surat permohonan-spbt-2015

2
Guru Besar, SJK(T) Ladang Bukit Mertajam Tuan/Puan MEMOHON BUKU TEKS YANG KURANG BAGI SESI PERSEKOLAHAN 2015 Dengan segala hormatnya,merujuk kepada perkara diatas saya selaku setiausaha SPBT ingin memohon buku teks bagi sesi persekolahan tahun 2015. 2. Tuan /Puan,kami telah membuat semakan buku teks bagi kegunaan tahun 2014 dan kami mendapati kekurangan buku tahun 6 iaitu buku teks sains dan matematik. Maklumat buku teks seperti berikut: Science Year 6 = 15 buah buku Maths = 15 buah buku 3. Masalah ini wujud kerana kebanyakkan murid telah menghilangkan buku teks dan mereka sukar untuk mengantikan buku teks yang hilang kerana pendapatan keluarga yang rendah. Kami berharap agar pihak Tuan/Puan akan meluluskan permohonan kami untuk mengatasi masalah kekurangan buku teks pada tahun 2015. Sekian terima kasih. “BERKHIDMAT UNTUK NEGARA” Saya yang menurut perintah, ………………………………… (MUGILAH A/P SAGADEVAN)

Upload: mugilah-mugilah

Post on 12-Apr-2017

523 views

Category:

Education


2 download

TRANSCRIPT

Page 1: Surat permohonan-spbt-2015

Guru Besar,SJK(T) Ladang Bukit Mertajam

Tuan/Puan

MEMOHON BUKU TEKS YANG KURANG BAGI SESI PERSEKOLAHAN 2015

Dengan segala hormatnya,merujuk kepada perkara diatas saya selaku setiausaha SPBT ingin memohon buku teks bagi sesi persekolahan tahun 2015.

2. Tuan /Puan,kami telah membuat semakan buku teks bagi kegunaan tahun 2014 dan kami mendapati kekurangan buku tahun 6 iaitu buku teks sains dan matematik. Maklumat buku teks seperti berikut:

Science Year 6 = 15 buah buku Maths = 15 buah buku

3. Masalah ini wujud kerana kebanyakkan murid telah menghilangkan buku teks dan mereka sukar untuk mengantikan buku teks yang hilang kerana pendapatan keluarga yang rendah. Kami berharap agar pihak Tuan/Puan akan meluluskan permohonan kami untuk mengatasi masalah kekurangan buku teks pada tahun 2015.

Sekian terima kasih.

“BERKHIDMAT UNTUK NEGARA”

Saya yang menurut perintah,

…………………………………

(MUGILAH A/P SAGADEVAN)SETIAUSAHA SPBTSJK(T) LADANG BATU PEKAKA