gano excel leaders meeting 19hb mei 2017

32
Gano Excel Leaders Meeting 19hb Mei 2017 Semalam 19hb. Mei 2017 telah di adakan satu perjumpaan Pemimpin Gano Excel Semenanjung Malaysia untuk beberapa sessi penerangan tentang aktiviti dan pembentangan pelan pemasaran GEEP 2017 yang terbaru. Perjumpaan bermula jam 9 pagi. Nampaknya jadi di antara orang yang terawal sampai sebab jam 7:30 pagi sudah bergerak dari Bertam, kepala batas. Sebelum memulakan sessi, usahawan-usahawan menjamu selera dululah sebab awal pagi ada yang tak sempat breakfast. Yang datang dari jauh seperti dari Pantai Timur dan Selatan mungkin agak keletihan jadi eloklah bersarapan dulu sampai minum minuman rasmi Gano Excel ! Sudah semestinya Ganocafe 3in1 !!! Pastinya yang original !!! Sessi bermula jam 10:30 pagi dengan agenda : Pembentangan pelan pemasaran GEEP 2017 oleh pihak pemasaran Gano Excel Strategi pelan pemasaran GEEP 2017 dengan B2B Insentif Agenda untuk hari dan malam Anugerah Gano Excel pada 21- oktober 2017 Promosi-promosi terkini Gano Excel Di sebabkan meeting jatuh pada hari Jumaat, sessi perjumpaan berlanjutan sehingga jam 4 petang.

Upload: others

Post on 19-Feb-2022

2 views

Category:

Documents


0 download

TRANSCRIPT

Gano Excel Leaders Meeting19hb Mei 2017Semalam 19hb. Mei 2017 telah di adakan satu perjumpaanPemimpin Gano Excel Semenanjung Malaysia untuk beberapa sessipenerangan tentang aktiviti dan pembentangan pelan pemasaranGEEP 2017 yang terbaru.

Perjumpaan bermula jam 9 pagi. Nampaknya jadi di antara orangyang terawal sampai sebab jam 7:30 pagi sudah bergerak dariBertam, kepala batas.

Sebelum memulakan sessi, usahawan-usahawan menjamu seleradululah sebab awal pagi ada yang tak sempat breakfast. Yangdatang dari jauh seperti dari Pantai Timur dan Selatan mungkinagak keletihan jadi eloklah bersarapan dulu sampai minumminuman rasmi Gano Excel ! Sudah semestinya Ganocafe 3in1 !!!Pastinya yang original !!!

Sessi bermula jam 10:30 pagi dengan agenda :

Pembentangan pelan pemasaran GEEP 2017 oleh pihakpemasaran Gano ExcelStrategi pelan pemasaran GEEP 2017 dengan B2B InsentifAgenda untuk hari dan malam Anugerah Gano Excel pada 21-oktober 2017Promosi-promosi terkini Gano Excel

Di sebabkan meeting jatuh pada hari Jumaat, sessi perjumpaanberlanjutan sehingga jam 4 petang.

Selepas sessi perjumpaan ,biasalah sessi santai pulakbersama usahawan-usahawan ganoexcel dan juga dari pihakpengurusan termasuk CEO GanoExcel Enterprise Sdn Bhd .

Rumusannya selepas perjumpaan memang ramai usahawan yangberaura lebih tinggi dan bersemangat untuk melakukan sesuatuyang baru bagi mengembangkan lagi bisnes Gano Excel diMalaysia.

Banyak lagi ruang dan peluanguntuk memperkenalkan jenama GanoExcel di seluruh Malaysiasebagai satu platform untukmenjana pendapatan di sampinguntuk mengekalkan tahapkesihatan yang optimum.

Jika anda berminat untuk menjadi salah seorang rakan niaga danusahawan bersama dengan Gano Excel Malaysia, bolehlahmenghubungi saya di 011-16746546 ataupun layari laman webkumpulan Nexgen139 dengan klik di sini.

Gano Excel sudah berkembang di lebih 70 buah negara sejakianya bermula pada tahun 1995. Pada tahun 2015, Gano Exceltelah menyambut ulangtahun ke 20 penubuhan Gano Excel yangberpusat di Alor Setar, Kedah.

Kini Gano Excel memiliki ladang organik ganoderma yangterbesar di dunia di samping memiliki sebuah Discovery Centeryang mempamerkan aktiviti penanaman ganoderma dalam bentuktime tunnel. Gano Excel juga memiliki sebuah kilang GMPbertaraf antarabangsa bagi memenuhi permintaan di lebihdaripada 70 buah negara.

Sessi santai bersama CEOGano Excel

Gano Excel Malaysia menawarkan 2 insentif yang boleh menarikminat golongan networkers dan juga pengguna yang mahu menambahpendapatan di dalam keadaan ekonomi yang memerlukan duit danperbelanjaan yang berlipat kali ganda daripada dahulu.

Persediaan pertam selepas perjumpaan kali ini adalah untukmeningkatkan lagi aktiviti membina usahawan yang baru disamping mempromosikan Malam Anugerah Gano Excel yang akan diadakan pada minggu ke tiga di dalam bulan Oktober nanti. MalamAnugerah ini adalah malam di mana pihak syarikat akan mengalu-alukan usahawan Gano Excel yang berjaya ke tahap DiamondDirector dan ke atas dengan memberikan mereka anugerah di ataskecemerlangan di dalam menjalankan perniagaan Gano Excel

Malaysia !

