badan wakil pelajar sesi 2014

2
Badan Wakil Pelajar Sesi 2014/2015, Maktab Rendah Sains MARA Pendang, 06700 Pendang, Kedah. _______________________________________________________________ __________________ Melalui; Encik Shurdi Bin Shuib Penasihat BadanWakil Pelajar, MRSM Pendang. Encik Mohd Yusoff Bin Mat Taha, Pengetua, Maktab Rendah Sains MARA Pendang, 06700 Pendang, Kedah. 15 JULAI 2014 Tuan, PERMOHONAN PEMINJAMAN KIOSK PERNIAGAAN DI DATARAN USAHAWAN Perkara di atas adalah dirujuk. 2. Saya, Farra Adib Saw Binti Khairul Azizan Saw, Timbalan Presiden Badan Wakil Pelajar, ingin memohon meminjam salah satu kiosk di Dataran Usahawan. 3. Hal ini adalah untuk menjalankan perniagaan di bawah pihak Badan Wakil Pelajar di samping menjalankan manifesto saya pada pilihan raya yang lepas (rujuk pada lampiran yang disertakan). 4. Sehubungan dengan itu, saya berharap agar pihak tuan dapat meluluskan permohonan saya. 5. Kerjasama daripada pihak tuan amatlah saya hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Sekian, terima kasih. Disediakan oleh,

Upload: adha-arffain

Post on 12-Sep-2015

66 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

bwp

TRANSCRIPT

Badan Wakil Pelajar Sesi 2014/2015,Maktab Rendah Sains MARA Pendang,06700 Pendang, Kedah._________________________________________________________________________________Melalui;Encik Shurdi Bin ShuibPenasihat BadanWakil Pelajar,MRSM Pendang.

Encik Mohd Yusoff Bin Mat Taha,Pengetua,Maktab Rendah Sains MARA Pendang,06700 Pendang, Kedah. 15 JULAI 2014

Tuan,PERMOHONAN PEMINJAMAN KIOSK PERNIAGAAN DI DATARAN USAHAWANPerkara di atas adalah dirujuk.2. Saya, Farra Adib Saw Binti Khairul Azizan Saw, Timbalan Presiden Badan Wakil Pelajar, ingin memohon meminjam salah satu kiosk di Dataran Usahawan.3. Hal ini adalah untuk menjalankan perniagaan di bawah pihak Badan Wakil Pelajar di samping menjalankan manifesto saya pada pilihan raya yang lepas (rujuk pada lampiran yang disertakan).4. Sehubungan dengan itu, saya berharap agar pihak tuan dapat meluluskan permohonan saya.5. Kerjasama daripada pihak tuan amatlah saya hargai dan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.Sekian, terima kasih.

Disediakan oleh,

(FARRA ADIB SAW BINTI KHAIRUL AZIZAN SAW)Timabalan Presiden,Badan Wakil Pelajar,Maktab Rendah Sains MARA Pendang.