surat sumbangan hari guru 2016

2
PERSATUAN IBUBAPA DAN GURU SEKOLAH KEBANGSAAN PERMATANG TO’ JAYA 13800 SUNGAI DUA BUTTERWORTH SEBERANG PERAI, PULAU PINANG Kepada : 18 April 2016 Semua Ibubapa dan waris Memohon Sumbangan Ikhlas Untuk Meraikan Hari Guru 2016 Dengan penuh takzimnya saya merujuk perkara di atas. 2. Bagi meraikan jasa dan pengorbanan para guru yang berpenat lelah mengajar anak-anak kita malah ada di antara anak-anak yang telah berjaya dalam masyarakat. Sehubungan dengan itu pihak PIBG berbesar hati untuk mengadakan majlis bagi meraikan para guru sekolah ini. 3. Bagi melicinkan dan menjayakan segala perancangan maka pihak PIBG ingin memohon sumbangan seikhlas mungkin daripada tuan puan untuk majlis sambutan Hari Guru yang akan diadakan seperti butiran berikut: Tarikh : 16 Mei 2016 Hari : Isnin Masa : 7:40 pagi hingga 1:00 tgh 4. Segala sumbangan bolehlah di serahkan kepada anak-anak tuan puan melalui guru kelas masing-masing sebelum 10 Mei 2016. Sekian Terima Kasih …………………………….. (Tn Hj Mohd Noor bin Ibrahim) Yang DiPertua PIBG Sek Keb Permatang To’ Jaya

Upload: zam-mad

Post on 10-Jul-2016

62 views

Category:

Documents


6 download

DESCRIPTION

surat rasmi sumbangan pibg

TRANSCRIPT

Page 1: Surat Sumbangan Hari Guru 2016

PERSATUAN IBUBAPA DAN GURUSEKOLAH KEBANGSAAN PERMATANG TO’ JAYA13800 SUNGAI DUA BUTTERWORTHSEBERANG PERAI, PULAU PINANG

Kepada : 18 April 2016Semua Ibubapa dan waris

Memohon Sumbangan Ikhlas Untuk Meraikan Hari Guru 2016

Dengan penuh takzimnya saya merujuk perkara di atas.

2. Bagi meraikan jasa dan pengorbanan para guru yang berpenat lelah mengajar anak-anak kita malah ada di antara anak-anak yang telah berjaya dalam masyarakat. Sehubungan dengan itu pihak PIBG berbesar hati untuk mengadakan majlis bagi meraikan para guru sekolah ini.

3. Bagi melicinkan dan menjayakan segala perancangan maka pihak PIBG ingin memohon sumbangan seikhlas mungkin daripada tuan puan untuk majlis sambutan Hari Guru yang akan diadakan seperti butiran berikut:

Tarikh : 16 Mei 2016

Hari : Isnin

Masa : 7:40 pagi hingga 1:00 tgh

4. Segala sumbangan bolehlah di serahkan kepada anak-anak tuan puan melalui guru kelas masing-masing sebelum 10 Mei 2016.

Sekian Terima Kasih

……………………………..(Tn Hj Mohd Noor bin Ibrahim) Yang DiPertua PIBGSek Keb Permatang To’ Jaya

-------------------------------------------------Potong Keratan Ini--------------------------------------------------------------

Saya ____________________________________ ibu/bapa/waris kepada ________________________

____________________________ dari kelas _________________ _____ ingin meyampaikan sumbangan

ikhlas untuk meraikan Hari Guru tahun 2016 sebanyak RM _____________________.