Salam sukses !

Home Meeting Gano Excel diSeberang JayaSalam hormat semua. Malam ni saya nak update sikit la tentangGano Excel ni. Petang tadi saya nak ambil aura sikit denganmenghadiri satu home meeting Gano Excel di Seberang Jaya.Highway Plus ke selatan agak sibuk tadi sampai jem teruk.Selalunya 30 minit memang dah boleh sampai tapi kali inimengambil masa lebih daripada 1 jam … nasib la !!!

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

Perjumpaan home meeting kali ini di adakan sebab untuk tahun

2017 memang sedang dalam perancangan menggerakkan semula GanoExcel di Malaysia. Dengan penambahan Insentif B2B dan pelbagaipromosi terkini yang giat di jalankan, matlamatnya untukmelahirkan 100 orang usahawan Gano Excel Malaysia yangberpendapatan RM10,000 minima sebulan sebelum berakhirnyatahun 2017.

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

Jadi perlulah menggiatkan lagi aktiviti untuk membina pasukanusahawan Gano Excel yang mantap di setiap kawasan … Homemeeting ni upline saya buat secara santai-santai sahaja. Disamping mendengar sessi penerangan Peluang di dalam Gano Exceldan strategi memperolehi pendapatan sampingan RM1,000 keRM10,000 sebulan bersama Gano Excel, kami menikmati hidanganpetang yang lazat-lazat kali ini ! Yang pastinya kopi ganoganocafe 3in1 mesti ada !!!

perjumpaan-ganoexcel-ganoderma-seberang-jaya

Selesai sessi penerangan barulah makan heavy sikit… banyak

menu makanan petang ini. Minum semestinya dengan kopi gano …ganocafe 3in1 ! Selepas tu borak-borak lah pulak … lagipun MLMkan – Makan Lepas Meeting, Meeting Lepas Makan, Minum LaluMakan lagi …. hahaha !

Tapi yang seronoknya di dalam bisnes Gano Excel ini anda bolehmenjana pendapatan sambil minum kopi sahaja … memang unik .Jika tak minum kopi gano tetap juga saya minum kopi … jadiadalah lebih baik minum kopi yang boleh menjana pendapatanuntuk diri sendiri. Lagipun dalam keadaan ekonomi semasamemang nak kena ada pendapatan sampingan.

Kenapa Gano Excel ? Sebab ianya cukup mudah, dengan hanyamakan, minum dan gosok gigi aku boleh menjana pendapatansehingga RM75,000 setiap bulan. Rasanya amat berbaloisekiranya dengan aku tukar je makan, minum dan gosok gigidengan produk dari Gano Excel dan berpotensi untuk bawa balikincome setiap bulan RM75,000 !

gano excel malaysia B2Binsentif

Dah beberapa kali aku tunjukkan pelan Gano Excel terkini diB2B & GEEP pada beberapa orang leaders .. memang terbaik lahkata mereka. Walaupun mereka leaders kaki binari tetapi merekaakui pelan Gano Excel terkini ini lebih bagus sebab pendapatanboleh di perolehi dengan lebih mudah dan berpanjangan.

Lagipun sapa tak nak bila di sini kita bagi 100% payout darinilai PV … wow memang terbaik tu.

Selepas kenyang dan mendapat ilmu baru, aku minta diri nakbalik sebelum waktu asar melabuhkan tirainya. Bisnes bisnesjugak, solat mesti dan wajib. Alhamdullilah, jalan arah keutara tidak jem jadi sempat aku bersolat asar …

Satu lagi biasanya bila aku balik dari meeting … adalah callataupun sms dan whatsapp aku terima. Kali ini ada orang callnak order pek asas iaitu Ganoderma dan excellium. Dapat infodari internet katanya. Alhamdulllilah … rezeki keluarbermeeting la ni dengan izin Allah.

Jom sesapa yang nak tahu bagaimana dengan Insentif B2B andaboleh jana income RM1,000 – RM10,000 setiap bulan dengan hanyamakan, minum dan gosok gigi … bolehlah layar web nexgen139dengan klik di sini atau sila hubungi saya Kaz di 011-16746546. Saya kongsikan rahsia buat duit dengan Gano Excel yang sudahbertapak di 70 buah negara dan berada di pasaran sejak 22tahun lamanya.

Salam Sukses dan salam hormat dari saya !

RCA Kaz @HomeBizDaddy

*******

Ganoderma Gano Excel Packno.13 mendapat sambutanhangatKali ini saya nak cerita sikit tentang perjalanan bisnes sayadi Gano Excel. Ramai yang pernah dengar tentang Gano Excelkan? Dah lebih 20 tahun syarikat Network Marketing dari Kedahini bertapak di Malaysia dan kini sudah berada di lebih 70buah negara. Tapi ramai yang dah lama tak dengar tentang GanoExcel kan, jika di Malaysia !

