surat rawatan guru dan kelurga 2015

2
____________________________________________________________ ____________ LAMPIRAN D (PEGAWAI-PEGAWAI KERAJAAN/KELUARGA) JP(SB)/03709 SURAT PENGENALAN DAN AKUAN (P.A. “F” 25) Pegawai Perubatan, ___________________________ ___________________________ Tuan, Pembawa surat ini ______________________ No. Kad Pengenalan _________________ ialah seorang Pegawai Kerajaan di Pejabat ini, Gaji bulanannya ialah sebanyak RM_____________ 2. Pegawai ini bernama No. Kad Pengenalan: memerlukan rawatan pemeriksaan. Harap ini dapat dipenuhi. Tarikh : ______________________ ………………………………………………….. Tandatangan Ketua Jabatan Cap Rasmi Jabatan (PENGAKUAN PEGAWAI BAGI DIRI/KELUARGA) Saya mengaku bahawa adalah ahli keluarga saya seperti dalam P.A. “F” 1 (iii). 2. Dengan ini juga saya membenarkan Ketua Jabatan untuk memotong gaji saya bagi menjelaskan apa-apa bayaran hospital atau perubatan yang mungkin dikenakan kerana rawatan/pemeriksaan ini. Tandatangan Pegawai: Nama Penuhnya : ______________________________ Jabatan : _____________________________ Jawatan : _______

Upload: zhilmi

Post on 26-Sep-2015

250 views

Category:

Documents


4 download

DESCRIPTION

surat rawatan guru dan keluarga

TRANSCRIPT

________________________________________________________________________ LAMPIRAN D

(PEGAWAI-PEGAWAI KERAJAAN/KELUARGA)

JP(SB)/03709SURAT PENGENALAN DAN AKUAN

(P.A. F 25) Pegawai Perubatan,

___________________________

___________________________

Tuan,

Pembawa surat ini ______________________ No. Kad Pengenalan _________________ ialah seorang Pegawai Kerajaan di Pejabat ini, Gaji bulanannya ialah sebanyak RM_____________2.Pegawai ini bernama No. Kad Pengenalan: memerlukan rawatan pemeriksaan.Harap ini dapat dipenuhi.

Tarikh : ______________________

..

Tandatangan Ketua Jabatan

Cap Rasmi

Jabatan

(PENGAKUAN PEGAWAI BAGI DIRI/KELUARGA)

Saya mengaku bahawa adalah ahli keluarga saya seperti dalam P.A. F 1 (iii).

2.Dengan ini juga saya membenarkan Ketua Jabatan untuk memotong gaji saya bagi menjelaskan apa-apa bayaran hospital atau perubatan yang mungkin dikenakan kerana rawatan/pemeriksaan ini.

Tandatangan Pegawai:

Nama Penuhnya: ______________________________

Jabatan

: _____________________________Jawatan: _______Kategori : _______

Tarikh

: ___________________________________________________________________________________________

*Potong yang tiada berkenan.

Isi nama jika berkenaan dengan ahli keluarga.