cadangan aktiviti persembahan setiap kelas sempena hari guru 2015

4
LEMBAGA PENGAWAS SEKOLAH 2015 CADANGAN AKTIVITI PERSEMBAHAN SETIAP KELAS SEMPENA HARI GURU 2015 TINGKATAN CADANGAN AKTIVITI 1 TERBILANG 1 GEMILANG 1 CEMERLANG 2 TERBILANG 2 GEMILANG 2 CEMERLANG 3 TERBILANG 3 GEMILANG 3 CEMERLANG 4 SAINS 4 EKONOMI 4 PERDAGANGAN 4 MPV 5 SAINS 5 EKONOMI 5 PERDAGANGAN 5 MPV

Upload: azmira-binti-abdul-kadir

Post on 26-Sep-2015

58 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

HARI GURU

TRANSCRIPT

LEMBAGA PENGAWAS SEKOLAH

LEMBAGA PENGAWAS SEKOLAH2015

CADANGAN AKTIVITI PERSEMBAHAN SETIAP KELAS SEMPENA HARI GURU 2015TINGKATANCADANGAN AKTIVITI

1 TERBILANG

1 GEMILANG

1 CEMERLANG

2 TERBILANG

2 GEMILANG

2 CEMERLANG

3 TERBILANG

3 GEMILANG

3 CEMERLANG

4 SAINS

4 EKONOMI

4 PERDAGANGAN

4 MPV

5 SAINS

5 EKONOMI

5 PERDAGANGAN

5 MPV

SAMBUTAN HARI GURU 2015Perhatian kepada setiap pelajar sempena sambutan hari guru 2015, setiap kelas dibenarkan untuk mengadakan persembahan. Bentuk persembahan terpulang kepada kreativiti masing-masing tetapi mesti bertemakan kepada Guruku Menyempurnakan Akhlakku. Diharapkan pelajar-pelajar dapat memberikan kerjasama yang komited demi meraikan jasa dan pengorbanan guru-guru kita. Berikut ialah borang cadangan aktiviti yang perlu diisi dan dikembalikan kepada Unit Pengawas (Nur Najwa Shamimi bt Mohd Hisham 5 Sains). Borang ini mesti dikembalikan sebelum 12 Mei 2015. Hanya persembahan terbaik sahaja akan dipilih untuk melakukan persembahan.Syarat-syarat persembahan : Mengikut kreativiti masing-masing dan berdasarkan tema. Tempoh persembahan selama 3 4 minit Tiada unsur-unsur yang boleh menyentuh perasaan/sindiran/sensitiviti kaum Secara berkumpulan/individu Kelas yang tidak menghantar penyertaan akan dikenakan tindakan. Lembaga Pengawas Sekolah berhak untuk menapis persembahan yang tidak mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Borang persembahan :Tingkatan

Cadangan Aktiviti

Berkumpulan / individu

Tempoh persembahan

Pertandingan KAIN RENTANG HARI GURU 2015

Setiap kelas wajib menghasilkan satu kain rentang sempena Sambutan Hari Guru 2015. Pemenang akan dinilai dari aspek kreativiti kain rentang yang unik. Kelas yang terbaik dalam menghasilkan kad ucapan akan mendapat hadiah yang menarik.Antara syarat-syarat untuk menghasilkan kad ucapan :

Setiap kain rentang mesti dihasilkan mengikut kreativiti masing-masing dan kos ditanggung sendiri oleh kelas. (kain rentang dan pelaka warna disediakan oleh Unit Pengawas) Hiasan/gambar/ucapan pada kain rentang mesti mempunyai tema/unsur yang berkaitan dengan hari guru. Setiap kain perlu diletakkan nama kelas masing-masing. Kain rentang ini perlu disiapkan sebelum 12 Mei 2015. Kelas yang tidak memberikan kerjasama akan dikenakan tindakan. Kad rentang yang sudah disiapkan boleh diberikan kepada Cikgu Azmira binti Abdul kadir dan sebarang pertanyaan boleh dirujuk pada guru berkenaan. Diharapkan setiap tingkatan dapat memberi kerjasama untuk menghargai pengorbanan setiap guru kita dalam mendidik kita menjadi insan yang berilmu.