Gano Excel Malaysia

Ke mana Gano Excel ? Sebenarnya syarikat ini masih berada diMalaysia dan sedang berkembang dengan pesatnya di seluruhdunia. Kini Gano Excel sudah berada di dalam 70 buah negaradengan 3 negara sebagai teras di dalam Gano Excel iaitu GanoExcel Colombia, Gano Excel Turki dan Gano Excel Thailand.

Di Malaysia sejak 2016 sudah di adakan pelbagai insentif untukmenarik minat warga tempatan menjalankan bisnes jualanlangsung bersama Gano Excel. Di antara perubahan yang diadakan termasuklah perubahan pelan pemasaran GEEP 2015 dankemasukan Nexgen Starter Pack bermula pada bulan Februari

2016. Kini Gano Excel Malaysia sekali lagi mengorak langkahdrastik dengan memperkenalkan pakej B2B yang memberikaninsentif berganda kepada usahawan Gano Excel.

Pakej B2B Gano Excel memberikan insentif 100% di samping Pointvalue (PV) dari penjualan produk di B2B turut akan menerimakomisen di dalam pelan pemasaran GEEP. Pendek kata dapat“double” komisen macam tur ! Memang best betul ! Lagipunproduk Gano Excel seperti Ganoderma, excellium dan kopi ganomemang mendapat sambutan yang cukup luarbiasa dengan jualanulangan yang tinggi !

Buat masa ini terdapat 15 B2B pack di sediakan. Di antara pekyang mendapat sambutan luar biasa ialah Pakej 13 dengangabungan 4 produk dengan harga yang cukup menjimatkan. AdaGanoderma 90 kapsul, ada excellium 90 kapsul, ada sakano 60kapsul dan sekotak Gano fresh !

Gano excel Malaysiapack 13 Ganoderma

Dengan setiap pembelian pakej B2B terdapat 50 Point value (PV)di mana 100% dari nilai PV ini akan di berikan sebagai komisenkepada usahawan yang menjual pakej ini … wah … memang lumayan.

Jika anda berminat nak tahu macam mana nak buat duit darirumah dengan Gano excel dan pakej B2B ini bolehlah luangkan

masa dengan melayan web Nexgen139 dengan klik di sini atauboleh terus contact saya Khairul melalui WhatsApp di011-16746546 .

Jangan lepaskan peluang ini ya kerana Gano excel adalah satusyarikat yang amat stabil dan kukuh, anda tak perlu risau Ganoexcel tidak akan gulung tikar.

Apa lagi kengkawan semua, layan lah dulu web nexgen139 sayaini dengan klik di sini.

Jika nak lebih cepat, whatsapp saja saya Khairul di011-16746546

Salam hormat !

Related articles across the webCertain

Mushrooms HelpReduceSeverity ofAlzheimer’sDisease,Dementia

What Can WeDo To StaveOff Cancer?

Bermulanya satu era bisnesonline di Gano Excel yangbaru !Pertemuan ke dua di HQ pada 11-nov-2015 yang lepas merupakantitik tolak di dalam satu persetujuan untuk menjalankan bisnesonline bersama Gano Excel.

Di antara sebab-sebab utama kenapa saya dan rakan-rakanmemilih Gano Excel adalah kerana :

Gano Excel telah memperkenalkan satu pelan pemasaranyang baru yang lebih menarik dan mudah di capai bermulapada Ogos 2015 yang laluGano Excel adalah satu syarikat yang stabil dan kukuh.Sudah bertapak lebih daripada 20 tahun dan berkembang di68 buah negaraGano Excel menghasilkan hampir kesemua bahan mentahhingga ke pembungkusan produk di mana Gano excelmemiliki sebuah kilang 5 bintang di Jitra dan ladangorganik ganoderma yang terbesar di dunia di Napoh, KedahGano Excel komited untuk menjalankan bisnes menggunakanplatform “online marketing” dan berkonsepkan “dropshipnetworking”Gano Excel memiliki produk yang berkualiti tinggi danmenawarkan harga yang amat berpatutan

Selepas mengadakan perbincangan pada 11-nov, ini adalah diantara rangka kerja kami bagi melaksanakan program ini :

Menggunakan kesempatan pendaftaran keahlian percuma yang1.di tawarkan secara atas talian sahaja (online) denganpembelian minima sekotak Ganocafe MochaUntuk memperkenalkan konsep Bisnes Online Mocha Cafe2.@HomeUntuk memperkenalkan konsep e-dagang bertemakan3.“dropship networking” yang pertama di MalaysiaMenggunakan platform online dan pemasaran mobile seperti4.facebook, twitter, instagram, whatsapp dan lain-laindalam memperkenalkan Mocha cafe @homeMenyediakan web landing page dan web replika kumpulan5.Menyediakan bahan-bahan promosi ready made dan6.memperkenalkan konsep Copy Paste Post Sistem dalammenjana pendapatan secara online sejam sehari RM1,000hari-hari

Di hadapan Gano DiscoveryCenter

Kepada yang berminat untuk menyertai team kami di dalammenjalankan bisnes Gano Excel secara online sila layari lamanweb Nexgen139 dengan klik di sini untuk mendaftar secarapercuma .

Anda juga boleh terus berhubung dengan saya Khairul di011-16746546 call ataupun whatsapp !

Salam sukses !

