surat iringan skue 2013

2
v “1 MALAYSIA : RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN” Ruj. Kami : JPS(W)/S.50142(03) Tarikh : 10 September 2013 Kepada: Setiausaha Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran Aras 1-4, Blok B3 Kompleks Jabatan Perdana Menteri Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan 62526 W.P PUTRAJAYA MALAYSIA Tuan, Kelewatan Penghantaran Surat Terima Tawaran. Perkara di atas adalah dirujuk. Saya MUHAMAD RIDWAN BIN SULONG Isa No Kad Pengenalan 880906-11-5559KL ingin memaklumkan pihak tuan mengenai kelewatan saya menghantar dokumen-dokumen yang diperlukan untuk mengesahkan penerimaan pelantikan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG 41. 2. Dokumen-dokumen yang dimaksudkan adalah : a. Surat Setuju Terima Tawaran Pelantikan b. Surat Akuan Sumpah – Asal c. Surat AKu Janji – Asal d. Borang Permohonan Perubatan (Pin.1/2013) – Asal e. Penyata Kewangan 8 (Kew. 8) – Salinan f. Salinan Ijazah Perguruan / Trakskrip Akademik Akhir 3. Untuk pengetahuan pihak tuan, kelewatan ini adalah disebabkan oleh sedikit salah faham yang berlaku antara pihak saya dengan pihak Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Lubok Antu. Kami difahamkan bahawa kami perlu menghantar dokumen- dokumen di atas kepada pihak tuan dalam masa 30 hari slepas surat tawaran diposkan kepada kami. Namun, selepas akibat masalah komunikasi, pihak PPD Lubok Antu telah memanjangkan dokumen berkenaan kepada Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) Sarawak. Selepas menghubungi pihak JPN, mereka memaklumkan mereka tidak dapat mengesan dokumen-dokumen berkenaan. 4. Sebagai langkah berjaga-jaga, saya mengambil keputusan untuk menghantar dokumen-dokumen yang diperlukan sekali lagi untuk tindakan lanjut pihak tuan. Saya ingin meminta maaf atas kelewatan yang tidak disengajakan ini. SEKOLAH KEBANGSAAN ULU ENGKARI, PEJABAT PELAJARAN DAERAH, DAERAH LUBOK ANTU, 95900 LUBOK ANTU.

Upload: amaluddin-isa

Post on 22-Jan-2016

281 views

Category:

Documents


0 download

DESCRIPTION

surat iringan

TRANSCRIPT

Page 1: Surat Iringan SKUE 2013

v

“1 MALAYSIA : RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN”

Ruj. Kami : JPS(W)/S.50142(03)Tarikh : 10 September 2013

Kepada:

SetiausahaSuruhanjaya Perkhidmatan PelajaranAras 1-4, Blok B3Kompleks Jabatan Perdana MenteriPusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan62526 W.P PUTRAJAYAMALAYSIA

Tuan,

Kelewatan Penghantaran Surat Terima Tawaran.

Perkara di atas adalah dirujuk. Saya MUHAMAD RIDWAN BIN SULONG Isa No Kad Pengenalan 880906-11-5559KL ingin memaklumkan pihak tuan mengenai kelewatan saya menghantar dokumen-dokumen yang diperlukan untuk mengesahkan penerimaan pelantikan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG 41.

2. Dokumen-dokumen yang dimaksudkan adalah :

a. Surat Setuju Terima Tawaran Pelantikanb. Surat Akuan Sumpah – Asalc. Surat AKu Janji – Asald. Borang Permohonan Perubatan (Pin.1/2013) – Asale. Penyata Kewangan 8 (Kew. 8) – Salinanf. Salinan Ijazah Perguruan / Trakskrip Akademik Akhir

3. Untuk pengetahuan pihak tuan, kelewatan ini adalah disebabkan oleh sedikit salah faham yang berlaku antara pihak saya dengan pihak Pejabat Pendidikan Daerah (PPD) Lubok Antu. Kami difahamkan bahawa kami perlu menghantar dokumen-dokumen di atas kepada pihak tuan dalam masa 30 hari slepas surat tawaran diposkan kepada kami. Namun, selepas akibat masalah komunikasi, pihak PPD Lubok Antu telah memanjangkan dokumen berkenaan kepada Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) Sarawak. Selepas menghubungi pihak JPN, mereka memaklumkan mereka tidak dapat mengesan dokumen-dokumen berkenaan.

4. Sebagai langkah berjaga-jaga, saya mengambil keputusan untuk menghantar dokumen-dokumen yang diperlukan sekali lagi untuk tindakan lanjut pihak tuan. Saya ingin meminta maaf atas kelewatan yang tidak disengajakan ini.

Kerjasama dari pihak tuan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

(MUHAMAD RIDWAN BIN SULONG )

SEKOLAH KEBANGSAAN ULU ENGKARI,PEJABAT PELAJARAN DAERAH,

DAERAH LUBOK ANTU,95900 LUBOK ANTU.