forever malaysia products catalogue in malay 2013

9

Upload: mas-foreverliving

Post on 20-Mar-2017

25 views

Category:

Lifestyle


0 download

TRANSCRIPT

Page 1: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013
Page 2: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Min

uman

Minum

an

Daun Aloe yang ajaib didapati mengandungi lebih daripada 200 sebatian. Satu produk hasil dari proses penstabilan Aloe yang berpaten, gel kami digemari oleh mereka yang inginkan sistem pencernaan yang sihat dan tahap tenaga yang semulajadi.

Forever Aloe Vera Gel

Forever Aloe Berry NectarForever Aloe Bits N’ PeachesAloe BitS N’ PeAcheS menyediakan satu lagi rasa lazat dengan Aloe Vera Gel yang distabilkan 100% dan rasa pic semulajadi dan kepekatan buah pic. Rasa sensasi seperti tiada lain, ia mengandungi ketulan Aloe Vera tulen, bermandikan buah pic yang masak.

Anda boleh minum Aloe BeRRy NectAR selepas makan atau sebaliknya. Rasa lazat yang semulajadi, disediakan dari campuran buah kranberi yang segar dan epal yang manis. Rasanya yang manis, cukup untuk mengembirakan golongan dewasa dan kanak-kanak.

Forever Aloe Blossom Herbal TeaSejenis teh herba yang menggabungkan bunga aloe dengan 11 jenis herba terpilih. teh yang menyegarkan ini tidak mengandungi kafein dan ia boleh membantu sistem penghadaman serta menyokong metabolisme badan.

Aloe Vera Gel 1 liter Code: 015 Aloe Berry Nectar 1 liter Code: 034 Aloe Bits N’ Peaches 1 liter Code: 077

SRP: RM 90.00 sebotol

Forever Pomesteen PowerFoReVeR PoMeSteeN PoWeR ialah minuman berantioksidan tinggi yang terdiri daripada jus buah Delima, Pear, Manggis, Raspberi, Beri hitam, Beri Biru dan ekstrak Biji Anggur. Semua bahan-bahan dalam adunan proprietari ini adalah di antara yang tertinggi dalam nilai oRAc, iaitu petunjuk yang digunakan untuk mengukur keupayaan antioksidan menyekat kerosakan radikal bebas.

Code: 262 473mlSRP: RM 90.00

Code: 200 25 uncang teh setiap kotakSRP: RM60.00

Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

02 03

Serupa dengan Aloe Vera mentah yang baru dituai

Page 3: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Prod

uk L

ebah N

utrisi

Jeli raja adalah makanan ekslusif bagi Ratu lebah yang berkesuburan tinggi yang berupaya bertelur sebanyak 3,000 biji setiap hari, dan hidup sehingga 45 kali hayat lebah biasa. ia kaya dengan vitamin B-Kompleks, terutama sekali vitamin B5 yang boleh membantu mengurangkan tekanan. ia juga mengandungi asetilkolina, asid hidroksi dekanoik serta RNA dan DNA. ia membantu mengalakkan tumbesaran dan mempertingkatkan sistem ketahanan kanak-kanak.

FoReVeR FielDS oF GReeNS adalah direka untuk menokok diet mereka yang kurang makan sayur-sayuran. ia menggabungkan rumput barli muda (mengandungi kalium, kalsium, magnesium, besi, natrium, tembaga, fosforus, zink dan mangan), rumput gandum (mengandungi vitamin-vitamin, mineral dan unsur-unsur surih), alfalfa (kaya dengan mineral, vitamin A, B6, e dan K) dan lada cayenne (baik untuk peredaran dan penghadaman yang sihat) untuk memberikan satu kornukopia unsur-unsur pemakanan bagi menokok diet anda.

Satu kombinasi 1,000mg bawang putih dengan 50mg thyme. Bawang putih telah digunakan semenjak berkurun-kurun lamanya oleh hampir semua tamadun yang dikenali untuk memelihara kesihatan secara umum. Juzuk penting yang terdapat dalam bawang putih adalah allicin, alliin, scordinine dan germanium. thyme adalah sejenis herba eropah yang berguna bagi pemeliharaan sistem penghadaman yang sihat.

FoReVeR GiN-chiA mengandungi ginseng, golden chia dan asid askorbik. Ginseng adalah herba yang telah digunakan secara meluas untuk meningkatkan tenaga, meningkatkan tahap ketahanan badan serta memperbaiki peredaran darah. Biji Golden chia telah digunakan dengan meluas oleh kaum india Amerika tengah sebagai makanan tambahan untuk meningkatkan stamina dan ketahanan, manakala asid askorbik menokok tambah pengambilan vitamin c.

FoReVeR ARctic-SeA menggabungkan minyak ikan semulajadi dengan minyak zaitun untuk membekalkan omega-3 (asid lemak perlu (eFA)) dan omega-9 yang boleh membantu memelihara kesihatan kardiovaskular, memelihara kesihatan kulit dan meredakan kesakitan. eFA adalah lemak yang mesti diperolehi daripada diet anda. Gabungan minyak ikan dan minyak zaitun menjadikannya satu produk eFA yang seimbang dan berkesan.

FoReVeR ABSoRBeNt-c adalah satu formulasi yang menggabungkan vitamin c, bioflavonoid citrus dan betik , yang terikat matrik dengan bran oat. ini memaksimumkan keberkesanan Vitamin c serta penyerapan dan penggunaannya oleh badan kita. Vitamin c adalah satu nutrien penting yang biasanya didapati daripada sayur-sayuran dan buah-buahan segar, Satu tablet FoReVeR ABSoRBeNt-c membekalkan 60mg vitamin c, yang bersamaan dengan elaun saranan pengambilan harian bagi orang dewasa.

