minit mesyuarat pemilihan ajk 2009

3
MESYUARAT PEMILIHAN AJK KELAB DOKTOR MUDA SK PANGKAL NERING 2009 Tarikh : 15 Febuari 2009 Masa : 12. 30 tengahari Tempat : Bilik Wawasan Kehadiran : Semua ahli kelab dan semua guru penasihat BIL . AGENDA TINDAKAN 1. Ucapan Guru Penasihat Mengucapkan berbanyak- banyak terima kasih kepada semua ahli dan guru-guru penasihat kerana hadir pada perjumpaan kali ini. Mengalu-alukan kedatangan ahli-ahli baru dan mengharapkan ahli-ahli baru ini akan mengikuti setiap aktiviti yang akan dijalankan. Perjumpaan kali pertama ini adalah bertujuan untuk membentuk AJK baru di kalangan ahli- ahli baru. En. Nik Fadley B. Nik Kamil Pn. Salmiah Bt. Mat Nawi E. Kamarudin B. Mustapha Pn. Nazipah Bt. Ismail 2. Perlantikan AJK 2009 Pengerusi :- Mohd Zulhilmi B. Mat Radi N. Pengerusi : Nor Syazana Fisahah Bt. Mat Kamir Setiausaha :-Nor Syazana Bt. Che Guru-Guru Penasihat Kelab Doktor Muda

Upload: sendayung1

Post on 16-Jun-2015

676 views

Category:

Documents


4 download

TRANSCRIPT

Page 1: Minit Mesyuarat Pemilihan Ajk 2009

MESYUARAT PEMILIHAN AJKKELAB DOKTOR MUDA

SK PANGKAL NERING 2009

Tarikh : 15 Febuari 2009 Masa : 12. 30 tengahariTempat : Bilik Wawasan

Kehadiran : Semua ahli kelab dan semua guru penasihat

BIL. AGENDA TINDAKAN1. Ucapan Guru Penasihat

Mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua ahli dan guru-guru penasihat kerana hadir pada perjumpaan kali ini.

Mengalu-alukan kedatangan ahli-ahli baru dan mengharapkan ahli-ahli baru ini akan mengikuti setiap aktiviti yang akan dijalankan. Perjumpaan kali pertama ini adalah bertujuan untuk membentuk AJK baru di kalangan ahli-ahli baru.

En. Nik Fadley B. Nik Kamil

Pn. Salmiah Bt. Mat Nawi

E. Kamarudin B. Mustapha

Pn. Nazipah Bt. Ismail

2.Perlantikan AJK 2009

Pengerusi :- Mohd Zulhilmi B. Mat RadiN. Pengerusi : Nor Syazana Fisahah Bt. Mat KamirSetiausaha :-Nor Syazana Bt. Che SenuBendahari :- Ahli Jawatankuasa :-

Muhammad B. Shaberi Mohd Danish B. Ibrahim Nor Azura Bt. Mohamed Noraihan Bt. Shakry

Guru-Guru Penasihat Kelab Doktor Muda

3.Penetapan Yuran

Seperti pada tahun lepas, setiap ahli kelab akan dikenakan RM 0.50 sen untuk setiap kali perjumpaan.

Perjumpaan kelab akan diadakan pada setiap hari Selasa pada jam 4.00 hingga

Guru-Guru Penasihat Bendahari

Page 2: Minit Mesyuarat Pemilihan Ajk 2009

6.00 petang. 4.

Hal-Hal Lain

”Overcoat” Doktor MudaSetiap ahli-ahli baru ( Tahun 4 ) akan diberi pola baju dan dikehendaki menempah sendiri baju masing-masing. Segala kos perbelanjaan baju adalah tanggungan sendiri.

Tag Nama Setiap ahli kelab akan dikenakan bayaran sebanyak RM 3 untuk tag nama mereka dan dibayar kepada Pn. Salmiah Mat Nawi.

Buku LogAhli-ahli baru dikehendaki menyediakan sebuah buku log panjang untuk catatan nota dan ahli-ahli lama hendaklah sentiasa mengemaskinikan buku log mereka kerana buku log akan diperiksa oleh guru-guru penasihat dari semasa ke semasa.

Mesyuarat ditangguhkan pada jam 1.15 tengahari.

Disediakan oleh :-

-----------------------------

( NUR MAISARAH BT. GHANI )Setiausaha, Kelab Doktor Muda ,SK Pangkal Nering,16600 Pulai Chondong, Kelantan.

Disemak dan disahkan oleh :-

---------------------------------