CoachKaz (MYS00312681)

Lawatan ke HQ, kilang danladang organik ganoderma yangmerubah segalanyaMinggu lepas saya ada post tentang pertemuan dua pihak diantara pihak syarikat dan bakal-bakal usahawan dot… dot…dot.

Minggu ini kami telah mengatur satu pertemuan untuk merancanglawatan ke HQ, kilang dan ladang organik ganoderma terbesar di

dunia. Perancangan di adakan pada 11-nov yang lepas. Pagi lagikami sudah bertolak ke Alor Star. Singgah sebentar di Sgpetani untuk mengambil dua orang rakan selain daripadaberhenti minum pagi di sebuah restoran di Lot 88.

Agak terlewat hampir 1 jam di sebabkan asyik berbual disamping jalan yang jammed untuk ke HQ di Alor Star. Sampai diHQ, kami terus ke ladang terlebih dahulu sebab pada jam 1petang pekerja di ladang berhenti untuk sessi makan tengahari.

Kena naik dua kereta sebab kesemuanya 8 orang – 4 orang yangdatang dengan kereta saya dan satu lagi kereta Hj Ahmad yangturut di sertai oleh dua orang pihak pemasaran syarikat.

Dalam perjalanan ke ladang organik ganoderma di Napoh, hujanturut dengan lebat. Nasib baik sampai sahaja di ladang, hujanberhenti walaupun masih renyai-renyai.

Banyak yang dapat di pejalari di sini bagaimana penanamanorganik ganoderma di jalankan. Kesemua bahan yang di gunakanadalah bahan semulajadi. Terdapat dalam 100 buah bangsalganoderma di mana setiap satu boleh memuatkan 30,000 ganodermayang akan di petik selepas berumur 3-4 bulan.

Selain daripada ganoderma, terdapat juga ginseng dan cordicepsdi tanam di sini. Juga terdapat sebuah bangunan 12 tingkatyang di gunakan untuk memproses resepi ramuan kopi yang dihasilkan oleh syarikat ini.

Apa yang lebih membuat kami teruja adalah pembinaan DiscoveryTunnel yang memakan belanja RM35 juta. Di dalam DiscoveryTunnel ini terdapat sebuah auditorium yang boleh memuatkan3,000 orang yang berbentuk seperti teater. Pelawat bolehmelihat demo penanaman ganoderma melalui kaca cermin yang disediakan. Memang hebat bagi sebuah syarikat berasal dariMalaysia yang kini telah bertapak di lebih 68 buah negara.

Ganoderma yang di tanam denganteknik gantungan

Bahagian tengah yang di gunakan untuk produk ganoderma

Di kawasan ladang organik ganoderma terbesar di dunia

Selepas selesai melawat ladang, kami ke kilang tetapi sebelumini kami telah di maklumkan pada hari tersebut terdapat auditsedang di jalankan maka kami tidak di benarkan untuk masuk

melawat. Jadi hanya bergambar di luar kilang sahaja !

Selepas makan tengahari kami mengadakan sessi perbincangansekali lagi dan selepas ‘kena” ganocafe Mocha kami telahmembuat keputusan untuk “menaikkan” nama Mocha sebagai coreproduk yang akan di perkenalkan di dalam pasaran sedikit masalagi.

masa untuk “meng-kaboom-kan” ganocafe Mocha

Maka bermula lah satu agenda baru di dalam bisnes networkingberkonsepkan “dropship networking”.

Jika berminat anda boleh mendaftar secara percuma di laman webNexgen139 dengan klik di sini.

Nak tahu sistem online 100% kami, dapatkan ebook percuma“Coffee Facebook dan Paycheck” dengan klik di sini .

Atau anda boleh hubungi saya khairul di 011-16746546 samadamelalui panggilan telefon ataupun whatsapp.

Masa untuk memulakan satu lagi networking bisnes bersama GanoExcel

Salam sukses !

Bagaimana Ganoderma danexcellium membantu anda dalammenjalani gaya hidup sihatTahukah anda di antara tumbuhan yang mempunyai kajiansaintifik yang terbanyak ialah ganoderma yang kadang-kadang dipanggil sebagai reshi, lingzhi atau cendawan (kulat). Salahsatu syarikat yang mengeluarkan produk suplemen berasaskanganoderma ialah Gano Excel yang memiliki ladang ganodermaorganik yang terbesar di dunia.

Di dalam post kali ini mari kita review kebaikan ganoderma danexcellium di dalam membantu kesihatan badan kita di dalammenjalani gaya hidup sihat !

GANODERMA

Dihasilkan daripada kombinasi 6 spesis cendawan Ganoderma

lucidum iaitu Ruyi, Kimshen, Merak, Otak, Jantung dan Hatiyang mempunyai kesan teraputik yang tinggi. Pengambilan secaraberterusan dapat membantu memperbaiki dan mengekalkankesihatan secara optimum.