Forever Royal JellyForever Fields of Greens

Forever Garlic-Thyme

Forever Gin-Chia

Forever Arctic-Sea

Forever Absorbent-C

Propolis adalah pembunuh kuman yang dihasilkan oleh lebah madu daripada gam, damar, kulit kayu dan bahan-bahan semulajadi lain yang diperolehi dari persekitaran mereka. lebah madu menggunakannya untuk melindungi sarang mereka daripada jangkitan. Bahan semulajadi ini boleh membantu memerangi kuman dan meningkatkan sistem ketahanan badan. ia juga kaya dengan pelbagai zat makanan seperti vitamin, galian dan enzim. FoReVeR Bee PRoPoliS adalah diperkayakan dengan jeli raja.

Debunga yang dikumpulkan daripada tumbuhan-tumbuhan yang terdapat di Gurun Sonoran, suatu kawasan yang ditumbuhi lebih daripada 1,000 jenis tumbuhan herba. Debunga merupakan suatu sumber nutrien yang amat pekat. ia mengandungi beberapa ratus sebatian berkhasiat termasuk 22 jenis asid amino, vitamin B kompleks, mineral dan enzim. Suatu makanan tambahan yang sesuai untuk golongan tua dan muda.

FoReVeR Bee hoNey adalah madu mentah yang 100% tulen. ia tidak dimasak, tidak ditapis, tidak diproses, dan dikekalkan kandungan semulajadi jeli raja dan debunganya. ia mengandungi 16 jenis asid amino, karbohidrat, vitamin, mineral dan enzim, dan adalah sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Suatu pemanis yang berkhasiat dan semulajadi, ia adalah mudah dicerna. Mengandungi 70 kalori setiap sudu besar.

Forever Bee Propolis

Forever Bee PollenForever Bee Honey

Code: 036 60 tablet sebotolSRP: RM 112.00

Code: 207 0.5kgSRP: RM 60.00

Code: 027 60 tablet sebotolSRP: RM 112.00

Code: 026 100 tablet sebotolSRP: RM 60.00

Code: 039 60 gel lembut sebotol SRP: RM 112.00

Code: 048 100 tablet sebotol SRP: RM 60.00

Code: 068 80 tablet sebotol SRP: RM 82.00

Code: 047 100 tablet sebotol SRP: RM 82.00

Code: 065 100 gel lembut sebotol SRP: RM 82.00

04 05Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Page 4: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Peng

urus

an B

erat

Bad

an

FoReVeR lite UltRA With AMiNoteiN mengandungi kebaikan dan manfaat protein soya yang lengkap. ia juga mengandungi Aminotein, satu campuran enzim yang direka khusus untuk memecahkan protein dan memastikan pencernaan yang sempurna dan penyerapan optimal asid amino. Jadikanlah FoReVeR lite UltRA With AMiNoteiN sebahagian dari diet sihat anda. 2 skup sehari FoReVeR lite UltRA With AMiNoteiN membekalkan 100% saranan pengambilan harian vitamin dan mineral yang diperlukan oleh badan anda.

Forever Lite Ultra with Aminotein

langkah pertama untuk memperolehi tubuh yang bersih adalah dengan mengawal pengambilan bahan pengawet dan bahan kimia lain yang berbahaya. cleAN 9 adalah satu program 9 hari yang menyediakan anda dengan alat-alat perlu untuk membersihkan badan anda, menyingkirkan toksin-toksin terkumpul serta mengurangkan berat badan secara sihat, dan dengan itu menggalakkan anda mengikuti satu gaya hidup yang lebih sihat dan bahagia.

Clean 9 with Aminotein

KANDUNGAN• 3 x ALOE VERA GEL/ALOE BERRY NECTAR• 1 x FOREVER LITE ULTRA WITH AMINOTEIN (VANILLA / CHOCOLATE) • 1 x FOREVER BEE POLLEN • 1 x FOREVER ARCTIC–SEA • 1 x CLEAN 9 INSTRUCTION BOOKLET

Lifestyle 30 with Aminotein liFeStyle 30 adalah program susulan untuk cleAN 9. ia direka untuk membantu anda mencapai kehidupan yang bebas daripada diet dan berat badan yang sering naik turun serta amalan-amalan pemakanan yang tidak sihat. Program ini akan membantu anda mengamalkan satu gaya hidup yang membenarkan anda mencapai keseimbangan yang realistik untuk kehidupan yang sihat seumur hidup.

KANDUNGAN• 4 x ALOE VERA GEL / ALOE BERRY NECTAR• 3 x FOREVER LITE ULTRA WITH AMINOTEIN (VANILLA / CHOCOLATE) • 1 x FOREVER BEE POLLEN • 1 x FOREVER ARCTIC–SEA • 1 x FOREVER ABSORBENT–C

Ultra Vanilla with Aminotein Code: 324 524gUltra Chocolate with Aminotein Code: 325 524gSRP: RM 138.00 setin

Code: 908/908NSRP: RM 580.00

Code: 909/909NSRP: RM 975.00

06

Pek Kom

binasiPek Health Triangle Combo (HTC)tubuh manusia terdiri daripada 60 trilion sel yang memainkan peranan penting dalam pelbagai jenis fungsi badan. Untuk mengekalkan sel-sel badan yang sihat, sel badan memerlukan penyahtoksikan, nilai khasiat seimbang, perlindungan sel-sel dan sistem peredaran darah yang baik. ‘Pek health triangle combo’ adalah direka khas untuk memenuhi 4 keperluan asas tersebut.

