surat kebenaran kawad kaki 2015

2
SEKOLAH KEBANGSAAN UNDANG REMBAU 71309 REMBAU, NEGERI SEMBILAN D.K. 06-6852715 Ruj.Kami : Kepada : Tarikh : 30 JULAI 2015 ...................................................... ...................................................... Tuan / Puan, PERKARA : PERTANDINGAN KAWAD KAKI PERINGKAT NEGERI SEMBILAN Merujuk perkara di atas, dimaklumkan bahawa anak/jagaan tuan/puan yang belajar di tahun ___ telah dipilih untuk menyertai program seperti di atas anjuran JABATAN PENDIDIKAN NEGERI SEMBILAN Tarikh : 1 OGOS 2017 Hari : SABTU Masa : 8.00 PAGI – 5.00 PETANG Tempat : PUSAT LATIHAN ASAS POLIS, JEMPOL 2. Pihak sekolah akan berusaha sedaya upaya untuk menjaga keselamatan murid-murid dan memastikan segala peraturan dipatuhi oleh anak / jagaan tuan / puan sepanjang kegiatan ini diadakan demi mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini berlaku. 3. Sebarang pertanyaan, sila hubungi CIKGU NORZAINI (014- 6429004) 4. Sila kembalikan jawapan yang dilampirkan bersama surat ini. Sekian, terima kasih. ‘BERKHIDMAT UNTUK NEGARA’ Saya yang menurut perintah, .............................................. (Alamat Rumah) ........................................................ ......................................................... Tarikh : ............................. Guru Besar, SK. Undang Rembau, 71309 Rembau, N. Sembilan D.K. KEBENARAN IBU BAPA / PENJAGA : Saya ...........................................................* Ibu bapa / Penjaga kepada .................................................................................. yang belajar di tahun ............................. nombor SB / KP .................................................... . * MEMBENARKAN / TIDAK MEMBENARKAN * anak / jagaan saya menyertai PERTANDINGAN KAWAD KAKI DAERAH REMBAU anjuran JABATAN PENDIDIKAN NEGERI SEMBILAN pada: Tarikh : 1 OGOS 2015 Hari : SABTU Masa : 8.00 PAGI – 5.00 PETANG Tempat : PUSAT LATIHAN ASAS POLIS , JEMPUL 2. Saya faham pihak sekolah telah pun memberikan segala penerangan dan akan mengambil langkah-langkah keselamatan dan pengawasan sepanjang kegiatan tersebut diadakan. 3. Saya memberi kebenaran kepada pihak sekolah atau wakilnya memberikan apa-apa pertolongan cemas ke atas anak saya jika perlu. Sekian, terima kasih. .............................................. (T/tangan ibu bapa / Penjaga) # Nama : ........................................................................ # No. KP : ........................................................................

Upload: zai

Post on 15-Dec-2015

57 views

Category:

Documents


15 download

DESCRIPTION

surat kebenaran penjaga

TRANSCRIPT

Page 1: Surat Kebenaran Kawad Kaki 2015

SEKOLAH KEBANGSAAN UNDANG REMBAU71309 REMBAU, NEGERI SEMBILAN D.K. 06-6852715

Ruj.Kami :Kepada : Tarikh : 30 JULAI 2015

......................................................

......................................................

Tuan / Puan,

PERKARA : PERTANDINGAN KAWAD KAKI PERINGKAT NEGERI SEMBILAN

Merujuk perkara di atas, dimaklumkan bahawa anak/jagaan tuan/puan yang

belajar di tahun ___ telah dipilih untuk

menyertai program seperti di atas anjuran JABATAN PENDIDIKAN NEGERI

SEMBILAN

Tarikh : 1 OGOS 2017Hari : SABTUMasa : 8.00 PAGI – 5.00 PETANG

Tempat : PUSAT LATIHAN ASAS POLIS, JEMPOL

2. Pihak sekolah akan berusaha sedaya upaya untuk menjaga keselamatan murid-murid dan memastikan segala peraturan dipatuhi oleh anak / jagaan tuan / puan sepanjang kegiatan ini diadakan demi mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini berlaku.

3. Sebarang pertanyaan, sila hubungi CIKGU NORZAINI (014-6429004)

4. Sila kembalikan jawapan yang dilampirkan bersama surat ini.

Sekian, terima kasih.

‘BERKHIDMAT UNTUK NEGARA’

Saya yang menurut perintah,

..............................................

(Alamat Rumah)

........................................................

......................................................... Tarikh : .............................

Guru Besar,SK. Undang Rembau,71309 Rembau, N. Sembilan D.K.

KEBENARAN IBU BAPA / PENJAGA :

Saya ...........................................................* Ibu bapa / Penjaga

kepada .................................................................................. yang belajar di

tahun ............................. nombor SB / KP .................................................... .

* MEMBENARKAN / TIDAK MEMBENARKAN * anak / jagaan saya menyertai

PERTANDINGAN KAWAD KAKI DAERAH REMBAU anjuran JABATAN PENDIDIKAN

NEGERI SEMBILAN pada:

Tarikh : 1 OGOS 2015 Hari : SABTUMasa : 8.00 PAGI – 5.00 PETANG

Tempat : PUSAT LATIHAN ASAS POLIS , JEMPUL

2. Saya faham pihak sekolah telah pun memberikan segala penerangan dan akan mengambil langkah-langkah keselamatan dan pengawasan sepanjang kegiatan tersebut diadakan.

3. Saya memberi kebenaran kepada pihak sekolah atau wakilnya memberikan apa-apa pertolongan cemas ke atas anak saya jika perlu.

Sekian, terima kasih.

..............................................(T/tangan ibu bapa / Penjaga)# Nama : ........................................................................# No. KP : ........................................................................# No. Tel. : ........................................................................* Potong mana yang tidak berkenaan.