Berikut adalah antara manfaat Ganoderma yang dikatakanmemberikan nilai kesihatan terhadap sistem tubuh badan seperti:-

– Membantu menguatkan sistem imunisasi dan pemulihan badan.– Anti-kanser, anti-oksidan, anti-bakteria, anti virus, antifungal, anti tumor, anti radang dan anti alergi.– Membantu meningkatkan metabolisme badan.– Membantu melancarkan peredaran darah dengan memperbaikisistem kardiovaskular.– Membantu menurunkan paras kolesterol darah.– Menyeimbangkan paras tekanan darah dan pH darah.– Membantu menyeimbangkan paras gula dalam darah.– Membantu meningkatkan tenaga badan.– Membantu menguatkan sistem penghadaman.– Berfungsi sebagai agen pelindung hati.– Raja Penyahtoksin badan.

Kehebatan Ganoderma:

– Ganoderma dikatakan mampu MENGESAN penyakit dan toksin yangtersembunyi dalam badan maka badan akan mengeluarkan simptomuntuk membantu kita mengenalpasti tempat yang sakit.– Seterusnya Ganoderma akan MEMBERSIH dengan caramenyingkirkan asid urik, asid laktik, kolesterol, lemak, tisumati dan bahan kimia yang terkumpul di dalam badan melaluisistem perkumuhan seperti air kencing, najis, peluh ataubisul, ruam atau kahak.– Seterusnya badan akan melakukan proses MENYEIMBANG iaitutubuh badan akan memulihkan dirinya dan mengaktifkan fungsisetiap organ tubuh badan untuk proses MEMBAIKPULIH di manaGanoderma akan merangsang badan memperbaiki dan membina seldan tisu badan yang rosak serta menguatkan sistem imunisasi.

– Akhir sekali Ganoderma akan MEREMAJAKAN tubuh badan denganmengekalkan fungsi dan sistem badan ke tahap optimum.

Cadangan Pemakanan:– 1 – 2 kapsul– 2 kali sehari ( pagi & malam )– Untuk kesan lebih baik, ambil ketika perut kosong ( sebelumsarapan pagi ) terutamanya selepas bangun tidur di awal pagi,pada waktu malam sekurang-kurangnya 1 jam sebelum makan malam.– Diambil bersama Excellium dan Sakanno.

Tindakbalas Rawatan:

Sila rujuk Panduan Kesihatan Ganoderma dan Buku Herba AjaibGanoderma lucidum.

EXCELLIUM

Dihasilkan daripada Miselia Ganoderma lucidum yang membekalkanspektrum larutan elemen, mineral dan enzim. Amat sesuai untukmembantu perkembangan fungsi otak dan kecerdasan minda kanak-kanak mahupun orang dewasa.

Berikut adalah antara manfaat Excellium yang dikatakanmemberikan nilai kesihatan terhadap sistem tubuh badan seperti:-

– Membantu perkembangan fungsi otak dan kecerdasan minda.– Membantu menguatkan sistem ketahanan badan.– Bertindak sebagai agen anti tumor untuk mencegah ketumbuhan.

– Membantu membersihkan keracunan larutan air dalam badan.– Membekalkan zat galian bagi keperluan sistem badan.– Membantu membekalkan oksigen yang tinggi ke dalam badan dansistem saraf terutama otak.– Membantu memulihkan fungsi pankreas untuk menurunkan parasgula dalam darah.– Membantu meningkatkan metabolisme badan.– Membantu membekalkan tenaga dan menghilangkan kelesuan.– Membantu meningkatkan kecantikan dan kesihatan kulit.

Cadangan Pemakanan :– 1 – 2 kapsul– 2 kali sehari ( pagi & malam )– Untuk kesan lebih baik, ambil ketika perut kosong ( sebelumsarapan pagi ) terutamanya selepas bangun tidur di awal pagi,pada waktu malam sekurang-kurangnya 1 jam sebelum makan malam.– Diambil bersama Ganoderma dan Sakanno.

Untuk mendapatkan info lanjut tentang produk supplemen Ganoexcel iaitu ganoderma dan excellium, sila hubungi Kaz di011-16746546 samada melalui panggilan telefon, SMS ataupunwhatsapp.

Related articles across the webScientists

prove this10

Superfoods ToMushroom

extract may

ancientChinese weightloss remedyactually works

ImproveDigestion &Gut Health

help treatobesity, butit’s no magiccure

Adakah anda bakal Diamond diOrgano Gold Malaysia?Masa nya telah tiba untuk anda mulakan di Organo Gold.Realisasikan impian anda bersama Organo Gold Malaysia.Pendaftaran di Organo Gold Malaysia kini sudah di buka dansudah bermula …

Satu peluang perniagaan global yang berisiko rendah denganmodal yang berpatutan di mana anda sudah boleh memulakanperniagaan secara global di Organo Gold. Organo Gold yang kinidi antara 100 syarikat MLM yang tersenarai di dalam senaraiterbaik dunia merupakan syarikat MLM yang sedang pesatberkembang. Kini ianya sudah mula melebarkan sayapnya keMalaysia di mana pendaftaran sudah di buka sekarang !

Anda hanya perlu menghubungi saya Khairul di +6 012-5396213untuk memulakan langkah pertama membuat pendaftaran keahliandi dalam Organo Gold. Inginkan info lanjut tentang produk kopiganoderma dari organo gold dan juga pelan pemasaran Organogold sila hubungi saya dengan segera dan membuat tempahanposisi terawal di Organo Gold Malaysia.

Adakah anda bakal Diamond Organo Gold Malaysia?