Pek yang direka khas untuk memenuhi 4 faktor keperluan asas untuk mengekalkan sel badan yang sihat:1. Penyahtoksikan yang kerap2. Nutrisi optimum3. Perlindungan sel4. Sistem peredaran darah yang baik

KANDUNGAN4 x ALOE VERA GEL2 x FOREVER BEE PROPOLIS1 x FOREVER ARCTIC-SEA1 x FOREVER BEE POLLEN

KANDUNGAN4 x ALOE VERA GEL2 x POMESTEEN POWER1 x FOREVER ARCTIC-SEA1 x FOREVER LITE ULTRA WITH AMINOTEIN (VANILLA / CHOCOLATE)

SET 2 SET 1

KANDUNGAN• 4 x ALOE VERA GEL/ALOE BERRY NECTAR• 1 x FOREVER BEE HONEY• 1 x FOREVER BEE POLLEN • 1 x FOREVER BEE PROPOLIS• 1 x FOREVER ROYAL JELLY • 1 x FOREVER ABSORBENT–C • 1 x FOREVER ARCTIC–SEA • 1 x FOREVER GARLIC–THYME

Kita telah menyediakan 3 pek produk pemakanan yang asas- satu untuk lelaki, satu untuk wanita, dan satu lagi untuk seisi keluarga. Setiap pek ini mengandungi satu kombinasi makanan tambahan yang seimbang yang telah dipiilih dengan berhati-hati daripada rangkaian produk pemakanan FoReVeR. Pek-pek ini bertujuan menyediakan pelbagai jenis nutrien untuk membantu badan kita bekerja pada tahap yang optimum, dan juga untuk membantu mengisi jurang zat makanan yang umumnya berlaku disebabkan pengambilan nutrien yang tidak mencukupi untuk memenuhi keperluan pemakanan badan.

Pek Forever 8 Family

Code: 901/901N SRP: RM 928.00

KANDUNGAN1 x ALOE VERA GEL 1 x ALOE BERRY NECTAR 1 x FOREVER LITE ULTRA WITH AMINOTEIN (VANillA) 1 x FOREVER BEE HONEY 1 x FOREVER BEE POLLEN 1 x FOREVER BEE PROPOLIS1 x FOREVER ARCTIC – SEA 1 x FOREVER ABSORBENT–C 1 x ALOE HAND AND FACE SOAP 1 x ALOE BATH GELEE 1 x ALOE-JOJOBA SHAMPOO 1 x ALOE-JOJOBA CONDITIONING RINSE

1 x ALOE HEAT LOTION 1 x ALOE PROPOLIS CREME 1 x FOREVER BRIGHT TOOTHGEL1 x ALOE CLEANSER 1 x REHYDRATING TONER 1 x FIRMING DAY LOTION 1 x MASK POWDER1 x ALOE ACTIVATOR1 x ALOE VERA GELLY 1 x FOREVER ALOE SCRUB1 x ALOE MOISTURIZING LOTION 2 x ALOE LIPS

Touch of Forever

Code: 001/001R SRP: RM 1,600.00

Satu pengenalan yang baik kepada lini produk FoReVeR yang unggul. Juga ideal bagi mengongsikan produk-produk kami yang hebat bersama keluarga atau kawan-kawan anda. toUch oF FoReVeR mengandungi 24 jenis produk kami yang paling popular.

Code: 907 SRP: RM 452.00

Forever Her Pack untuk Wanita

KANDUNGAN 2 x ALOE BERRY NECTAR 1 x FOREVER ROYAL JELLY 1 x FOREVER ARCTIC–SEA 1 x FOREVER ABSORBENT–C

Forever His Pack untuk LelakiKANDUNGAN 2 x ALOE VERA GEL1 x FOREVER BEE POLLEN 1 x FOREVER ARCTIC–SEA 1 x FOREVER ABSORBENT–C

Code: 920 SRP: RM 790.00

Code: 920B SRP: RM 756.00

Code: 906 SRP: RM 402.00

07Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan produk jika anda hamil, sedang menyusu, atau mempunyai masalah kesihatan,Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Page 5: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Manjakan diri anda dengan KoleKSi FoReVeR ARoMA SPA ini. Gunakan RelAxAtioN BAth SAlt dan RelAxAtioN ShoWeR Gel, semasa mandi samada dalam tab mandi atau mandi hujan. Kemudian berurutlah dengan RelAxAtioN MASSAGe lotioN istimewa ini yang tidak berminyak dan tidak meninggalkan kesan. Nikmatilah spa yang wangi, menenangkan dan mewah ini di rumah anda bila-bila masa sahaja !

KANDUNGAN• 1x RelAxAtioN BAth SAlt 350g code: 286 SRP: RM 98.00• 1x RelAxAtioN ShoWeR Gel 192g code: 287 SRP: RM 78.00• 1x RelAxAtioN MASSAGe lotioN 192g code: 288 SRP: RM 88.00

Koleksi Forever Aroma Spa

Aloe-Jojoba Shampoo

Aloe-Jojoba Conditioning Rinse

Syampu yang lembut dan ph-seimbang ini menggunakan aloe vera untuk meresap dengan mendalam bagi membersihkan kotoran pada kulit kepala serta menanggalkan kulit mati, dengan itu menggalakkan pertumbuhan tisu-tisu sihat. Minyak jojoba menolong melincirkan rambut, menjadikannya lembut dan mudah diurus. Aloe JoJoBA ShAMPoo adalah sesuai untuk semua jenis rambut.

Direka khas untuk digunakan selepas menggunakan Aloe JoJoBA ShAMPoo, ia adalah diperkayakan dengan Vitamin B dan protein. ia melincirkan rambut dengan minyak jojoba, memperbaiki rambut rosak dengan protein gandum dan menyatukan hujung berbelah dengan dimetikon. Juga mengandungi agen perapi rambut berkation untuk membuang cas elektrostatik yang menyebabkan rambut kelihatan kering-menerbang.

Code: 261 296mlSRP: RM 62.00

FoReVeR Aloe StyliNG Gel adalah gel pengayaan rambut yang berasaskan aloe vera untuk memperkukuh dan memperbaiki rambut. Rumusannya yang tahan-lembap dan bebas-alkohol memberikan kuasa pemegangan optimum, membolehkan anda mencipta pelbagai gaya di samping memberikan rambut anda lebih isipadu dan menjadikannya lebih berkilat.

