laporan kelab komputer 2014

2
LAPORAN KELAB KOMPUTER 2014 Sepanjang tahun 2014, Kelab Komputer telah mengadakan pelbagai aktiviti mengikut perancangan yang telah dibuat. Aktiviti Kelab computer telah diadakan pada setiap hari Rabu berselang seli dengan aktiviti kokurikulum yang lain. Aktiviti ini bermula pada pukul 2.30 petang hingga 4.30 petang. Seramai 14 orang murid telah menjadi ahli Kelab Komputer. Pn. N. Durga (ketua), Pn. L. Chitra dan Pn. K. Komathi telah dilantik untuk menjadi sebagai Guru Penasihat Kelab Komputer di SJKT Ladang Raja Musa, Kuala Selangor. AJK Kelab Komputer adalah seperti di bawah ini: Pengerusi : Y. Mohanprasanth Naib Pengerusi : S. Subahranchana Setiausaha : R. Tanesh Bendahari : G. Loshini AJK : B. Sharveshvarma S. Mahaletchumy M. Saravanasilan C. Sreethar Antara aktiviti Kealab Komputer yang telah dijalankan sepanjang tahun 2014 ialah seperti berikut: I. Memperkenalkan paralatan komputer dan menghias Bilik ICT II. Memperkenalkan word III. Pertandian menaip paling pantas

Upload: komathi-kaliappan

Post on 23-Dec-2015

82 views

Category:

Documents


11 download

DESCRIPTION

laporan

TRANSCRIPT

Page 1: Laporan Kelab Komputer 2014

LAPORAN KELAB KOMPUTER 2014

Sepanjang tahun 2014, Kelab Komputer telah mengadakan pelbagai aktiviti mengikut perancangan yang telah dibuat. Aktiviti Kelab computer telah diadakan pada setiap hari Rabu berselang seli dengan aktiviti kokurikulum yang lain. Aktiviti ini bermula pada pukul 2.30 petang hingga 4.30 petang.

Seramai 14 orang murid telah menjadi ahli Kelab Komputer. Pn. N. Durga (ketua), Pn. L. Chitra dan Pn. K. Komathi telah dilantik untuk menjadi sebagai Guru Penasihat Kelab Komputer di SJKT Ladang Raja Musa, Kuala Selangor.

AJK Kelab Komputer adalah seperti di bawah ini:

Pengerusi : Y. Mohanprasanth

Naib Pengerusi : S. Subahranchana

Setiausaha : R. Tanesh

Bendahari : G. Loshini

AJK : B. Sharveshvarma

S. Mahaletchumy

M. Saravanasilan

C. Sreethar

Antara aktiviti Kealab Komputer yang telah dijalankan sepanjang tahun 2014 ialah seperti berikut:

I. Memperkenalkan paralatan komputer dan menghias Bilik ICTII. Memperkenalkan word

III. Pertandian menaip paling pantasIV. Mencipta kad ucapanV. Membuat PowerPoint

VI. Pengenalan InternetVII. Menghasilan poster dengan perisian computer

Page 2: Laporan Kelab Komputer 2014

Pada keseluruhannya Kelab Komputer telah dapat menjalankan aktiviti-aktivitinya mengikut perancangan kecuali aktiviti penghasilan video editing kerana masalah perisian. Sebagai penasihat saya berharap pelbagai aktiviti yang dapat meningkatkan kreativiti & Inovasi murid harus dijalankan pada tahun akan datang.

Disediakan Oleh, TARIKH : 20 November 2014

………………….

Pn. N. Durga

Penasihat Kelab Komputer