surat kebenaran ibu bapa 2015

3
SK. PELANGAI KG. JAWI-JAWI 28740 BENTONG PAHANG DARUL MAKMUR Tel : 09 – 2457481 Homepage : http://skpjj.blogspot.com Email : [email protected] “1MALAYSIA RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN” Ruj. Kami : CBA0009/800- 2/5(04) Tarikh : 28 Februari 2015 Kepada : _______________________ _______________________ _______________________ Tuan KEJOHANAN SUKAN BALAPAN DAN PADANG PERINGKAT ZON PELANGAI 2015 Perkara di atas adalah dirujuk. 2. Sukacita dimaklumkan tentang kejohanan tersebut adalah seperti berikut; Kejohanan Tarikh : 03 MAC 2015 (SELASA) Masa : 7.30 pagi Hingga 11.00 pagi Tempat : Padang SMK Seri Pelangai, Simpang Pelangai. 3. Pihak sekolah akan berusaha sedaya upaya untuk menjaga keselamatan pelajar-pelajar dan memastikan segala peraturan dipatuhi oleh anak/jagaan tuan/puan sepanjang kegiatan ini diadakan demi mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini daripada berlaku. 4. Sila kembalikan jawapan yang dilampirkan bersama surat ini. Sekian, terima kasih. “BERKHIDMAT UNTUK NEGARA” Saya yang menurut perintah, SKP MENJANA SBT

Upload: amir-faiz

Post on 24-Sep-2015

35 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

surat kebenaran

TRANSCRIPT

SEKOLAH KEBANGSAAN PELANGAI

SK. PELANGAI KG. JAWI-JAWI

28740 BENTONG

PAHANG DARUL MAKMUR

Tel : 09 2457481

Homepage : http://skpjj.blogspot.com

Email : [email protected]

1MALAYSIA RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

Ruj. Kami : CBA0009/800-2/5(04)

Tarikh : 28 Februari 2015Kepada :

_______________________

_______________________

_______________________

Tuan

KEJOHANAN SUKAN BALAPAN DAN PADANG PERINGKAT ZON PELANGAI 2015Perkara di atas adalah dirujuk.

2.Sukacita dimaklumkan tentang kejohanan tersebut adalah seperti berikut;

KejohananTarikh

:03 MAC 2015 (SELASA)

Masa

:7.30 pagi Hingga 11.00 pagi

Tempat:Padang SMK Seri Pelangai, Simpang Pelangai.3. Pihak sekolah akan berusaha sedaya upaya untuk menjaga keselamatan pelajar-pelajar dan memastikan segala peraturan dipatuhi oleh anak/jagaan tuan/puan sepanjang kegiatan ini diadakan demi mengelakkan perkara-perkara yang tidak diingini daripada berlaku.

4. Sila kembalikan jawapan yang dilampirkan bersama surat ini.

Sekian, terima kasih.

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

Saya yang menurut perintah,

.......................................................

(

)

Sk: Fail Sukan

___________________________

___________________________

___________________________

________________________________________________________________________

Guru Besar

SK Pelangai Kg. Jawi-jawi

28740 Bentong,

Pahang Darul Makmur.

Tarikh : ___________

Tuan,

KEBENARAN IBU BAPA /PENJAGA

Saya ____________________________________________ *Ibubapa/Penjaga kepada _______________________Ting/Kelas ___________ *MEMBENARKAN/TIDAK MEMBENARKAN * anak/jagaan saya menyertai Kejohanan Sukan Balapan dan Padang Peringkat Zon Pelangai 2015 , seperti dalam surat yang diedarkan.2. Saya faham pihak sekolah telah pun memberikan segala penerangan dan akan mengambil langkah-langkah keselamatan dan pengawasan sepanjang kegiatan tersebut diadakan.

3. Saya bersetuju untuk memaklumkan pihak sekolah sekiranya terdapat apa-apa perubahan kepada kesihatan atau keadaan fizikal anak/jagaan saya sebelum tarikh kegiatan berkenaan. Saya juga telah memastikan bahawa anak/jagaan saya faham bahawa setiap peraturan dan arahan yang diberikan oleh pihak sekolah.

4. Saya memberi kebenaran kepada pihak sekolah atau wakilnya memberikan apa-apa pertolongan cemas keatas anak/jagaan saya jika didapati perlu.

Sekian, terima kasih.

_________________________

Penjaga/Ibubapa

Nama : ______________________

No. KP:

Potong yang tidak berkenaan

SKP MENJANA SBT