FoReVeR Aloe PRo-Set adalah agen pendandan rambut yang lembut dan bebas alkohol. Rumusan

yang menggunakan protein untuk mengurus rambut ini juga menguat, merapi, melembap

serta menyuburkan rambut anda sambil ia menolong memeliharanya agar kemas dan rapi.

tidak seperti rumusan yang mengandungi alkohol, ia tidak akan menjadikan rambut anda kelihatan

pudar dan kering.

Forever Aloe Pro-Set Forever Aloe Styling Gel

Daily Use PackPek ini mengandungi produk-produk yang kita gunakan setiap hari. ia terdiri daripada produk-produk bermutu tinggi yang berbaloi dengan harganya.

Code: 260 296mlSRP: RM 62.00

KANDUNGAN• 1x Aloe-JoJoBA ShAMPoo • 1x Aloe-JoJoBA coNDitioNiNG RiNSe• 1x FoReVeR BRiGht toothGel• 1x Aloe hAND & FAce SoAP• 1x Aloe BAth Gelee• 2x Aloe liPS • 1x Aloe VeRA Gelly

Code: 913 SRP: RM 355.00

Code: 066 178mlSRP: RM 40.00

Code: 194 227gSRP: RM 62.00

Gentleman’sPrideGeNtleMAN’S PRiDe adalah formula selepas bercukur yang melegakan. Dirumuskan dengan aloe vera, rosemary dan kamomil, ia adalah tanpa alkohol. Selain daripada melegakan kerengsaan kulit selepas bercukur, ia juga menolong melindungi kulit daripada sinaran UV yang berbahaya. ia juga boleh digunakan selepas membersih muka untuk memulihkan keseimbangan ph, menyubur, melembap dan menenangkan kulit.

Code: 070 118mlSRP: RM 62.00

Penj

agaa

n D

iri

08

Penjagaan Diri

Pembersih tangan dan muka yang mewah, ph seimbang dan melembapkan. Aloe hAND & FAce SoAP adalah satu rumusan lembut yang tidak memedih mata. ia melembapkan muka dan melegakan kulit sambil membersih kotoran. Pembersih yang berkesan ini menjadikan kulit anda bersih, halus dan lembut.

Aloe Hand & Face Soap

Avocado Face & Body Soap

Forever Aloe MPD 2x Ultra

Rumusan yang tanpa pelelas dan fluorida ini menggabungkan aloe vera yang distabilkan, propolis lebah dan klorofil. ia boleh membantu menghapuskan bakteria penyebab-plak. Gunakan FoReVeR BRiGht toothGel untuk rasa mulut yang bersih dan nafas yang menyegarkan.

Ramai di antara kita sering lupa bahawa bibir kita juga memerlukan pelembapan serta penjagaan. Pengabaian serta alam sekitar boleh menyebabkan bibir menjadi kering dan merekah. Aloe vera, minyak jojoba, lilin lebah dan alantoin adalah digabungkan untuk mencipta Aloe liPS, satu produk bibir yang sesuai digunakan untuk semua musim. Produk ini boleh membantu melegakan, melembapkan dan menyembuhkan bibir anda, tidak kira dalam rumah atau di luar, semasa cuaca panas atau sejuk. ia melindungi bibir daripada matahari, angin dan penyahhidratan. Sapukan sahaja pada bibir apabila perlu.

Sabun yang lembut ini mengandungi pati avokado yang menyubur dan melicinkan kulit muka dan badan anda dengan haruman sitrus yang segar.

Deodoran ini tidak mengandungi garam aluminium yang boleh menyumbat liang-liang peluh. Aloe eVeR-ShielD DeoDoRANt

SticK menggunakan aloe vera semulajadi untuk melindungi bau badan dengan berkesan, dan kami adalah yang pertama sekali menggunakan kaedah yang semulajadi dan lembut ini. Sapukan pada kulit setiap hari mengikut keperluan untuk berasa segar dan bersih sepanjang hari. ia adalah cukup lembut untuk dipakai terus

selepas mencukur ketiak dan ia tidak meninggalkan kesan ke atas pakaian.

Code: 028 130gSRP: RM 32.00

Code: 284 142gSRP: RM 25.00

Aloe Lips

Aloe Ever-Shield Deodorant Stick

cecair pencuci serbaguna berkepekatan tinggi yang boleh terbiodegradasikan ini adalah hebat untuk menanggalkan kotoran, melarutkan minyak dan menghilangkan daki. FoReVeR Aloe MPD 2x ULTRA adalah cecair pencuci yang amat unik dengan kandungan aloe veranya yang boleh membantu memelihara tangan dan pakaian anda sambil anda menggunakannya. ia sesuai untuk digunakan bagi mencuci pinggan mangkuk, mencuci pakaian, mencuci kereta, mencuci peralatan dapur dan juga mencuci rumah secara am. ia tidak

menghakis atau melelaskan, dan adalah bebas-fosforus, dengan demikian adalah selamat untuk keluarga anda dan juga persekitaran.

Forever Bright Toothgel

Code: 038 473mlSRP: RM 62.00

Code: 307946mlSRP: RM 96.00

Code: 022 1 unit = 1 kotak kecil sebanyak 12 batangSRP: RM 13.00 sebatang

Code: 067 92.1gSRP: RM 40.00 09Bungkusan sebenar produk mungkin berbeza daripada gambar Bungkusan sebenar produk mungkin berbeza daripada gambar

Page 6: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Penj

agaa

n K

ulit

- Muk

a

Rejim-rejim kecantikan FoReVeR adalah direka khas untuk memenuhi keperluan wanita hari ini, dengan menggunakan amalan yang diperturunkan kurun temurun bagi memelihara dan mengekalkan keremajaaan kulit melalui 3 peringkat- Membersih, Mengelupas dan Menyuburkan kulit. FoReVeR BeAUty PAcK ( hyDRA-Detox ReGiMe) adalah direka untuk mereka yang mempunyai kulit kering, kulit matang dan kulit biasa, manakala FoReVeR BlANc-Detox ReGiMe pula adalah lebih sesuai bagi mereka dengan kulit yang berminyak atau sensitif dan juga kulit biasa.

