contoh surat rayuan senarai hitam ptptn

Post on 15-Jul-2015

5.068 Views

Category:

Documents

7 Downloads

Preview:

Click to see full reader

TRANSCRIPT

Nama dan Alamat Pemohon ________________________________________________________________________ Unit Senarai Hitam PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL Lot G2, Tingkat Bawah, Wisma Chase Perdana, Off Jalan Semantan, Damansara Heights, 50490 Kuala Lumpur ( u.p. Siti Rohani) Tuan/Puan, PERMOHONAN RAYUAN UNTUK TIDAK DISENARAI HITAM Segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk. 2. Sehubungan dengan itu, saya ingin membuat rayuan supaya nama saya tidak disenarai hitam untuk keluar negara. . 3. Saya memahami dan memohon maaf atas kegagalan saya dalam membuat proses bayaran balik secara tetap. Ini berikutan saya baharu saja mendapat pekerjaan tetap, dan keadaan kewangan saya kini baharu sahaja stabil. Berikutan dengan itu, saya ingin membuat bayaran balik kepada pihak perbadanan mengikut kaedah dibawah:Bayaran pendahuluan :- RM2000.00 Bayaran bulanan mampu dibayar : RM150.00 sebulan melalui potongan gaji 4. Berikut adalah butiran peribadi saya terkini:NAMA PENUH NO. TELEFON E-MAIL ALAMAT TETAP : : : :

1 Februari 2012

MAKLUMAT PEKERJAAN : PEKERJAAN : ALAMAT MAJIKAN: TARIKH : BERKHIDMAT TARIKH MULA : SAH JAWATAN GAJI TERKINI : GAJI BERSIH :

Saya turut lampirkan surat dari majikan, surat pengesahan jawatan saya, slip gaji terkini dan penyata KWSP. Besar harapan saya sekiranya permohonan saya diluluskan dan saya akan membuat bayaran balik mengikut syarat yang dipersetujui oleh pihak perbadanan. Sila hubungi saya di talian diatas untuk sebarang pertanyaan lanjut. Kerjasama daripada pihak tuan amat saya hargai dan diucapkan jutaan terima kasih. Sekian, Yang Benar,

Nama Pemohon

top related