227463586 surat-panggilan-mesyuarat

1
SEKOLAH KEBANGSAAN SERI PERDANA ALOR SETAR ______________________________________________________________ _____________ Rujukan: Kepada, Semua Guru Kemahiran Hidup, SK SERI PERDANA Tuan/ Puan, MESYUARAT PANITIA KEMAHIRAN HIDUP KALI KETIGA Perkara di atasadalahdirujuk. 2. Sukacita dimaklumkan bahawa mesyuarat tersebut akan diadakan pada tetapanberikut: Masa : 1.20 Tengahari Tempat : Bengkel Kemahiran Hidup Agenda: 1. Ucapan Guru Besar 2. Penentuan TOV & KPI 3. Program untukTahun 6 4. Kewangan 5. Hal-hal lain. 3. Sehubungan dengan itu, tuan/puan dijemput hadir ke mesyuarat tersebut. Kehadiran tuan/ puan amat diharapkan untuk kelancaran mesyuarat ini. Sekian, terimakasih. Saya yang menurutperintah, (FAUZIAH BT SAVIL KAMID)

Upload: fauziah-savil-kamid-fauziah

Post on 29-Jul-2015

14 views

Category:

Internet


0 download

TRANSCRIPT

Page 1: 227463586 surat-panggilan-mesyuarat

SEKOLAH KEBANGSAAN SERI PERDANAALOR SETAR

___________________________________________________________________________Rujukan:

Kepada,Semua Guru Kemahiran Hidup,SK SERI PERDANA

Tuan/ Puan,

MESYUARAT PANITIA KEMAHIRAN HIDUP KALI KETIGAPerkara di atasadalahdirujuk.

2. Sukacita dimaklumkan bahawa mesyuarat tersebut akan diadakan pada tetapanberikut:Masa : 1.20 TengahariTempat : Bengkel Kemahiran Hidup

Agenda:1. Ucapan Guru Besar2. Penentuan TOV & KPI3. Program untukTahun 64. Kewangan5. Hal-hal lain.

3. Sehubungan dengan itu, tuan/puan dijemput hadir ke mesyuarat tersebut. Kehadiran tuan/ puan amat diharapkan untuk kelancaran mesyuarat ini.

Sekian, terimakasih.

Saya yang menurutperintah,

(FAUZIAH BT SAVIL KAMID)