Dial +6 012-5396213 Khairul untuk info lanjut Organo GoldMalaysia bermula June 2012 ini ! atau layari laman web OrganoGold dengan klik di sini

Anda mahukan sampel percuma kopi Organo gold di kirimkan

kepada anda? Jika mahukan sampel percuma cafe latte dan BlackCoffee dari Organo Gold sila mendaftar percuma dengan klik disini sampel kopi Organo Gold percuma .

Organo Gold Malaysia kinisudah mula beroperasiOrgano Gold adalah satu lagi peluang Network Marketing yangakan memulakan operasinya di Malaysia. Syarikat yangberpengkalan di Canada dan sudah berada di lebih daripada 15buah negara menjadikan Malaysia destinasi yang ke 3 selepasTaiwan dan Filipina !

Kenapa memilih Organo Gold Malaysia?

Produk yang mempunyai repeat sale yang tinggi iaitu kopi!Produk kopi kesihatan – di samping menikmati kelazatanOrgano Gold Cafe , ianya juga berkhasiat dan bolehmenjana pendapatan sampingan

Pelan pemasaran yang mudah di capaiPerniagaan GlobalPeluang yang baru di Malaysia di bawa oleh syarikat yangsudah mendapat tempat di merata negara di dunia

Kini pendaftaran di Organo Gold untuk pasaran Malaysia sudahdi buka … anda kini sudah boleh menyertai satu lagi peluangyang memberikan pulangan yang lumayan untuk anda di masa akandatang !

Anda boleh memulakan perniagaan ini samada secara part timeatau full time. Organo Gold memasarkan produk kopi dankesihatan berasaskan Ganoderma yang memang sudah di kenaliramai di negara kita, Malaysia.

Bersama team kami (SST) anda akan di bantu melalui programcoaching yang akan di adakan secara offline dan online untukmemulakan bisnes networking anda bersama Organo Gold. Tidakkira samada anda ingin lakukan secara offline atau online,kami di SST akan membimbing anda di dalam membantu andaberjaya dan berdikari di dalam perniagaan ini.

Jika anda berminat untuk mendapatkan informasi lanjut tentangOrgano Gold, produk dan pelan pemasaran Organo Gold silahubungi saya Khairul di +6 012-5396213 . Ini lah peluang untukanda rebut sekarang dan tempah posisi anda sekarang bersama

Organo Gold dan merealisasikan impian anda sekarang bersamaOrgano Gold Malaysia ! Atau anda boleh layari laman web OrganoGold dengan klik di sini

Anda mahukan sampel percuma kopi Organo Gold? Saya akanberikan sampel percuma Cafe Latte dan Black Coffee kepadaanda. Sila daftar percuma dengan klik di sini untuk sampelkopi Organo Gold percuma !

Salam Sukses !

Ganoderma penawar penyakityang menakjubkanGanoderma Lucidum adalah sejenis cendawan daripada lebih 250spesis. Ia dipanggil dengan pelbagai nama mengikut masyarakatseperti melayu: cendawan merah, china: ‘lingzhi’, jepun:‘reishi’ dan korea: ‘yeongji’. Menurut bahasa Greek: ‘ganos’bermaksud bersinar, manakala ‘derma’ bermaksud kulit.

Ganoderma Lucidum merupakan herba yang digunakan secaratradisional dalam perubatan cina purba seawal pemerintahanMaharaja China yang pertama iaitu Maharaja Qin Shi Huang lebih5,000 tahun yang lalu. Dalam teks perubatan herba purba china‘Shen Nong’s Herbal Classic’ mengklasifikasikan GanodermaLucidum sebagai Herba Tonik ( Gred 1 ) iaitu ‘Superior Herb’kerana ia mempunyai unsur ‘Adaptogen’ iaitu tidak bertoksikdan bebas daripada kesan sampingan, tidak spesifik danbertindak secara menyeluruh dalam memperbaiki kesihatan tubuhbadan.

Penyakit Moden dan Ganoderma

Para pakar penyelidik di universiti-universiti China, Taiwan,Korea, Jepun dan Amerika Syarikat telah banyak menjalankankajian dan penyelidikan moden mengenai Ganoderma Lucidum danmendapati bahan aktif yang terkandung didalamnya adalahseperti Polisakarida, Germanium Organik, Triterpenoid,Adenosina, Protein, Serabut Diet, Kompleks, Enzim, Alkaloid,Sterol, Asid Lemak, Nukleosida, Nukleotida, RNA, Vitamin danMineral.MINGGUAN MALAYSIA, (AHAD) 3 JANUARI 2008Pelbagai kajian saintifik, makmal dan klinik telah dijalankandan mendapati bahan aktif yang terkandung dalam GanodermaLucidum amat berkesan sebagai agen anti radang, anti tumor,anti kanser, anti oksidan, anti bakteria, anti virus, agenpelindung hati, membantu menurunkan paras kolesterol darah danagen penyahtoksin badan.

Kebanyakan kajian yang telah dijalankan di China, Korea, Jepundan USA terhadap perubatan dan nilai pemakanan GanodermaLucidum menunjukkan bahawa ia berfaedah untuk mencegah danmerawat penyakit seperti tekanan darah tinggi, diabetes (kencing manis ), hepatitis, kanser dan AIDS.

