majlis hari akademik 1 sesi 2007

2
SKRIP MC MAJLIS HARI AKADEMIK 1/2007 Bismillahirrahmanirahim Assalamualaikum warah matullah hiwabarakatuh dan salam sejahtera 1. Yang Berusaha, Tuan Pengetua SMK Palong Dua, Encik Awalludin bin Mat Din 2. Yang dihormati, GPK Akademik, Cik Hazlina binti Rani 3. GPK HEM, Pn Norfauziah bt Rhan 4. GPK Kokurikulum, Encik Aliyas bin Ahmat 5. Guru-guru ketua bidang 6. Guru-guru 7. Para ibu bapa, dan seterusnya 8. Murid-murid yang dikasihi. Alhamdulillah, kita bersyukur ke hadrat Allah SWT atas limpah rahmat dan izin-Nya, kita dapat bersama-sama berkumpul bagi menjayakan Majlis Hari Akademik Kali 1/2007 yang matlamatnya diadakan adalah untuk mewujudkan komuniti yang prihatin terhadap perkembangan akademik sekolah . Kami, warga sekolah SMK Palong 2 (F) mengambil kesempatan pada petang ini mengucapkan selamat datang kepada para ibu bapa/penjaga ke majlis yang penuh bermakna ini. Tahniah dan syabas buat kalian atas keprihatinan yang diberikan demi masa depan anak-anak bagi memenuhi amanah Tuhan seru sekalian alam. 9. Para hadirin yang dihormati, manusia hanya merancang dan Allah SWT yang menentukan segala-galanya. Justeru, bagi memberkati majlis kita pada petang ini, dijemput Ustaz Shamsul Fuad b Situ untuk mengetuai bacaan doa, dipersilakan. Terima kasih diucapkan kepada Ustaz Shamsul Fuad bin Situ atas bacaan doa sebentar tadi. Mudah-mudahan majlis kita pada petang ini beroleh keberkatan dan rahmat daripada Allah SWT. 10. Seterusnya, kita ikuti pula taklimat yang akan disampaikan oleh Yang Berusaha Tuan Pengetua SMK Palong 2 (F), Encik Awalludin bin Mat Din. Dengan segala hormatnya dipersilakan. Majlis mengucapkan rinbuan terima kasih kepada Yang Berusaha Tuan Pengetua SMK Palong 2 (F), Encik Awalludin bin Mat Din atas penyampaian taklimat sebentar tadi.

Upload: austin-schmidt

Post on 17-Nov-2015

245 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

EEE

TRANSCRIPT

PROGRAM CURAHAN KASIH

SKRIP MC MAJLIS HARI AKADEMIK 1/2007Bismillahirrahmanirahim

Assalamualaikum warah matullah hiwabarakatuh dan salam sejahtera1. Yang Berusaha, Tuan Pengetua SMK Palong Dua, Encik Awalludin bin Mat Din2. Yang dihormati, GPK Akademik, Cik Hazlina binti Rani3. GPK HEM, Pn Norfauziah bt Rhan

4. GPK Kokurikulum, Encik Aliyas bin Ahmat5. Guru-guru ketua bidang

6. Guru-guru7. Para ibu bapa, dan seterusnya

8. Murid-murid yang dikasihi.Alhamdulillah, kita bersyukur ke hadrat Allah SWT atas limpah rahmat dan izin-Nya, kita dapat bersama-sama berkumpul bagi menjayakan Majlis Hari Akademik Kali 1/2007 yang matlamatnya diadakan adalah untuk mewujudkan komuniti yang prihatin terhadap perkembangan akademik sekolah . Kami, warga sekolah SMK Palong 2 (F) mengambil kesempatan pada petang ini mengucapkan selamat datang kepada para ibu bapa/penjaga ke majlis yang penuh bermakna ini. Tahniah dan syabas buat kalian atas keprihatinan yang diberikan demi masa depan anak-anak bagi memenuhi amanah Tuhan seru sekalian alam.9. Para hadirin yang dihormati, manusia hanya merancang dan Allah SWT yang menentukan segala-galanya. Justeru, bagi memberkati majlis kita pada petang ini, dijemput Ustaz Shamsul Fuad b Situ untuk mengetuai bacaan doa, dipersilakan.

Terima kasih diucapkan kepada Ustaz Shamsul Fuad bin Situ atas bacaan doa sebentar tadi. Mudah-mudahan majlis kita pada petang ini beroleh keberkatan dan rahmat daripada Allah SWT.

10. Seterusnya, kita ikuti pula taklimat yang akan disampaikan oleh Yang Berusaha Tuan Pengetua SMK Palong 2 (F), Encik Awalludin bin Mat Din.Dengan segala hormatnya dipersilakan.

Majlis mengucapkan rinbuan terima kasih kepada Yang Berusaha Tuan Pengetua SMK Palong 2 (F), Encik Awalludin bin Mat Din atas penyampaian taklimat sebentar tadi.

11.Arahan kepada ibu bapa untuk mengambil slip peperiksaan anak-anak.

SILA RUJUK PAMFLET.