Rejim-rejim Kecantikan

KANDUNGAN• 1 x ALOE HAND & FACE SOAP• 1 x FOREVER ALOE SCRUB • 1 x ALOE VERA GELLY• 1 x FIRMING DAY LOTION • 1 x ALOE CLEANSER • 1 x REHYDRATING TONER• 1 x ALOE ACTIVATOR • 1 x MASK POWDER

Forever Beauty Pack (Hydra-Detox Regime)

Forever Blanc-Detox Beauty RegimeKANDUNGAN • 1 x ALOE EYE MAKE-UP REMOVER• 1 x ALOE BATH GELEE• 1 x ALOE FIRST• 1 x REHYDRATING TONER • 1 x ALOE VERA GELLY• 1 x FOREVER ALOE SCRUB• 1 x FOREVER MARINE MASK• 1 x FORVER EPIBLANC

Code: 912SRP: RM 540.00

Code: 905SRP: RM 540.00

Dirumus khas untuk digunakan dalam regim kecantikan Forever, ia adalah kaya dengan emolien serta vitamin A,c dan e. ia menguat dan memperbaiki tekstur kulit serta mengetatkan liang-liang roma di samping melembapkannya. ia membantu menyediakan asas mekap yang lebih licin untuk kegunaan siang hari. Kandungannya yang kaya dengan ramuan berfaedah juga membantu menapis cahaya ultra ungu dan menyuburkan kulit.

Firming Day Lotion

Aloe ActivatorAloe ActiVAtoR ialah cecair pembersih dan pelembap eksklusif yang diperbuat daripada aloe vera tulen dan alantoin. Aloe ActiVAtoR mengandungi enzim, asid amino dan polisakarida. ia boleh membantu merangsangkan peredaran darah, dengan itu meningkatkan bekalan darah kepada sel-sel kulit. ia membantu menyuburkan kulit dan memulihkan kulit yang rosak. Aloe ActiVAtoR adalah digunakan bersama MASK PoWDeR.

tidur adalah masa untuk pemulihan badan, begitu juga dengan kulit anda. RecoVeRiNG NiGht cReMe adalah dicipta untuk memulih kulit anda semasa anda berehat. ia mengandungi bahan-bahan yang membantu mencegah kehilangan lembapan, mengawal keseimbangan minyak dan air pada kulit, serta menyuburkan sel-sel kulit. ia juga membantu menguatkan tisu-tisu elastin, menjadikan kedut dan garis-garis halus kelihatan kurang nyata.

MASK PoWDeR merupakan satu kombinasi unik bahan-bahan yang dipilih khas untuk keupayaan mereka membersihkan liang roma dan merapi kulit. ia digunakan bersama dengan Aloe ActiVAtoR untuk membersihkan liang roma secara mendalam serta merangsangkan penjanaan semula kulit muka. ia menegangkan kulit muka, menguatkan otot-otot muka serta melicinkan kulit. ia juga menarik keluar dan menyerap minyak muka yang berlebihan.

Recovering Night Creme

Mask Powder

Code: 046 57gSRP: RM 128.00

Code: 052 118mlSRP: RM 66.00

Code: 044 59mlSRP: RM 80.00

Code: 045 29gSRP: RM 98.00

10

Penjagaan Kulit - M

uka

FoReVeR AllURiNG eyeS adalah krim bawah mata yang mencergaskan. ia menawarkan manfaat aloe vera, diperkuatkan dengan ramuan-ramuan terbaik untuk memberikan kulit di persekitaran mata kita rawatan dan perlindungan maksimum. FoReVeR AllURiNG eyeS membantu memberikan kelembutan dan keanjalan kepada kulit, menolong mempertingkatkan sinar kulit melalui perapian optima, dan juga menolong meminimumkan kewujudan garis-garis halus, kedut dan bulatan hitam di bawah mata.

RehyDRAtiNG toNeR menggabungkan aloe vera dengan pelbagai ekstrak tumbuhan, pelembap, kolagen dan alantoin untuk menghasilkan satu rumusan yang lembut. Setelah membuang segala kotoran dari liang-liang roma dan permukaan kulit, liang-liang roma perlu ditutup semula. RehyDRAtiNG toNeR melembap dan melegakan kulit sambil mengembalikan kenormalan liang-liang roma. ia adalah tanpa alkohol dan tanpa kesan pengeringan, dan boleh menanggalkan sisa minyak dan kotoran sambil menyegarkan kulit.

Aloe cleANSeR dirumuskan dengan ramuan hipoallergenik untuk menghasilkan sejenis losen yang lembut, tidak berminyak, serta ph dan lembapan seimbang. ia adalah tidak merengsakan dan hanya beberapa titis sahaja sudah mencukupi untuk menanggalkan mekap dengan sepenuhnya. ia juga menolong mengelupas dengan lembutnya, kulit mati yang kelihatan pudar, untuk mendedahkan lapisan kulit baru di bawahnya.

Dirumus untuk membantu mencerahkan kulit, menjadikan warna kulit sekata dan mengurangkan bintik-bintik hitam, ia adalah diperbuat daripada aloe vera yang diperkuatkan dengan ekstrak botani semula jadi termasuk ekstrak Arbutin dan Rumex Occidentalis, serta lain-lain nutrien yang menguatkan kulit. FoReVeR ePiBlANc amat berkesan apabila disapukan terus ke atas kecacatan atau bintik-bintik hitam di kulit, pada waktu pagi dan malam.

Forever Alluring Eyes

Rehydrating Toner Aloe Cleanser

Forever Epiblanc

R3 Factor-Skin Defense Creme

Code: 233 28.3gSRP: RM 98.00

Code: 236 28.3gSRP: RM 98.00 Direka untuk mengekalkan

lembapan, memulihkan ketahanan dan memperbaharui kulit, bahan-bahan utama R3 FActoR adalah asid alfa hidroksi (AhA) dan gel aloe vera. Berguna untuk jerawat, pigmentasi dan kecacatan kulit. Juga menjadikan kedut-kedut dan garis-garis halus kelihatan kurang nyata sambil mengekalkan keanjalan kulit. R3 FActoR memberikan kesan “pengupasan” tanpa menimbulkan kemerahan atau merengsakan. ia adalah ideal untuk kedutan dimata dan boleh membantu mengekalkan warna, tekstur dan rasa kulit yang sihat.