Ladang Ganoderma Terbesar Di Dunia

Malaysia merupakan antara negara penanam dan pengeluarGanoderma Lucidum utama dunia dan ladang penanaman GanodermaLucidum yang terbesar di dunia terletak di Malaysia iaitu dinegeri Kedah yang dimiliki oleh Gano Excel.

Untuk menghasilkan Ganoderma Lucidum yang mempunyai kesanteraputik berkualiti tinggi, ia banyak bergantung semasaproses penanamannya kerana ia amat sensitif terhadappersekitarannya. Gano Excel merupakan pakar dalam menghasilkanGanoderma Lucidum yang berkualiti tinggi dari segi kesanteraputiknya.

Gano Excel menanam Ganoderma Lucidum menggunakan kaedah

penanaman secara organik 100% di Ladang Organik Ganoderma GanoExcel yang merupakan ladang penanaman Ganoderma Lucidumterbesar di dunia. Persekitaran ladang yang dikelilingi dengankebun buah-buahan dan ladang getah yang luas memastikan udarapersekitaran yang bersih dan bebas dari pencemaran.

Medium penanaman organik digunakan seperti serbuk kayu getah,beras perang dan sekam padi, kaedah gantungan begpolypropylene serta pengurusan dan kawalan kebersihan tinggiterhadap rumah hijau memastikan lagi penghasilan GanodermaLucidum yang berkualiti tinggi.

Tidak cukup dengan itu, Gano Excel begitu komited dalammemastikan penghasilan produk Ganoderma yang berkualiti tinggiapabila Kompleks Kilang Gano Excel yang bertaraf GMP dan HACCPini menggunakan teknologi tinggi yang memenuhi piawaianstandard antarabangsa dalam penghasilan produk Ganoderma GanoExcel dan produk-produk pemakanan kesihatan yang berasaskanGanoderma Lucidum.

Kehebatan Ganoderma Gano Excel

Ganoderma Gano Excel dikatakan mampu MENGESAN penyakit dantoksin yang tersembunyi dalam badan maka badan akanmengeluarkan simptom untuk membantu kita mengenalpasti tempatyang sakit. Seterusnya Ganoderma Gano Excel akan MEMBERSIHdengan cara menyingkirkan asid urik, asid laktik, kolesterol,lemak, tisu mati dan bahan kimia yang terkumpul di dalam badanmelalui Sistem Perkumuhan. Seterusnya badan akan melakukanproses MENYEIMBANG iaitu tubuh badan akan memulihkan dirinyadan mengaktifkan fungsi setiap organ tubuh badan untuk prosesMEMBAIKPULIH di mana Ganoderma Gano Excel akan meransang badanmemperbaiki dan membina sel dan tisu badan yang rosak sertamenguatkan Sistem Imunisasi. Akhir sekali Ganoderma Gano Excelakan MEREMAJAKAN tubuh badan dengan mengekalkan fungsi dansistem badan ke tahap optimum.

Berikut adalah antara manfaat Ganoderma Gano Excel yang

dikatakan memberikan nilai kesihatan terhadap seluruh sistemtubuh badan seperti :-• Membantu menguatkan sistem imunisasi dan pemulihan.• Membantu meningkatkan metabolisma badan.• Membantu memperbaiki dan melancarkan sistem kardiovaskular.• Membantu menurunkan paras kolesterol darah.• Membantu menyeimbangkan paras gula dalam darah.• Membantu meningkatkan tenaga badan.• Membantu menguatkan sistem penghadaman.• Berfungsi sebagai agen pelindung hati.• Raja Penyahtoksin badan.

Berikut adalah antara manfaat Excellium Gano Excel yangdikatakan memberikan nilai kesihatan terhadap seluruh sistemtubuh badan seperti :-• Membantu perkembangan fungsi otak dan kecerdasan minda.• Membantu menguatkan sistem ketahanan badan.• Bertindak sebagai agen anti tumor untuk mencegah ketumbuhan.• Membantu membersihkan keracunan larutan air dalam badan.• Membekalkan zat galian bagi keperluan sistem badan.• Membekalkan oksigen yang tinggi ke dalam badan, sistem sarafdan otak.• Membantu menurunkan paras gula dalam darah.• Membantu meningkatkan metabolisma badan.• Membantu membekalkan tenaga dan menghilangkan kelesuan.• Membantu meningkatkan kecantikan dan kesihatan kulit.

Pengambilan Dosej:

2 kali sehari, 1-2 kapsul sekali makan untuk dewasa dankurangkan setengah untuk kanak-kanak Sesuai diambil bersamadengan ubat doktor dan herba lain. Dicadangkan pengambilanGanoderma diambil bersama Excellium.

Kemaskini : Berdasarkan harga baru berkuat kuasa pada 1hb Mei2019

Ganoderma ( 90 kapsul ) WM = RM 90.00, EM = RM 93.00

Ganoderma ( 30 kapsul ) WM = RM 40.00, EM = RM 41.50

Excellium ( 90 kapsul ) WM = RM 70.00, EM = RM 73.00Excellium ( 30 kapsul ) WM = RM 30.00, EM = RM 31.00

Nota : Harga di atas belum termasuk kos kiriman poslaju.

