draf surat makluman ibu bapa kelas tambahan spm 2015

2
LOGO SEKOLAH & NO TEL SEK _________________________________________________________________ _____________ Ruj.kami : Tarikh : … November …… Kepada Ibu Bapa pelajar-pelajar SMK …….. …….., Johor Tuan/Puan, PEMBERITAHUAN KELAS PECUTAN AKHIR SAINS TINGKATAN 5 TAHUN 2015 Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk. 2. Sukacita dimaklumkan pihak sekolah akan mengadakan Kelas Pecutan Akhir untuk semua kelas subjek Sains ( 5……….) mulai … November hingga …. November 2015. Kelas-kelas tersebut akan dijalankan mengikut ketetapan berikut : Tarikh Mata pelajaran Masa Tempat ….. November …. Sains …..pagi -… tengah hari …….. 3. Tujuan kelas ini diadakan adalah untuk membolehkan guru subjek memberi pengukuhan dan memantapkan kemahiran menjawab kertas Sains agar mencapai keputusan yang lebih cemerlang di dalam Peperiksaan SPM 2015. 4. Diharap pihak tuan dapat memastikan kehadiran anak-anak tuan ke sekolah dan menguruskan pengangkutan pergi dan balik anak-anak tuan. Pihak sekolah tidak akan bertanggungjawab dengan keselamatan pelajar sebelum dan selepas daripada waktu yang ditetapkan. Untuk sebarang pertanyaan sila berhubung dengan Puan SSS Binti AAA (012-345678).

Upload: cikgu-diana

Post on 20-Feb-2016

176 views

Category:

Documents


8 download

DESCRIPTION

Surat Makluman Ibu Bapa

TRANSCRIPT

Page 1: Draf Surat Makluman Ibu Bapa Kelas Tambahan Spm 2015

LOGO SEKOLAH & NO TEL SEK

______________________________________________________________________________

Ruj.kami : Tarikh : … November ……

KepadaIbu Bapa pelajar-pelajarSMK ……..…….., Johor

Tuan/Puan,

PEMBERITAHUAN KELAS PECUTAN AKHIR SAINS TINGKATAN 5 TAHUN 2015Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Sukacita dimaklumkan pihak sekolah akan mengadakan Kelas Pecutan Akhir untuk semua kelas subjek Sains ( 5……….) mulai … November hingga …. November 2015. Kelas-kelas tersebut akan dijalankan mengikut ketetapan berikut :

Tarikh Mata pelajaran Masa Tempat….. November …. Sains …..pagi -…

tengah hari……..

3. Tujuan kelas ini diadakan adalah untuk membolehkan guru subjek memberi pengukuhan dan memantapkan kemahiran menjawab kertas Sains agar mencapai keputusan yang lebih cemerlang di dalam Peperiksaan SPM 2015.

4. Diharap pihak tuan dapat memastikan kehadiran anak-anak tuan ke sekolah dan menguruskan pengangkutan pergi dan balik anak-anak tuan. Pihak sekolah tidak akan bertanggungjawab dengan keselamatan pelajar sebelum dan selepas daripada waktu yang ditetapkan. Untuk sebarang pertanyaan sila berhubung dengan Puan SSS Binti AAA (012-345678).

Segala kerjasama yang diberikan saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih. ”BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

Saya yang menurut perintah,

………………………………