3 1 m1s 17 19 oct 2011

2
BORANG PP 1/98 MINIT CURAI Arahan : 1. Borang ini hendaklah diisikan oleh semua guru/staf yang menghadiri Kursus, Seminar, Mesyuarat, Bengkel, Taklimat, Perjumpaan Rasmi di luar sekolah. 2. Borang minit curai yang telah dilengkapkan hendaklah dihantar ke meja Pengetua sekembalinya daripada urusan berkaitan. Nama Pegawai Syadiyah binti Kamis Zuraini binti Othman Tarikh 17 – 19 Oktober 2011 Masa 2.00 petang Tajuk/Aktiviti Kem Kepimpinan 1 Murid 1 Sukan Peringkat Daerah Kuala Muda Yan Tempat Merdeka Beach Resort Perkara / Agenda Pengurusan Sukan dan Permainan 1 Murid 1 Sukan Pekeliling/Surat/ Risalah/Buku yang perlu diserah ke sekolah Modul 1 Murid 1 Sukan Matlamat Umum Kursus ini dilaksanakan untuk memberikan pendedahan kepada guru dan pelajar bagaimana untuk mengendalikan kelab sukan dan permainan di peringkat sekolah. Objektif Menjelaskan kepada guru dan pelajar dasar 1 Murid 1 Sukan. Membimbing pelajar untuk mengendalikan aktiviti kelab permainan di sekolah dengan lebih berkesan. Kekuatan Mendapat satu kaedah permainan baru iaitu dikenali sebagai “Modified Games” dan boleh melibatkan lebih ramai pelajar untuk bermain dalam sesuatu masa walaupun dengan kekangan atau masalah dari segi kemudahan tempat dan peralatan. 1 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CHE TOM, 08000 SUNGAI PETANI, KEDAH DARUL AMAN.

Upload: syadiyah-kamis

Post on 29-Jul-2015

120 views

Category:

Documents


0 download

TRANSCRIPT

Page 1: 3 1 m1s 17 19 oct 2011

BORANG PP 1/98

MINIT CURAI

Arahan :

1. Borang ini hendaklah diisikan oleh semua guru/staf yang menghadiri Kursus, Seminar, Mesyuarat, Bengkel, Taklimat, Perjumpaan Rasmi di luar sekolah.

2. Borang minit curai yang telah dilengkapkan hendaklah dihantar ke meja Pengetua sekembalinya daripada urusan berkaitan.

Nama Pegawai Syadiyah binti KamisZuraini binti Othman

Tarikh 17 – 19 Oktober 2011Masa 2.00 petangTajuk/Aktiviti Kem Kepimpinan 1 Murid 1 Sukan Peringkat Daerah

Kuala Muda YanTempat Merdeka Beach ResortPerkara / Agenda Pengurusan Sukan dan Permainan 1 Murid 1 SukanPekeliling/Surat/Risalah/Buku yang perlu diserah ke sekolah

Modul 1 Murid 1 Sukan

Matlamat Umum Kursus ini dilaksanakan untuk memberikan pendedahan kepada guru dan pelajar bagaimana untuk mengendalikan kelab sukan dan permainan di peringkat sekolah.

Objektif Menjelaskan kepada guru dan pelajar dasar 1 Murid 1 Sukan.Membimbing pelajar untuk mengendalikan aktiviti kelab permainan di sekolah dengan lebih berkesan.

Kekuatan Mendapat satu kaedah permainan baru iaitu dikenali sebagai “Modified Games” dan boleh melibatkan lebih ramai pelajar untuk bermain dalam sesuatu masa walaupun dengan kekangan atau masalah dari segi kemudahan tempat dan peralatan.

Kelemahan Tiada

CadanganDiharapkan bengkel seperti ini akan dijalankan untuk tahun akan datang supaya dapat member peluang kepada bakal pemimpin sesuatu kelab sukan permainan.

Disediakan oleh , Disahkan oleh,

1

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN CHE TOM,

08000 SUNGAI PETANI, KEDAH DARUL AMAN.

............................................ (SYADIYAH BINTI KAMIS)