borang pk 07 3 contoh format minit mesyuarat kali ke-4 2012

2
PK07 Pengurusan Mesyuarat PK 07/3 MINIT MESYUARAT SEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI BUNYI, JLN JOHOR BT 35, 82000 PONTIAN, JOHOR MINIT MESYUARAT PANITIA BAHASA ARAB BIL 1/(TAHUN 2015) Tarikh : 30 DISEMBER 2014. Masa : 10.00 PAGI Tempat : BILIK KEMAHIRAN HIDUP Pengerusi : Cg. HASLINA ABU BAKAR Kehadiran(Bilangan) : 5 ORANG Guru yang hadir : Cg. Bahrin, Cg. Hafizzuddin, Cg Fauzi Sulehan dan Cg. Jarah Turut Hadir (Jika ada): TIADA 1 PERUTUSAN PENGERUSI Pengerusi mengucapkan terima kasih diatas kehadiran dalam mesyuarat panitia kali pertama untuk 2015. Majlis dimulakan dengan bacaan ummul kitab. Al-Fatihah. PERSEDIAAN UNTUK SESI PERSEKOLAHAN TAHUN 2015 - Bersiap-sedia dengan program kolaborasi bersama Panitia Pendidikan Islam tahunan seperti Maulid Nabi, Solat Jenazah dan Solat Hajat (setiap Khamis di Musola). - Bersedia juga untuk berkolaborasi dengan Program j-QAF seperti Kem Bestari Solat, Tasmik( tahap 1) dan e-laporan jqaf yang diadakan 2 kali setahun. - Pastikan semua Guru Bahasa Arab sudah memuat turun segala keperluan RPH seperti Rancangan Pengajaran Tahunan, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran, bahan-bahan KSSR PBS kelas yang diajar serta menyediakan sebuah buku latihan untuk difotostat sebagai lembaran kerja. - Guru yang tidak dapat menjalankan PDP kerana bertugas di luar hendaklah menyediakan lembaran kerja bagi kemudahan guru ganti. - Pastikan senarai nama murid sudah ada di belakang RPH kecuali murid tahun 1 - Oleh kerana kekurangan guru, Guru Pendidikan Islam perlu membantu Guru Bahasa Arab dengan mengajar subjek Bahasa Arab di kelas. Hak Cipta Terpelihara Sektor Jaminan Kualiti, Jabatan Pelajaran Johor © 19 Mac 2012 - Keluaran 03 | Pindaan 00

Upload: adlinz79

Post on 12-Nov-2015

235 views

Category:

Documents


9 download

DESCRIPTION

contoh borang

TRANSCRIPT

PK 15/3

PK07 Pengurusan Mesyuarat

PK 07/3MINIT MESYUARATSEKOLAH KEBANGSAAN SUNGAI BUNYI, JLN JOHOR BT 35, 82000 PONTIAN, JOHORMINIT MESYUARAT PANITIA BAHASA ARAB BIL 1/(TAHUN 2015)

Tarikh

: 30 DISEMBER 2014.

Masa

: 10.00 PAGITempat

: BILIK KEMAHIRAN HIDUPPengerusi

: Cg. HASLINA ABU BAKARKehadiran(Bilangan) : 5 ORANGGuru yang hadir: Cg. Bahrin, Cg. Hafizzuddin, Cg Fauzi Sulehan dan Cg. JarahTurut Hadir (Jika ada): TIADA1PERUTUSAN PENGERUSIPengerusi mengucapkan terima kasih diatas kehadiran dalam mesyuarat panitia kali pertama untuk 2015. Majlis dimulakan dengan bacaan ummul kitab. Al-Fatihah.

PERSEDIAAN UNTUK SESI PERSEKOLAHAN TAHUN 2015 Bersiap-sedia dengan program kolaborasi bersama Panitia Pendidikan Islam tahunan seperti Maulid Nabi, Solat Jenazah dan Solat Hajat (setiap Khamis di Musola). Bersedia juga untuk berkolaborasi dengan Program j-QAF seperti Kem Bestari Solat, Tasmik( tahap 1) dan e-laporan jqaf yang diadakan 2 kali setahun. Pastikan semua Guru Bahasa Arab sudah memuat turun segala keperluan RPH seperti Rancangan Pengajaran Tahunan, Dokumen Standard Kurikulum Pentaksiran, bahan-bahan KSSR PBS kelas yang diajar serta menyediakan sebuah buku latihan untuk difotostat sebagai lembaran kerja.

Guru yang tidak dapat menjalankan PDP kerana bertugas di luar hendaklah menyediakan lembaran kerja bagi kemudahan guru ganti.

Pastikan senarai nama murid sudah ada di belakang RPH kecuali murid tahun 1

Oleh kerana kekurangan guru, Guru Pendidikan Islam perlu membantu Guru Bahasa Arab dengan mengajar subjek Bahasa Arab di kelas.

Tindakan : Semua Guru Panitia Bahasa ArabPROGRAM PANITIA BAHASA ARAB Semua aktiviti Bahasa Arab akan mengikut aktiviti Panitia Agama Islam. Membangunkan sudut-sudut ABM Bahasa Arab di setiap kelas.

Menghasilkan buku skrap Bahasa Arab untuk tahap 2 dengan kepelbagaian tajuk mata pelajaran yang telah dipelajari.

Bengkel penyelarasan RPH Bahasa Arab

Tindakan : Semua Guru Bahasa Arab

2PERKARA-PERKARA BERBANGKIT

3.1. Tiada perkara berbangkit

3HAL-HAL LAIN

Guru panitia bebas untuk menulis RPH pada buku atau pada fail.

4

PENUTUP Mesyuarat ditangguhkan pada pukul 12.00 tengahari dengan Tasbih Kaffarah dan Surah Al Asr.

Disediakan oleh,

Disemak Oleh,_____________________________

__________________________ (HASLINA ABU BAKAR)

KETUA PANITIA BAHASA ARAB

Hak Cipta Terpelihara Sektor Jaminan Kualiti, Jabatan Pelajaran Johor

19 Mac 2012 - Keluaran 03 | Pindaan 00