laporan tahunan panitia sains sepanjang tahun 2014

2
LAPORAN TAHUNAN PANITIA SAINS SEPANJANG TAHUN 2014 SK LA SALLE 2 SENTUL Sepanjang tahun 2014 beberapa program telah dirancang oleh panitia.Namun begitu, terdapat kekangan yang timbul bagi sesetengah program panitia tidak dapart dilaksanakan , Antara program yang tidak dapat dilaksanakan adalah lawatan ko- aakademik kerana pihak pengurusan sekolah telah menetapkan bahawa lawatan ko-akademik melibatkan semua persatuan dan semua murid yang berada dari tahun 4 hingga 6. Program - program panitia yang lain berjalan lancar seperti perasmian minggu panitia sains dan teknik menjawab soalan upsr 2014. Di harap pada tahun 2025 ini,panitia akan terus aktif dengan perancagan yang telah disusun atur oleh panitia sepanjang tahun 2015.adalah di harapkan mendapat kerjasama yang erat dikalangan pengurusan sekolah dan panitia bagi menjayakan semua aktiviti pada tahun 2015. _________________________ (MOHD. MOKHTAR BIN AMAT ) KETUA PANITIA 2014.

Upload: nasa-inglesias

Post on 26-Sep-2015

256 views

Category:

Documents


7 download

DESCRIPTION

CC

TRANSCRIPT

LAPORAN TAHUNAN PANITIA SAINS SEPANJANG TAHUN 2014SK LA SALLE 2 SENTUL

Sepanjang tahun 2014 beberapa program telah dirancang oleh panitia.Namun begitu, terdapat kekangan yang timbul bagi sesetengah program panitia tidak dapart dilaksanakan ,

Antara program yang tidak dapat dilaksanakan adalah lawatan ko- aakademik kerana pihak pengurusan sekolah telah menetapkan bahawa lawatan ko-akademik melibatkan semua persatuan dan semua murid yang berada dari tahun 4 hingga 6.

Program - program panitia yang lain berjalan lancar seperti perasmian minggu panitia sains dan teknik menjawab soalan upsr 2014.

Di harap pada tahun 2025 ini,panitia akan terus aktif dengan perancagan yang telah disusun atur oleh panitia sepanjang tahun 2015.adalah di harapkan mendapat kerjasama yang erat dikalangan pengurusan sekolah dan panitia bagi menjayakan semua aktiviti pada tahun 2015.

_________________________(MOHD. MOKHTAR BIN AMAT )KETUA PANITIA 2014.