Code: 042118mlSRP: RM 66.00

Dicipta untuk membantu mengatasi kerosakan akibat bahan pencemaran dan keadaan persekitaran yang lain, FoReVeR MARiNe MASK ialah rumusan istimewa gel aloe vera yang diadunkan bersama tumbuhan laut, madu,ekstrak timun dan nutiren-nutrien lain yang mencantikkan kulit. ia amat sesuai untuk kulit yang menunjukkan tanda-tanda penuaan pra-matang (penyahidratan, kendur, kedut dan pudar) dan perlu dipermudakan. ia membantu menegang, menghidrat dan melembutkan kulit muka.

Pembersihan liang roma yang mendalam dimaksimumkan dengan gabungan gel aloe vera, manik-manik halus jojoba dan bahan-bahan pelembap ini. ia cukup lembut untuk kegunaan harian, dan sesuai digunakan pada muka dan bahagian-bahagian tubuh yang lain. ia membantu menanggalkan sel-sel permukaan yang pudar dan tidak bermaya, membuka liang-liang roma dan menggalakkan proses pembaharuan kulit untuk mendedahkan kulit ‘baru’ yang sihat. Jojoba juga membantu melincirkan kulit anda untuk melindunginya daripada kekeringan dan kerosakan.

Forever Marine Mask

Forever Aloe Scrub

Code: 23899gSRP: RM 62.00

FoReVeR AlPhA-e FActoR adalah cecair emolien lembut yang dirumuskan untuk membekalkan rawatan antipengoksidaan bagi muka, tengkuk atau mana-mana bahagian tubuh bagi menolong menentang kerosakan radikal bebas dan membantu merapi serta menyuburkan kulit supaya kelembutan dan kehalusannya dapat dikekalkan. FoReVeR AlPhA-e FActoR adalah diperkuatkan dengan pelbagai nutrien dan agen pelindung di dalam asas gel aloe vera. ia adalah amat pekat dan mudah diserap.

Forever Alpha-E Factor

Code: 187 30mlSRP: RM 138.00

Code: 234113gSRP: RM 88.00

Code: 06956.7gSRP: RM 138.00

Code: 043 118mlSRP: RM 66.00

11

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Page 7: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Penj

agaa

n K

ulit

Direka untuk digunakan selepas membersihkan badan secara mendalam dengan Aloe BAth Gelee, ia memanas kulit secara beransur-ansur dan merangsangkannya untuk membebaskan bendalir terperangkap dan mengurangkan selulit. Pembalutan selama satu jam disarankan untuk memerangkap haba dan mempertingkatkan peredaran. ia juga boleh membantu mengetatkan otot-otot.

Gel mandian yang lembut dan melembapkan ini akan melegakan kulit manakala kandungan kompleks herba di dalamnya menenangkan kulit yang tertekan. Unsur penting seperti silika menyuburkan kulit untuk memelihara kelembutannya. Digunakan bersama penyental ketola kami, Aloe BAth Gelee membantu membuang sel-sel kulit mati dan menjadikan badan anda berasa bersih dan segar.

Aloe Body Toner

Aloe Sunscreen Spray

Aloe Bath Gelee

Aloe SUNScReeN SPRAy SPF 30 ditambah dengan manfaat formulasinya yang sangat rintang air dan aplikasi semburannya yang memudahkan, membantu anda! ia dirumus dengan faktor perlindungan SPF30 dengan perlindungan penuh terhadap spektrum UVA dan UVB serta kandungan aloe vera untuk membantu melindungi kulit anda daripada penuaan pramatang dan kesan-kesan merosakkan akibat sinaran matahari.

Aloe BoDy coNDitioNiNG cReMe boleh membantu merangsangkan peredaran darah pembebasan bendalir berlebihan dan pemecahan tisu-tisu lemak. Krim yang kaya dengan ekstrak herba eropah ini tidak bergris. ia memberikan rasa panas dan juga boleh digunakan sebagai krim urut.

Aloe Body Conditioning CremePendedahan yang

berlebihan kepada cahaya matahari boleh menyebabkan selaran matahari, dan sinaran ultraungu boleh menyebabkan kerosakan pada kulit anda. Aloe SUNScReeN boleh membantu melindungi kita daripada kesan-kesan bahaya cahaya matahari dengan faktor perlindungan SPF 30 sambil ia melega dan melembapkan kulit kita dengan aloe vera. ia kalis air dan boleh mengekalkan faktor perlindungannya walaupun selepas 40 minit dalam air.

Aloe Sunscreen

KANDUNGAN• 1 x ALOE BODY TONER• 1 x ALOE BODY CONDITIONING CREME• 1 x ALOE BATH GELEE• 1 x loofah mitt• 1 x body wrap

Kit ini adalah direka untuk digunakan di rumah bagi membantu melangsing, mencantik, mengetat dan membentukkan semula badan anda dengan menggunakan ramuan-ramuan khas yang terdapat di dalam Aloe BoDy toNeR dan Aloe BoDy coNDitioNiNG cReMe.

Aloe Body Toning Kit

Code: 319 178ml

SRP: RM 62.00

Code: 055 SRP: RM 316.00

Code: 056 113gSRP: RM 110.00

Code: 199118mlSRP: RM 56.00

Code: 057113gSRP: RM 150.00

Code: 014 251mlSRP: RM 62.00

12

Penjagaan Kulit - B

adan

13

Gel sapuan yang melegakan dan tidak berminyak ini adalah berguna untuk melincirkan tisu-tisu sensitif. ia adalah berguna sebagai rawatan untuk melegakan luka-luka kecil, lecur ringan dan lain-lain bentuk kesensitifan kulit. Diperbuat dari gel aloe vera yang distabilkan, Aloe VeRA Gelly yang pada asasya sama dengan kandungan daun aloe vera, adalah merupakan gel lutcahaya yang kaya dengan humektan dan pelembap. ia mudah diserap dan adalah sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk kulit berminyak.

