buletin briged bestari sgs edisi feb 2015

4
Pejam celik pejam celik, Januari sudah berlalu meninggalkan kita. Hai Februari ! Para puteri SGS telah melalui banyak perkara yang menarik sepanjang bulan ini, sedih ada, gembira ada, penat lagilah ada ! Namun begitu, segala suka duka ini SOVERE(I)GN 1415 berjaya menghadapi segalanya dengan tabah. Semua penat lelah ini semestinya menjadi satu memori indah yang tidak akan dilupakan. Sesungguhnya pengala- man menjadikan kita lebih matang bukan ? Dalam edisi Februari ini, pengarang memuatkan gambar-gambar yang menarik daripada setiap aktiviti. Berita yang lebih menggembirakan adalah dalam bulan ini juga, SOVERE(I)GN 1415 telah menerima puteri bongsu yang baharu iaitu seramai 183 orang. Selamat Datang ke SGS Wahai Puteri-Puteri sekalian ! Terima kasih kerana sudi memulakan kehidupan baru bersama dengan kami semua. Akhir kata pengarang, semoga semua warga SGS terhibur dengan edisi kali ini. ENJOY ! Buletin Briged Bestari SGS #2/15 2 Inside this issue: Penerimaan BR1M 2 Kursus COC pering- kat sekolah 2 Bengkel Jawi 2 Anugerah 2 Penerimaan Pelajar Ting. 4 3 SGS Melakar Nama 3 English Corner 4

Upload: sm-sains-perempuan-seremban

Post on 08-Apr-2016

235 views

Category:

Documents


6 download

DESCRIPTION

 

TRANSCRIPT

Page 1: Buletin Briged Bestari SGS Edisi Feb 2015

Pejam celik pejam celik, Januari sudah berlalu meninggalkan kita. Hai Februari !

Para puteri SGS telah melalui banyak perkara yang menarik sepanjang bulan ini, sedih ada, gembira ada, penat lagilah ada ! Namun begitu, segala suka duka ini SOVERE(I)GN 1415 berjaya menghadapi segalanya dengan tabah. Semua penat lelah ini semestinya menjadi satu memori indah yang tidak akan dilupakan. Sesungguhnya pengala-man menjadikan kita lebih matang bukan ?

Dalam edisi Februari ini, pengarang memuatkan gambar-gambar yang menarik daripada setiap aktiviti. Berita yang lebih menggembirakan adalah dalam bulan ini juga, SOVERE(I)GN 1415 telah menerima puteri bongsu yang baharu iaitu seramai 183 orang. Selamat Datang ke SGS Wahai Puteri-Puteri sekalian ! Terima kasih kerana sudi memulakan kehidupan baru bersama dengan kami semua.

Akhir kata pengarang, semoga semua warga SGS terhibur dengan edisi kali ini. ENJOY !

Buletin Briged Bestari SGS #2/15

2

Inside this issue:

Penerimaan BR1M 2

Kursus COC pering-kat sekolah

2

Bengkel Jawi 2

Anugerah 2

Penerimaan Pelajar Ting. 4

3

SGS Melakar Nama 3

English Corner 4

Page 2: Buletin Briged Bestari SGS Edisi Feb 2015

Reader’s Digest/Aug 2013

2

PENERIMAAN BR1M 2015:

KURSUS COC PERINGKAT SEKOLAH:

HUMOR SHOTS

BENGKEL JAWI

Page 3: Buletin Briged Bestari SGS Edisi Feb 2015

ENGLISH CORNER

Page 4: Buletin Briged Bestari SGS Edisi Feb 2015

PASUKAN BOLA BALING SGS BERJAYA MENDAPAT TEMPAT KE-3.

SGS MELAKAR NAMA

PENERIMAAN PUTERI KEDUA SGS 1516

Page 4

MINGGU ORIENTASI:

PASUKAN BOLA KERANJANG SGS BERJAYA MARA KE PUSINGAN SUKU AKHIR