soalan ujian akhir tahun pendidikan seni 2012

2
SOALAN UJIAN AKHIR TAHUN PENDIDIKAN SENI 2012 PROGRAM PENDIDIKAN KHAS BERMASALAH PEMBELAJARAN SK BANDAR SERI PUTRA Tarikh : 12/10/2012 Masa : 8.30- 9.30 pagi (60 minit) Kelas K1 Hasilkan satu lukisan mengunakan kaedah contengan bebas bertemakan 'Sekolah Saya' di atas kertas lukisan dengan menggunakan pelbagai media. Peralatan :- Kertas lukisan, warna air, pensel warna, krayon dan lain-lain yang dirasakan perlu dan bersesuaian. Kelas K2 Hasilkan satu kraf hiasan replika layang-layang dengan menggunakan kaedah tampalan. Peralatan :- Kertas lukisan, gam, kertas pelbagai warna, gunting Kelas K3 & K4 Hasilkan satu rekaan menggunakan teknik pergerakan jari tangan secara bebas. Peralatan :- Kertas lukisan, pasta dan makaroni pelbagai saiz dan bentuk, kacang hijau, barli dan

Upload: zainol-shari

Post on 15-Nov-2015

40 views

Category:

Documents


16 download

DESCRIPTION

a

TRANSCRIPT

SOALAN UJIAN AKHIR TAHUN PENDIDIKAN SENI 2012PROGRAM PENDIDIKAN KHAS BERMASALAH PEMBELAJARANSK BANDAR SERI PUTRA

Tarikh : 12/10/2012Masa : 8.30-9.30 pagi (60 minit)

Kelas K1

Hasilkan satu lukisan mengunakan kaedah contengan bebas bertemakan 'Sekolah Saya' di atas kertas lukisan dengan menggunakan pelbagai media.

Peralatan :- Kertas lukisan, warna air, pensel warna, krayon dan lain-lain yang dirasakan perlu dan bersesuaian.

Kelas K2

Hasilkan satu kraf hiasan replika layang-layang dengan menggunakan kaedah tampalan.

Peralatan :- Kertas lukisan, gam, kertas pelbagai warna, gunting

Kelas K3 & K4

Hasilkan satu rekaan menggunakan teknik pergerakan jari tangan secara bebas.

Peralatan :- Kertas lukisan, pasta dan makaroni pelbagai saiz dan bentuk, kacang hijau, barli dan lain-lain yang dirasakan perlu dan bersesuaian, kertas lukisan dan gam.

Disediakan oleh :

.........................................

Nota : Ibubapa/penjaga diminta menyediakan peralatan/perkakasan/keperluan murid untuk menjawab soalan ujian pada hari yang ditetapkan.