Aloe heAt lotioN adalah minyak urut yang diperkuatkan dengan kebaikan aloe vera. Sejenis losen emolien jenis minyak-dalam-air yang mengandungi bahan-bahan pemanas dalam asas aloe vera, ia adalah sesuai untuk melegakan sakit dan ketegangan otot. Baik digunakan untuk sakit-sakit sendi dan sengal-sengal otot.

Aloe lotioN adalah losen pelembap yang sesuai untuk seluruh badan dan muka. ia berguna bagi melegakan kulit yang kering dan merengsakan. Baik untuk kulit kering, kulit melecet, selaran matahari berlebihan dan kelecuran. Rumusan yang menggabungkan aloe vera dengan minyak jojoba, kolagen, elastin dan vitamin e ini juga adalah sesuai digunakan sebagai losen untuk tangan dan badan.

MSM ialah singkatan untuk Methyl Sulfonyl Methane, sejenis sulfur organik yang dijumpai dalam hampir setiap organisma hidup. Selain MSM, bahan-bahan utama lain dalam Aloe MSM Gel adalah aloe vera dan ekstrak-ekstrak herba terpilih. Aloe MSM Gel menggabungkan bahan-bahan ini untuk memberikan sendi-sendi atau otot-otot yang menyakitkan, kelegaan yang menenangkan. Gel ini boleh disapukan dengan bebas ke atas kulit dan diurutkan dengan perlahan-lahan sehingga meresap.

Aloe Vera Gelly

Aloe Heat Lotion

Aloe Lotion

Aloe First

Aloe MSM Gel

Dirumuskan untuk kulit yang kering dengan ramuan seperti alantoin, kolagen terlarutkan, elastin, minyak jojoba dan minyak isirung aprikot yang ditambahkan kepada asas aloe vera. Satu losen yang menyubur, melembap dan memperbaiki, Aloe MOISTURIZING LOTION adalah sesuai digunakan pada muka dan badan. ia juga boleh digunakan sebagai asas bagi mekap.

Aloe Moisturizing Lotion

Aloe PRoPoliS cReMe adalah hasil kombinasi dua jenis penawar semulajadi yang terkenal, iaitu aloe vera dan propolis lebah. Propolis lebah adalah diketahui boleh membantu melawan jangkitan. Produk ini yang juga mengandungi kamomil serta vitamin A dan e, adalah berguna untuk meredakan kerengsaan dan luka-luka yang ringan.

Aloe Propolis Creme

Semburan yang diperbuat dari aloe vera dan herba-herba. ia membantu melegakan kesakitan, melembapkan kulit serta mempercepatkan proses penyembuhan. Dirumuskan dengan asas aloe vera yang distabilkan, ia mengandungi propolis lebah, alantoin dan 11 jenis ekstrak tumbuh-tumbuhan yang baik untuk kulit. ia mempunyai ph yang seimbang dan adalah sesuai untuk mereka dengan kulit yang sensitif.

Code: 205 118mlSRP: RM 72.00

Code: 061118mlSRP: RM 56.00

Code: 063118mlSRP: RM 56.00

Code: 051113mlSRP: RM 72.00

Code: 064118mlSRP: RM 56.00

Code: 040 473mlSRP: RM 72.00

Code: 062118mlSRP: RM 56.00

Bungkusan sebenar produk mungkin berbeza daripada gambar

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Page 8: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Prod

uk S

onya

Kombinasi ekstrak Pine Bark dengan aloe vera yang distabilkan, ceramid, dan pelembap generasi terbaru, membantu mengekalkan, mengembalikan lembapan semula jadi kulit agar kulit lebih anjal, berseri dan cerah.

Aloe DeepMoisturizingCream

Aloe Eye Makeup RemoverAloe eye MAKe-UP ReMoVeR yang tanpa alkohol adalah produk unik yang lembut tetapi amat berkesan untuk menanggalkan segala kotoran dan mekap di bahagian mata. Ramuan utamanya, gel aloe vera baik untuk melindungi, lembap dan menyegarkan kulit.

Syampu pelembap ini mempunyai formula unik yang sangat menghidratkan untuk menjadikan rambut lebih berdaya tahan dan bertenaga, serta bersinar. Aloe Vera dan Jeli Raja membantu mengawalatur kelembapan semulajadi rambut yang kering, mengimbangkan ph kulit kepala, menyuburkan kulit kepala dan membantu dalam membaiki rambut rosak. Selamat untuk rambut diwarna. SoNyA hyDRAte ShAMPoo membersih tanpa sebarang paraben, propilena glikol, SlS atau SleS.

Formulasi eksklusif SoNyA VolUMe ShAMPoo memberikan rambut anda lebih kembang dan bersinar dengan kawalan yang betul. Syampu ini menghidratkan dan mengimbangkan ph kulit kepala, membersih sambil menambah volume dan bersinar, menguatkan dan menebalkan rambut. Selamat untuk rambut diwarna. SoNyA VolUMe ShAMPoo membersih tanpa sebarang paraben, propilena glikol, SlS atau SleS.

SoNyA hyDRAte coNDitioNeR merapi, melembap, menjadikan rambut kusut lebih terurus, dan melembutkan rambut kering dan rapuh, supaya rambut lebih terurus dan lebih bersinar. ia adalah teman sempurna SoNyA hyDRAte ShAMPoo. Mengandungi aloe vera dan Jeli Raja yang membantu menyuburkan kulit kepala dan mengawal rambut mengerbang, menjadikan rambut anda lembut, bersinar dan lebih mudah diurus dan digayakan. Selamat untuk rambut diwarna.

teman sempurna SoNyA VolUMe ShAMPoo yang menjadikan rambut lebih kembang, tebal dan lebih bertenaga serta lebih lembut, senang diurus dan bersinar. Aloe vera dan Jeli Raja ditambah untuk membantu menyuburkan dan mengimbangkan ph kulit kepala, dan juga membantu membaiki rambut rosak. Selamat untuk rambut diwarna.

