surat jemputan sukan 2015

2
Rujukan Kami : Tarikh : Semua ibubapa/ penjaga murid, Sekolah Menengah Kebangsaan Dato’Idris, 34900 Pantai Remis, Perak Tuan/ Puan, JEMPUTAN KEJOHANAN BALAPAN DAN PADANG TAHUNAN SEKOLAH KALI KE- TAHUN 2015 Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk. 2. Pihak sekolah berbesar hati menjemput tuan/ puan ke Kejohanan Balapan dan Padang Tahunan Kali Ke- Tahun 2015 seperti ketetapan berikut: Tarikh : 30 April 2015 Masa : Tempat : Padang Sekolah SMK Dato’ Idris 3. Semoga dengan kehadiran tuan/ puan akan memberi sokongan dan semangat juang yang tinggi dalam kalangan anak tuan/ puan dan dapat memeriahkan kejohanan tersebut. Sekian dan terima kasih. “BERKHIDMAT UNTUK NEGARA” Saya yang menurut perintah, _________________________________ (SAIBAH BINTI HAJI MANSOR)

Upload: nor-lynda

Post on 28-Sep-2015

239 views

Category:

Documents


7 download

DESCRIPTION

kejohanan balapan dan padang

TRANSCRIPT

Rujukan Kami :Tarikh:Semua ibubapa/ penjaga murid,Sekolah Menengah Kebangsaan DatoIdris, 34900 Pantai Remis, Perak

Tuan/ Puan,

JEMPUTAN KEJOHANAN BALAPAN DAN PADANG TAHUNAN SEKOLAH KALI KE- TAHUN 2015

Dengan segala hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2.Pihak sekolah berbesar hati menjemput tuan/ puan ke Kejohanan Balapan dan Padang Tahunan Kali Ke- Tahun 2015 seperti ketetapan berikut:

Tarikh: 30 April 2015Masa:Tempat: Padang Sekolah SMK Dato Idris

3.Semoga dengan kehadiran tuan/ puan akan memberi sokongan dan semangat juang yang tinggi dalam kalangan anak tuan/ puan dan dapat memeriahkan kejohanan tersebut.

Sekian dan terima kasih.

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA

Saya yang menurut perintah,

_________________________________(SAIBAH BINTI HAJI MANSOR)PengetuaSekolah Menengah Kebangsaan Dato Idris,34900 Pantai Remis, Perak