Berminat sila hubungi Khairul +6 011-16746546 untuk tempahanproduk secara online … atau klik di sini untuk membuattempahan / order secara online .

Organo Gold Malaysia bakal dilancarkan … ingin menjadijutawan kopi?Baru-baru ini saya di perkenalkan kepada sebuah syarikat MLMyang bertapak di Canada dan akan memulakan perniagaan MLMmereka di Malaysia seawal bulan Jun 2012 ini.

Syariktnya ialah Organo Gold yang di terajui oleh CEO nyaiaitu Bernie Chua. Nama tersebut saya masih ingat dulunyatelah membawa sebuah syarikat MLM Malaysia iaitu Gano excel keFilipina, Canada dan USA.

Sekarang Organo Gold yang bermula pada 2008 sudah menjadisalah satu syarikat MLM yang paling pesat berkembang denganmelebarkan sayapnya ke 15 buah negara. Malaysia bakal menjadinegara yang ke 16.

Bercakap tentang Organo Gold memang produk yang amat sayasukai iaitu KOPI. Dan bukan semata-mata kopi biasa tetapi KOPIkesihatan ! Saya memang seorang yang suka minum kopiespecially kopi gano jika singgah di mana-mana R and R semasamenjalankan bisnes.

Apabila di perkenalkan 3 hari yang lepas dengan Organo GoldMalaysia, saya dapat rasakan produknya memang tidak menjadimasalah untuk saya kerana ianya adalah kopi dan kopi dariganoderma juga

Di Organo Gold semua orang mampu minum kopi 3x sehari ataubeberapa kali di rumah, kerana ianya lebih murah tetapi padakualiti yang setanding dengan yang terdapat di starbucks danlain-lain. Harganya pula hanya dari sekitar RM30 ke RM35SEKOTAK (30 sachet atau 20 sachet ikut jenis kopi).

Bagi yang punya warung/kedai/restoran inilah peluangterbaik..Jual pada RM2-RM2.50 secawan….PASTI PELANGGAN SUKAdan keuntungan juga lumayan.

Berdasarkan info terkini Turnover Organo Gold adalah dianggarkan USD100 million walupun baru 3 tahun bermula. Sila Rujuk Direct Selling News Feb 2012 (Vol 8, Issue 2).

Ini adalah perniagaan MLM sebenar, Sekiranya anda pernah gagalMLM atau mencari peluang yang berisiko rendah dan inginmenyertai syarikat international,stabil dan boleh pergi lebihjauh dan fokus kepada 1 produk sahaja, kami amat mengalu-alukan kehadiran anda di Organo gold Malaysia.

Ini mungkin syarikat MLM yang boleh membawa anda untuk

mencipta kejayaan. Yang pastinya setiap cawan kopi OrganoGold yang dinikmati oleh setiap orang, pastikan anda mendapatfaedahnya melalui komisen yang lumayan.

Dengan sistem yang telah dibuktikan dan keinginan untukberubah dan memajukan diri, anda mampu mencapai pendapatanRM10,000 ke atas sebulan di dalam masa 3 bulan dengan kerjaberpasukan yang luarbiasa bersama kami.

Jika anda berminat menjadi PERINTIS Organo Gold Malaysia silahubungi Khairul di +6 012-5396213 untuk maklumat lanjut.

Ringkasan pelan pemasaran Organo Gold :

1) Keuntungan Runcit ( 50%-500%) (Beli Harga Pemborong-Jualpada harga runcit)2) Fast Track Bonus (Dapat kan bonus USD150 UNTUK SETIAP PAKEJDIJUAL-SETIAP MINGGU)3) Kuasa plan Binary-Bonus Bulanan4) Uni-Level Bonus (Bulanan hingga Generasi ke 1- 9)5) Uni-Level Matching Bonus (Bulanan)6) Leadership Bonus ( Bulanan)7) Global Pool (Setiap 3 bulan)8) Benz Club(Tabung Kereta Mewah)

Keseluruhan payout hampir 80%

Kemudahan perniagaan.1) 12 bulan Back Office2) Kit Perniagaan3) Risalah/Borang/Brochures4) Pelbagai sample produk

Motto“It’s Simple, It’s Easy, It’s Coffee”

Di antara 10 orang yang berpendapatan tertinggi di dunia(Lebih usd4juta sebulan) di dalam industri MLM (Setakat Feb2012), 4 dari mereka ialah bernaung di bawah Organo Gold,walau usia perniagaan ini baru berusia 3 tahun lebih.

Berminat sila hubungi Khairul di +6 012-5396213 untuk infolanjut dan peluang terbuka luas untuk menjadikan Organo Goldsebagai landasan anda mencipta kejayaan dan merealisasikanimpian anda ! Atau sila layari laman web organo gold denganklik di sini .

Inginkan sampel Kopi Organo Gold? Dapatkan Cafe Latte sampelsecara percuma ! SMS kepada Khairul di 012-5396213 denganinformasi di bawah :

Nama <> Alamat <> Cafe Latte Free atau sila mendaftar secaraonline dengan klik di sini untuk sampel kopi Organo Goldsecara percuma !

TERHAD !