Sonya Hydrate Shampoo

Sonya Volume Shampoo

Sonya Hydrate Conditioner

Sonya Volume Conditioner

Code: 349 355mlSRP: RM 70.00

Code: 351 355mlSRP: RM 70.00

Code: 350 355mlSRP: RM 70.00

Code: 352 355mlSRP: RM 70.00

Code: 311 71gSRP: RM 112.00

Code: 186 118mlSRP: RM 50.00

14

Produk Sonya

15

Penuaan kulit pra-matang dipercayai disebabkan oleh pengoksidaan sel-sel kulit dan mengakibatkan pelbagai masalah kulit seperti kulit kasar, tona kulit tidak serata, bintik hitam, kedut kulit dan kulit melendut. Polifenol merupakan salah satu antioksidan semulajadi yang paling kuat dan lebih berkuasa daripada vitamin c dan e. Kajian telah menunjukkan antara semua jenis teh, kandungan polifenol dalam teh putih(White tea) adalah tertinggi. Polifenol mengurangkan kesan radikal bebas, dengan itu melindungi sel-sel kulit. SoNyA SKiNcARe collectioN menggunakan gel aloe vera yang distabilkan 100% dan White tea sebagai bahan utama. ia menyediakan formula yang berkesan untuk mengaktifkan semula kulit, memperketatkan dan menjadikan kulit berasa lembut dan licin. ia dapat menepati keinginan anda untuk kulit yang muda. Koleksi produk ini menyediakan satu rejim lengkap untuk pembersihan dalam, penghidratan semula, pembekalan antioksidan, penyegaran semula, penyeimbangan dan pembaikpulihan bagi kulit anda. Sesuai untuk kulit normal dan kering.

KANDUNGAN• 1x Aloe PURiFyiNG cleANSeR • 1x Aloe DeeP-cleANSiNG exFoliAtoR • 1x Aloe ReFReShiNG toNeR • 1x Aloe NoURiShiNG SeRUM • 1x Aloe BAlANciNG cReAM

Sonya Skin Care Collection

Aloe Purifying Cleanser

Aloe Deep-Cleansing Exfoliator

Pembersih ini yang dirumuskan dengan aloe dan pati buah-buahan, menanggalkan kotoran dengan lembut tanpa mengeringkan kulit. ia menjadikan muka anda berasa amat lembut, segar dan bersih.

Apabila kulit anda memerlukan pengelupasan tambahan tanpa kerengsaan, inilah pilihan yang bijak. Dirumuskan dengan aloe dan bijirin jojoba, ia memberikan pembersihan dalam yang lengkap dan lembut.

Code: 278 118 mlSRP: RM 88.00

Code: 277 177 mlSRP: RM 108.00

Penyegar kulit ini mengandungi teh putih (white tea) dan aloe. ia tanpa alkohol dan baik untuk melembapkan kulit dengan selengkapnya.

Aloe Refreshing TonerMengandungi aloe,

ekstrak tumbuhan dan pelembap-pelembap untuk membantukan mengimbangkan kelembapan kulit.

Aloe Balancing Cream

Code: 280 71gSRP: RM 108.00

Serum ini mengandungi teh putih (white tea), baik untuk menyuburkan kulit dan mengekalkan lembapannya supaya kulit kelihatan segar dan muda.

Aloe Nourishing Serum

Code: 279 177 mlSRP: RM 108.00

Code: 281 118mlSRP: RM 138.00

Code: 282SRP: RM 520.00

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Bung

kusa

n se

bena

r pro

duk

mun

gkin

ber

beza

dar

ipad

a ga

mba

r

Page 9: Forever Malaysia Products Catalogue in Malay 2013

Selama lebih 30 tahun, Forever Living Products telah memfokuskan usahanya untuk mencari sumber-sumber semula jadi yang terbaik bagi kesihatan dan kecantikan dan berkongsikan mereka dengan dunia; produk-produk kami adalah hasil pencarian itu. Mereka adalah bukti keupayaan alam semula jadi dalam membantu kita menjadi lebih sihat dan cantik. Mereka juga mewakili komitmen kami yang kukuh terhadap kualiti dan ketulenan. Kesemuanya di sini- semua yang kami telah belajar mengenai cara bagaimana mencapai kesihatan lebih baik secara semula jadi terdapat dalam produk-produk ini.

Kami adalah syarikat pertama yang menerima pengiktirafan International Aloe Science Council untuk kekonsistenan dan ketulenan produk-produk kami. Produk-produk kami juga menerima penarafan Kosher serta pengesahan Halal, yang jelas menunjukkan permintaan global terhadap produk-produk FOREVER. Produk-produk kami adalah tidak diuji ke atas haiwan.

Kita menjemput anda meneroka halaman-halaman berikut untuk menemui sebuah dunia produk-produk kesihatan dan kecantikan dengan kualiti dan kecermalangan yang tiada bandingannya!

Certified Halal by Islamic

Society of California

http: //www.facebook.com/foreverliving.malaysia

Find us atPengedar Mesra Anda:

Sila semak dengan pengedar mesra anda tentang pembelian di internet di www.foreverliving.com

FOREVER LIVING PRODUCTS (M) SDN. BHD. (095924-X)Wisma Forever, No. 25, Jalan Jejaka 3, Taman Maluri, 55100 Kuala LumpurTel: 03-9282 0033

Dari Kilang ke Produk kepada Anda

Penanam, Pengeluar dan Pengedar Aloe Vera Terbesar Di Dunia

FOREVER ALOE VERA