2014 annual meeting minits

2
2014 ANNUAL MEETING MINITS 09/03/2014 10AM @GRILL FORMELY PAPARICH OPP BANK ISLAM. 19 MEMBERS ATTENDED. Setiausaha mengalu alukan parahadirin dan merakamkan ribuan terima kasih. Ucapan Presidan, President RIBA juga berasa terimakasih pada para hadirin dan juga kerjasama yang di beri oleh semua ahli . Beliau bercadang berjumpa dengan ahli majlis MPS dan Adun Rawang untuk bincang dan mengatasi masalah masalah yang di hadapi oleh peniaga peniaga Jalan Welman. Masalah banjir kilat , tikus dan kesesatan lalu lintas adalah tajuk utama. karnival deepavali juga akan di adakan seperti biasa dengan kerjasama MPS. Beliau berhasrat meningkatkan ahli RIBA. Laporan Tahunan Laporan tahunan di sampaikan oleh setiausaha. Di cadang oleh En.Vijayan dan di sokong oleh En Seenivaarson dan di terima sebulat suara. Laporan kewangan Di sampaikan oleh Bendahari. Di cadang olel En.Gopal dan di sokong oleh En.Govindan dan di terima sebulat suara. Ucapan penghargaan

Upload: vikram-sivanganam

Post on 06-Nov-2015

224 views

Category:

Documents


5 download

TRANSCRIPT

2014 ANNUAL MEETING MINITS09/03/201410AM@GRILL FORMELY PAPARICH OPP BANK ISLAM.19 MEMBERS ATTENDED.

Setiausaha mengalu alukan parahadirin dan merakamkan ribuan terima kasih.

Ucapan Presidan,

President RIBA juga berasa terimakasih pada para hadirin dan juga kerjasama yang di beri oleh semua ahli .Beliau bercadang berjumpa dengan ahli majlis MPS dan Adun Rawang untuk bincang dan mengatasi masalah masalah yang di hadapi oleh peniaga peniaga Jalan Welman.Masalah banjir kilat , tikus dan kesesatan lalu lintas adalah tajuk utama.karnival deepavali juga akan di adakan seperti biasa dengan kerjasama MPS.Beliau berhasrat meningkatkan ahli RIBA.

Laporan Tahunan

Laporan tahunan di sampaikan oleh setiausaha.Di cadang oleh En.Vijayan dan di sokong oleh En Seenivaarson dan di terima sebulat suara.

Laporan kewangan

Di sampaikan oleh Bendahari.Di cadang olel En.Gopal dan di sokong oleh En.Govindan dan di terima sebulat suara.

Ucapan penghargaan

Timbalan presiden merakamkan ribuan terimakasih pada semua hadirinatas kerjasama yang di beri dan memohon melanjutkan dengan kerjasama dalam semua aktiviti RIBA.

Semua hadirin di jemput berselera dan Mesyuarat Agung di tangguk pada pukul 12.30tenga hari.