuk menjalani ujian.

3.Pengetahuan sedia ada murid Kurang pendedahan kepada penggunaan peralatan tangan .

Penggunaan alatan yang bersesuaian perlu dinyatakan.

4.Kreativiti Murid Murid-murid dapat menunjukkan kreativiti mereka dalam cara tersendiri semasa aktiviti/projek terutamanya murid kelas belakang.

Rancangkan aktiviti yang menarik dan sesuai.